Tempo-Team
Altijd goed aanspreekbaar, openhartig kunnen zijn, betaling meestal in orde
Pluspunten
Nu en dan een borrel kans om collega's te zien ien
Minpunten
Bij de start super aardig en behulpzaam en ook bereikbaar. Dat wordt snel minder en wordt ook steeds minder ingepland omdat ze maar blijven aannemen en die nieuwe worden dan ingedeeld om ingewerkt te worden. Zodra je daarover vragen stelt dan ben je vervelend in hun ogen en treiteren ze je door juist minder werk te geven en over alles liegen of verdraaien. Totdat se je uit het niets mailen dat je werk ophoud terwijl er nog zat werk is. TT inhouse Hilton Foods denken alleen aan eigen belang en zijn niet integer doordat zij willekeur toepassen bij het plannen. Vooral Arsja geeft Polen voorrang op de Nederlanders en je moet vooral niets zeggen want dan ben je net aks ik meteen je baan kwijt. Wordt tijd dat die groep van TT daar vervangen wordt door integere mensen die wel luisteren en helpen. Nu zitten ze hun tijd uit, plannen alles verkeerd en niet volgens de nieuwe regels van 1 jan 2020 en iedere maand geld vangen want er is niemand die er wat van zegt en als je dat doet, dan wordt je eruit gegooid. Zorg dat je je diensten die afgezegd zijn binnen de wettelijke vier dagen vergoed krijgt want daar moet je zelf achteraan. Ook de verschoven diensten, want bij mij ging het om 2500,- de moeite waard dus!
Pluspunten
Vleespakket, gratis diner ( van bedrijf zelf)
Minpunten
Inhouse team van Hilton Foods, denken dat ze God zijn
Gefeliciteerd bij tempo team En daar nooit meer iets van gehoord erg jammer dat ze nooit contact hebben gezocht
Ze komen de afspraken niet na Rooster is niet kloppend Slecht contact alleen via de mail Geen vriendelijk personeel tempo team Minimaal 2 zaterdagen per maand en hun plannen het in geen zelf in breng van verdelging van de zaterdagen
Pluspunten
Goede mogelijkheden op werk en ook doorgroeien naar een vaste baan.
Pluspunten
Verschillende mogelijkheden
Minpunten
Geen zekerheid
The warehouse was very well organized, as well as the planning and work schedules.
Tov dat ik met een compleet ander werkzaam verleden vrijwel onmiddellijk aan de slag kon als productie medewerker. De communicatie tussen intercedenten van Tempo Team en mij als uitzendkracht is goed en begrip vol.
Pluspunten
Goede communicatie, vriendelijk en empathisch intercedent cq werkbemiddelaar
Minpunten
De ingewerkte uitzendkrachten krijgen minder werk t.g.v. nieuwe uitzendkrachten
Waar ik zelf werk heb gedaan als recruiter en dus enigszins bekend ben met de dienstverlening, verbaas ik me er toch over hoe slecht een partij als tempo team haar werk doet. Een bedrijf dat pretendeert kandidaten te helpen in hun zoektocht en toegevoegde waarde te leveren vanuit eigen organisatie, heb je geluk als ze ĂĽberhaupt contact met je opnemen. De stelling dat ze binnen 48 uur ook maar ergens op reageren is klinkklare onzin.
Pluspunten
Hoezo sterke punten?, Het is geld verdienen over de rug van werknemers, die in een benarde positie zijn gekomen door wat voor reden dan ook., Uitbuiten is wat mij betreft niet een sterk punt ook al zijn ze er erg goed in.
Minpunten
Personeel, bedrijfsmodel en vooral Teddy (het slappe excuus van een chatbot)
Als je even snel een baantje nodig hebt kan je hier prima terecht.
Je leert snel de werkroutines die andere collega's hebben.
Pluspunten
Vaak pauze
Minpunten
Vermoeiend werk
veel administratie fouten slechte communicatie met de roostermakers LAST minute rooster wijzigingen soms stressvol soms onjuiste bedrag uitbetaald(te weinig)
Pluspunten
als je als depot meerdere keren 1e bent geworden in de telling gratis patat
Minpunten
lange werkdagen, houden weinig rekening met je prive leven
Gewoon een k bedrijf altijd al geweest ga niet met deze mensen in zee dat is wat ik mee geef puur puur elende deze tempo team
Helaas is de communicatie tussen de collega’s erg slecht. Er wordt niet geluisterd en de gevraagde zaken worden slecht uitgevoerd en/ of afgeraffeld. Er moet heel goed worden opgelet of alles wel klopt en elke week weer moet je achter je salaris aan( te weinig, geen feestdagen of gewoonweg te laat) Voelt heel erg vervelend!
Pluspunten
Minpunten
Alles
Polish scammers... human scum . This people should never be allowed to work out side of Poland !!!! Very racist people , make you work as horse but don’t pay you on time or what you deserve
16 mei 2020
I'm very sorry to hear this. Please tell us more about this via internet@tempo-team.nl.
Het was gezellig op de werkvloer. Het enige mindere is dat er geen doorgroei en ontwikkeling wordt aangeboden als je contract voorbij is.
2 mei 2020
Fijn dat je een leuke tijd hebt gehad bij Tempo-Team. Als je ervoor openstaat willen we graag met je meekijken voor verdere mogelijkheden binnen Tempo-Team! Je kan hiervoor een mailtje sturen naar internet@tempo-team.nl
Fijne tijd gehad, prettige werkomgeving, het commerciële aspect zorgde voor een werkdruk die ik op een gegeven moment niet meer prettig vond.
16 mei 2020
Goed om te lezen dat je een leuke tijd hebt gehad bij Tempo-Team. Vervelend dat je het werk op een gegeven moment niet meer prettig vond, als je opzoek bent naar een baan, helpen wij je uiteraard graag hiermee.
irritante medewerkers, valse beloftes telefonisch vaak onbereikbaar
11 april 2020
Wat jammer om te lezen dat je de kwaliteit van service bij Tempo-Team als niet prettig hebt ervaren. Bij Tempo-Team vinden wij de kwaliteit van onze dienstverlening erg belangrijk. Daarom nemen wij ieders verhaal zeer serieus. Mocht je hier iets over willen delen, schroom dan niet om ons een berichtje te sturen. We kijken en denken graag met je mee!
Aangezien ik als gedetacheerde bij een ministerie werkzaam was kan ik niet spreken over het werken bij Tempo Team.
Je moet veel blijven praten met je werkgever, want als een opdrachtgever niet te loven over je is, dan heb je gelijk een probleem.
Pluspunten
Snel een baan
Minpunten
Ik word niet gehoord
11 april 2020
Dank je wel voor je review! Bij Tempo-Team vinden wij communicatie uiteraard erg belangrijk. We vinden het daarom jammer om te horen dat je je niet gehoord voelt. Mocht je hier graag iets over kwijt willen, stuur ons dan gerust een bericht via internet@tempo-team.nl.
Afhankelijk van bij welk bedrijf je terecht komt is de sfeer erg leuk tot prima, over het algemeen is het leuk. Natuurlijk kunnen er rotte appels tussen zitten maar gelukkig zijn de meeste prima.
8 maart 2020
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je over het algemeen een leuke ervaring hebt bij Tempo-Team. Jammer dat je ook een mindere ervaring hebt gehad bij ons. Mocht je dit graag met ons willen bespreken, dan ben je altijd welkom om contact met ons op te nemen via de mail, telefoon of andere social media kanalen. We horen graag van je!
Een bedrijf wat je de kansen geeft en doorgroeimogelijkheden vriendelijk eerlijk en altijd op zoek naar iets passendst. Ze luisteren naar je wensen. Echt een top bedrijf. Min puntje de reiskostenvergoeding. Dat gaat soms niet even eerlijk.
Pluspunten
Korting op lunch. Direct werk. Prettig contact. Je bent geen nummer
Minpunten
Reiskosten vergoeding
1 maart 2020
Fijn dat je alles over het algemeen zo positief hebt ervaren, bedankt! Jammer om te lezen dat de reiskostenvergoeding niet aan jouw verwachting heeft voldaan. We zullen dit punt dan ook zeker meenemen als feedback!