TMI
TMI is een fijn detacheringsbureau met grote diversiteit aan opdrachten. Er hangt een informele sfeer op kantoor en met de gezellige borrels kom je je TMI collega's tegen. Fijn om hier te werken.
Ik ervaar het werken bij TMI als zeer prettig. Ik heb snel contact met mijn accountmanager en bij vragen wordt er goed meegedacht. Ik krijg leuke opdrachten aangeboden en kan hierin ook goed mijn wensen doorgeven.
Een krachtig & energiek zorgbedrijf, wat enorm veel aandacht geeft niet alleen aan de opdrachtgevers in kennis en kunde, maar ook vakmanschap en professionaliteit in veel accenten middels hun werknemers ( oa. gedetacheerden/ZZP-ers)!!
Pluspunten
TMI events
Minpunten
Zijn er bijna niet!
Slecht bedrijf. Zeer hard werken voor minder goede arbeidsvoorwaarden. Diensten en overuren worden niet uitbetaald!
TMI is de detacheerder in de zorg! Het is een leuk bedrijf, wat regelmatig uitstapjes organiseert. De communicatie binnen het bedrijf is informeel en betrokken. Ze denken graag mee en helpen je waar nodig. Het is alleen lastig om binnen het bedrijf door te groeien naar een andere functie.
Bij TMI heb je elke dag afwisselend werk, veel nieuwe opdrachten dus elke dag is anders
Pluspunten
afwisseling
Minpunten
Zoeken een opdracht die bij je past Leuke directie makkelijk benaderbaar Per provincie en instelling vaste account manager waar je terecht kan, deze bezoeken ook je werkplek
Hard werken voor steeds minder goede arbeidsvoorwaarden. Je voelt je soms een nummer