TenneT
Het werk bij TenneT is interessant. TenneT is betrokken bij de grootste infrastructurele projecten in de Noord Europese energiemarkt, en dat maakt het uitdagend. Voor de rest is het wel een heel groot en daarmee ook vrij traag bedrijf.
Leidinggevenden op afdelingsniveau kunnen eigenlijk alles doen en laten wat ze maar willen. Projectteamleden worden voor gek gezet tijdens overleggen, er is sprake van pestgedrag door mensen niet te betrekken, het stellen van vragen wordt tegen je gebruikt als bewijs dat je het niet begrepen hebt. Hierdoor moeten de nodige mensen vertrekken, onterecht naar mijn mening.Het is een complex bedrijf waarbij het tijd kost ingewerkt te raken. Dat laatste krijg je amper de kans voor. Je moet gelijk alles weten al zegt men dat je gerust je tijd kan nemen. Ze doen aardig in gezicht maar ondertussen zijn de al aan je poten aan het zagen.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden als je eenmaal in dienst bent
Minpunten
Zie review
een inspirerende werk locatie, een bedrijf voor een grote transitie op energie gebied en een zeer ontspannen werksfeer. het management en de bedrijfscultuur heb ik als erg prettig ervaren. Ik heb het erg gewaardeerd dat er gestimuleerd werd met veel afdelingen samen te werken en de vrijheid gegeven werd om zelf actief mee te denken
Innovatieve werkomgeving met aandacht voor plezier.
Pluspunten
Sportprogramma
Minpunten
hele prettige werkcultuur. helaas weinig doorgroei mogelijkheden voor high potentials
Mijn taken waren o.a. het plannen, bestellen, klanten contact, samen gevat ik was de spin in het web, alles kwam bij mij binnen en ging via mij naar de klant zowel intern als extern, zowel telefonisch, schriftelijk als direct contact.
Pluspunten
Arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Veel eilanden
Werken bij TenneT TSO BV was voor mij heel uitdagend en gezellig, heb heel veel nieuwe dingen geleerd (o.a. beter leren plannen, omgaan met kritiek etc.etc.), en had heel veel leuke collega's.
Pluspunten
Bekendheid, Gezellige Werksfeer
Minpunten
Geen tussenpauzes
Allemaal flex werk plekken en heel makkelijk in de omgaan met mijn collega's. Leuk om overal te kunnen zitten waar je wil, tenzij er genoeg plek is. Leuke collega's. Computer opstarten en de emails checken en behandelen.
Pluspunten
Flex plekken
Minpunten
Koffie is niet zo lekker
Ik ging altijd met plezier naar het werk. Gedurende dag had ik veel contact met collega's. Het was fijn dat ik door hen gewaardeerd werd, dit kwam mede, omdat ik nooit nee zei en altijd voor iedereen klaar stond.
Pluspunten
Gratis koffie en fruit
Het is een organisatie in verandering, die vorig jaar een reorganisatie heeft ondergaan om een kwalitatief nog betere organisatie tot stand te brengen binnen met name de financiële kolom. Het leukste van de baan was de uitdaging in de opdracht, maar ook de omgang met de collegae op de werkvloer.
Pluspunten
goed bedrijfsrestaurant, mooie omgeving
Bekijk meer reviews over TenneT