The Sales Unit

33: The Sales Unit reviews van werknemers

Gezellig team, competitief werk

Wat werken bij TSU leuk maakte waren de collega’s. Er hing een studentikoze sfeer en alleen al voor het respect van je collega’s wilde je meer sales maken. Echter, het is hard werken voor een schamel uurloon. Na een paar maanden was het genoeg.

Pluspunten

Collega’s als vriendengroep

Minpunten

Competitief

Gezzelige werkomgeving

Heel leuk team ten eerste! Super fijn salaris, en goeie doorgroeimogelijkheden. Ik heb erg genoten van mijn tijd bij the sales unit

Pluspunten

Werf bonus

Gezellige werkplek met flexibele werkdagen

Hele gezellige werkplek waar je zelf aan geeft welke dagen je wilt werken. Je kan snel doorgroeien in het bedrijf en je krijgt regelmatig trainingen zodat je jezelf kan blijven ontwikkelen.

Pluspunten

Gezellige werksfeer, leuke collega's

Minpunten

Tot laat werken, hoge werkdruk

Gezellig en collegiaal

Altijd welkom gevoeld bij dit bedrijf en ook de hechte band die je met de collega's ontwikkeld is een fijn plus punt. Verder is met de verhoging van het basisloon het altijd een lekkere plek om snel wat geld te verdienen mede door de wekelijkse uitbetaling

Pluspunten

Vaak extra leuke activiteiten buiten het werk, Wekelijks uitbetaald, Mensen leren kennen buiten de studie

Leukste baantje van Breda

Het hele bedrijf is geweldig. De mensen zijn supergezellig en er is altijd wel iets te doen buiten werk.

Pluspunten

Alles en iedereen. Het hele bedrijf.

Veel geld verdienen en gezellige collega’s

Binnen 2 weken dat ik bij The Sales Unit werkte werd ik al gepromoveerd tot captain. Ik kreeg goeie trainingen en dikke bonussen, wat ideaal is. Heel veel leuke games en als alles weer open is kan er geborreld worden met de collega’s.

Pluspunten

Gezelligheid, salaris en bonussen.

Minpunten

Soms werken met slecht weer.

Ze geven niet om hun werknemers

Target niet behaald? Vlak voor kerst zielloos ontslagen, niet eens een fijne kerst gewenst.Zogenaamd doe je het "voor het goede doel" maar dat is gewoon een afdekking van wat het eigenlijk is. Gewoon een business waarmee mensen geld verdienen meer niet. Laat je niet verlijden met een hoog salaris als het je niet aanstaat.

Pluspunten

Redelijk goed alaris

Minpunten

In slecht weer had je liever een andere baan gewild, Ze geven helemaal niks om hun werknemers, Er wordt in je gezicht gelogen

Gezellig maar niet al te serieus.

Het is een leuk studenten bedrijf waar je veel geld kan verdienen maar wat je tegelijkertijd niet al te serieus moet nemen. Ik heb hier ongeveer een half jaar gewerkt hele mooie kansen gehad maar ben nu ook blij dat ik weg ben.

Pluspunten

Leuke bonussen

Minpunten

Lange werkdagen

Je ziel verkopen voor geld? Lets go!

Ik heb in totaal twee hele dagen gewerkt bij een van de filialen van the sales unit. Je wordt minimaal per uur betaald, reistijden naar de locaties niet inbegrepen. Je krijgt dus echt alleen uurloon voor de uren die je op straat staat. Enfin, dat is natuurlijk niet waar het uiteindelijk om draait, het geld verdien je namelijk aan een goed doel verkopen. Je kan heel veel geld verdienen aan mensen maandelijks 8 euro betalen aan kan smeren. Hoe er ook maar iets van dat geld overblijft aan het goeie doel weet ik ook niet, maar oké.Ik moest zelf lopen voor kika en dat was zeker een experience die ik nooit meer mee wil maken. Je krijgt een heel script om op te voeren aan de deur en moet dat met veel gezelligheid en emotie doen, zelfs al gaat het over kinderen en de afschuwelijke bijwerkingen die hun ziektes meebrengen. Dit bracht bij ouders met zieke kinderen heel veel tranen en pijn omhoog, dus als je geen schuldgevoel hebt; go for it. Daarna kwam het inschrijven en dat nam wat regels mee; geen mensen inspreken die geen Nederlands spreken, minderjarigen of verwarde mensen. Maar als het om zoveel geld verdienen gaat zullen je collegas dat wel negeren en met plezier demente minderjarige migranten inschrijven.Verder hangt er bij bijna alle werknemers en gevers een drugs-seks-geld cult feeling, maar daar moet je maar van houden. Oh en je moet niet willen stoppen met roken, want dat gaat 'm niet worden. Al met al, als je niet om je eigen imago geeft en geen empathie hebt, ga los.

Pluspunten

Veel mensen zien

Minpunten

Lange werkdagen, je ziel verkopen, huilende mensen, cult feeling

The place to be for toxic people

Als jij geen grenzen hebt en je vindt het leuk om elke dag jezelf helemaal naar de getver te brengen, is dit de plek om te werken. Je hebt verschillende types er rondlopen, maar ze zijn stuk voor stuk toxic af en niet te vertrouwen. Ze doen aardig en leuk tegen je als je er bent, maar als je even weg bent of je gaat naar huis he dan breekt de hel los en gaan ze onzin over je praten die niet kloppen of kwetsende dingen over je zeggen hoe je erbij loopt of eruitziet. 1 ding zeg ik je als man zijnde en je hebt een vriendin, dan ben je niet veilig omdat de toenmalige salesmanager paar relaties heeft kapotgemaakt, omdat ze het heel erg spannend vindt om met guys te flirten die bezet zijn oh en ze heeft bijna met alle guys lopen rollebollen die daar werken of hebben gewerkt. Er werkt ook een jongen daar met een brilletje op en denkt dat ie modieus is, maar die is niet te vertrouwen omdat ie alles wat je in vertrouwen tegen hem hebt verteld het tegen iedereen vertelt, mensen tegen elkaar opzet en onrust stoken

Pluspunten

Muntjes van 1 euro waard voor de cavern

Minpunten

Toxic werkplek

Goede bijbaan

Best een leuke bijbaan, maar het minimumloon was te weinig. Op basis van hoeveel je verkoopt kun je aardig wat bonussen krijgen, maar het kan door vanalles zijn dat je minder sales maakt.

Pluspunten

Makkelijk met studie te combineren

Minpunten

Lange werkdagen, krijgt niet voor elk uur uitbetaald, laag basisloon, haantje de voorste mentaliteit

Stressvol werk, maar gezellig achteraf

Er wordt veel gehamerd op dat je je bonussen moet verdienen. Het werk zelf kan stressvol zijn. Vervelende mensen aan de deur of een telefoontje van de managers dat je meer mensen in moet schrijven.

Pluspunten

Gezellige collega's

Minpunten

Stressvol

Gezellige werkomgeving

Ik vond het leuk daar te werken en heb veel geleerd.

Pluspunten

bonus

Minpunten

moet je wel genoeg mensen inschrijven voor de bonus.

Gezellige werkomgeving

Gezellige werkomgeving, begonnen altijd op de vestiging en vanuit daar reden we allemaal naar locatie. Heb geleerd om op mensen af te stappen en socialer te worden.

Een gezellig sales bedrijf waar iedereen bevriend is met elkaar en je goed word opgevangen.

The sales unit is en gezellig bedrijf. Je word gezellig en fijn op gevangen. Er word veel gelachen voor werk, tijdens werk en na werk. Mensen blijven er vaak hangen en daar door krijg je nog sneller een goede band met je team genoten.

Pluspunten

Leuke locaties, gezellig bedrijf, leuk management.

Minpunten

Geen reiskosten vergoeding

Leuke werksfeer

Super leuke baan voor naast je studie bijvoorbeeld

niet zo flexibel als gezegd

je mag zelf je dagen kiezen, klink leuk, maar ze verwachten wel dat je minimaal twee dagen werkt. Ook als je een dag afzegt ''MOET'' je deze inhalen.

Pluspunten

bonussen

Minpunten

je moet er een half uur van te voren zijn, ook word je voor reistijd naar de wijk niet betaald.

Was lit om daar te werken

Vond de werk zweer leuk en de technieken om sales te maken was een interessante leer proces

Productieve en gezellige werkomgeving met tafeltennis inderdaad

Erg leuke collega's, veel bier drinken, leuke dagen op straat, altijd lol te beleven.

Leuk

Erg leuk studentenbedrijf, er heerst wel een soort 'sales cultuur' bij een aantal vestigingen, maar het is ontzettend leuk! aanrader!

Geweldig bedrijf

vol met studenten en energie potjes tafelvoetballen elke woensdag gezellig karaoke avond elke dag drankjes voor 1euro bij de leukste kroeg van arnhem super flexibel je mag namelijk elke donderdag je eigenwerkdagen bepalen. mocht je dit lezen dan raad ik dit echt aan voor studenten, heel uitdagen en heel leuk

Pluspunten

gezelligheid

Minpunten

targetbeleid

Stel een vraag over solliciteren of werken bij The Sales Unit. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk The Sales Unit met

Meer informatie over The Sales Unit in populaire locaties