Thales
techniek van de bovenste plank, maar de bureaucratie was verstikkend
Je bent de hele dag bezig met gemelde ICT-gerelateerde problemen door collega's. Deze problemen probeer je zo snel mogelijk op te lossen.
Entreprise accueillante, sympathique et dynamique. Bon accueil et bon guidage tout au long du stage.
There are a lot of opportunities to grow but there is need for improvement of internal communication techniques. Friendly people and environment.
Thales Hengelo is een fantastische werkgever (zie mijn algehele waardering)
Pluspunten
Prima werkomgeving en fijne colega's
Minpunten
Thales is in de tijd dat ik er werkte ge-evolueerd van een 'geheime' organisatie naar een open organisatie met een leuke bedrijfscultuur (waardering voor medewerkers, weinig hierarchische organisatie). Goede primaire arbeidsvoorwaarden. Intussen zijn een aantal secundaire arbeidsvoorwaarden minder geworden (vieren van ambtsjubilea, personeelsvereniging etc.). Het leuke van dit bedrijf is dat er zoveel functies zijn, dat het overstappen naar een andere functie binnen het bedrijf tot de serieuze mogelijkheden behoort. Ik ben voor dit bedrijf ook veel in het buitenland geweest, en ervaar daar een mooie vrijheid/zelfstandigheid zonder dat je door het bedrijf aan je lot overgelaten wordt (bij serieuze werk-gerelateerde of persoonlijke problemen is er direct een goede ondersteuning). Een nadeel van de grootte van het bedrijf, is dat als je een functie bekleed die misschien wel honderd anderen ook bekleden, dan kun je wat ondersneeuwen. Wat een voor- en een nadeel is, is de functioneringsgesprekken en ontwikkelgesprekken cultuur. Je krijgt de indruk dat dit moet gebeuren om de organisatie een plezier te doen, terwijl het nuttig effect voor de medewerker niet altijd duidelijk is. In het algemeen heb ik er met veel plezier gewerkt.
Veel geleerd over layers van printplaten,erg apart en mooi werk.Heel afwisselend werk Jamer dat ze me geen vastigheid of een jaarcontract konden bieden daarom ben ik er weg gegaan.Super leuke aardige collega s met een paar van hen heb ik nog steeds contact.
Pluspunten
Afwisselend interessant werk !
Minpunten
Geen.
Ik heb een goede tijd gehad, fijne stagebegeleider. Ik heb veel ruimte gekregen om mijzelf te ontwikkelen.
Pluspunten
Stagevergoeding
Minpunten
leuk werk, fijne sfeer, uitstekende arbeidsvoorwaarden
Pluspunten
leuk werk, fijne sfeer, prima arbeidsvoorwaarden
innovatief bedrijf dat werkt op basis van veel persoonlijke verantwoording van haar personeel.
Veel ontwikkeling van producten maar geen productiebedrijf, Philips cultuur en bedrijfsvoering
Pluspunten
veel vrijheid m.b.t werktijden
Minpunten
burocratisch
Grote internationale onderneming. Innovatie gericht.
Pluspunten
Innovatief
Minpunten
Het is een leuk bedrijf met leuke collegas die altijd klaar voor je klaar staan
Wij zijn een team, en werken met zijn allen samen. Wat ik geleerd heb is dat ik door mijn vrijheid in mijn werk, vrij zelfstandig ben geworden. Wij zijn een team met een gemiddelde leeftijd van rond de 40 jaar. Daarnaast hebben wij stagiaiers en afstudeerders waardoor het team weer veel ideeen kan opdoen. Het moeilijkste in mijn baan is dat het wel handig is dat je Frans zou kunnen, en daar zou ik nog meer cursussen in moeten volgen. Het leukste in mijn baan is dat het elke keer anders kan zijn buiten de standaard taken. Het management bestaat uit 1 Directeur, 1 Business Deloper, 1 Account Manager, 50% Office Manager (samen een duobaan) en de rest van het team bestaat uit Game designers en System Engineers.
Pluspunten
Gratis fruit, vrijheid om thuis te mogen werken
Minpunten
Managers zijn niet altijd even duidelijk
Thales blijft technologisch wereldtop, maar organisatorisch rukt de bureaucratie op. gebrek aan visie en gebrek aan vertrouwen in medewerkers leidt tot stroperigheid en traagheid (en dus dure producten). ook worden kansen gemist hierdoor.
Pluspunten
omvat hele technologische keten, high tech producten, intellectueel stimulerend
Minpunten
bureaucratie, weinig visie topmanagement, processen boven mensen
Prettige werksfeer, leuke collega's in de jaren dat ik er heb gewerkt.
Leuk bedrijf om voor te werken. -Innovatie word vol op gestimuleerd -Druk en stressvol is gebruikelijk -Prive en werk balans blijft een aandachtspunt
Pluspunten
Internationaal, familiebedrijf gevoel
Minpunten
Balans werk en prive, gemiddelde leeftijd van medewerkers relatief hoog
Bedrijf waar ik met heel veel plezier heb gewerkt. Goede arbeidsovereenkomst. Mooie werktijden. Veel geleerd. Doorgroei mogelijkheden. Leuke collega"s. Ik had er nu nog steeds gewerkt als ik niet verhuisd was naar het westen van het land. Fijnste werkgever tot nu toe!!!!
Minpunten
goed georganiseerd, fijne teams & medewerkers en duidelijk systeem
Bij Thales heb ik een leuke werktijd gehad. De werknemers zijn heel erg aardig en behulpzaam. Ook wordt je veel verantwoordelijkheid gegeven en dat schept veel zelfvertrouwen.
Na 40 jaar werk ervaring is helaas mijn werkplek komen te vervallen. Ik heb deze 40 jaar met veel plezier bij Thales Nederland B.V. gewerkt op meerdere afdelingen. Thales is een sociaal en competent bedrijf, waar men voor over heeft voor zijn werknemers.