Tempo-Team

Tempo-Team Reviews

223 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 307 reviews

Aardige collega's, flexible uren, werk op maat

Tempo team stuurde me door naar een destijds nieuwe distributie centrum.Je kreeg diverse werkzaamheden orderpicker, invoerder, sorteerder. Uren zijn heel flexible dag nacht avond weekend. Je kon zelf je beschikbaarheid doorgeven, mooie salaris, aardige collega's

Pluspunten

Toeslagen, gratis etsn

Minpunten

Kan fysiek zwaar zijn

Kind employees at tempo

Not much transparency also seems to be not great communication between different offices

Pluspunten

Free coffee

Minpunten

Overtime is not explained well . If you are not careful the more hours you work less you make

Informatie over Tempo-Team

Gebaseerd op 7 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Redelijk salaris
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Steun van de manager

goed bedrijf

ik heb 2.5 jaar bij tempo team gewerkt en heb buiten een of twee keer het loon te laat geen minpunten meegemaakt

Echt een vreselijk bedrijf. Ontslagen voordat ik was begonnen.

Echt een waardeloos bedrijf. Ik had zelf een super goede sollicitatie achter de rug met de opdrachtgever maar super slechte communicatie van Tempo Team. Ik was aangenomen maar voordat ik überhaupt mijn eerste werkdag had weer ontslagen door een miscommunicatie van mijn begeleider. Super slecht bedrijf en de persoon waar ik mee sprak is al helemaal vreselijk. Mijn advies: Begin er niet aan! Ga NOOIT werken via Tempo Team. Ik zal de fout zeker niet nog een keer maken.

Pluspunten

niks.

Minpunten

Alles.

They still your money, all time!

They give you a "hause" and all time they still your money with this excuse, (for example: the door are broken) you say: no , it's not true, and they say: oh sorry. But later still your maney and don't come you back... The schedule are hard and ilegal.

Pluspunten

Maybe you can have money (not too much but... Maybe you can live )

Minpunten

All

Fijne werkplek maar behandeld als troep

Ik werkte voor een bedrijf via Tempo-Team wat zelf erg leuk was om te doen. Echter na een korte 2 maanden van daar gewerkt te hebben ben ik per direct ontslagen wegens een overschot aan mensen. Ze zouden mij eigenlijk 1 maand van tevoren laten weten als ik mijn ontslag zou krijgen maar vervolgens werd dat 2 dagen. Het werk rooster was ook te willekeurig waarbij ik het ene week 6 dagen aan het werk was en de andere week nog geen halve dag, mij was beloofd een minimaal werkrooster van 36 uur per week. Als jij via Tempo-Team wilt werken let dan goed op wanneer je word ingepland en als je een vermoeden hebt dat ze je willen ontslaan dan zorg ervoor dat je al iets nieuws achter de hand hebt.

Top werkgever met veel doorgroeimogelijkheden

Veel onderlinge verbinding tussen collega's, de meesten in dezelfde levensfase. Je maakt er vrienden voor het leven.

Pluspunten

secundaire arbeidsvoorwaarden

Waardeloos bedrijf

Waardeloze bedrijfscultuur. Mensen beloven je van alles in de door hun aangeboden functie, maar als het er op aan komt geven ze alleen desinformatie. Met andere woorden: ze zitten er alleen voor zichzelf, jij verdient minimum en dit bedrijf lacht zich rot. Het systeem voor reiskosten is overdreven ingewikkeld waardoor reiskosten soms niet of onvolledig worden uitbetaald. Nemen de telefoon amper op als je ze nodig hebt, mails worden niet beantwoord en terugbellen kun je al helemaal vergeten. Je wordt weken aan het lijntje gehouden, maar als ze jou nodig hebben moet alles haasje-repje. Alles moet digitaal, van het ondertekenen van contracten tot het invullen van uren. Als de app weer eens crasht kun je geen diensten aanvragen, dus geen uren, dus geen inkomen. Ga alleen via tempo-team werken als je tijdelijk een PAAR centen nodig hebt, anders zou ik iets anders zoeken.

Pluspunten

Minpunten

slechte communicatie, beloven dingen die ze niet waarmaken, slecht uurloon, reiskosten ingewikkeld, slechte app

Goed bedrijf maar wordt verziekt door de managers

In de jaren dat ik er gewerkt heb is een collega alleen met de dames bezig het ging zover dat hij op de werkvloer aan haar borsten zat en over de rest maar te zwijgen dit gemeld bij de leidinggevende van ons maar wordt zijn hand boven zijn hoofd gehouden en zou ik jalours op hem zijn. een andere leidinggevende riep bijna elke dag tegen mij de concequenties zijn voor jou. Ook moest je elke dag liegen tegen de medewerkers van het bedrijf waar wij de logistiek voor deden als je dat niet deed ging hij helemaal uit zijn dak.

Bedrijven die hun beloftes niet nakomen

Ik ben niet tevreden met de werkafspraak. Ik wil aanstaande maandag een vrije dag nemen, maar de staf vertelde me dat ik beloofd heb op maandag naar het werk te gaan, en dan kan ik alleen maar gaan werken. De werkafspraak is aanstaande maandag tot Vrijdag Ik zei dat ik maar tot dinsdag kan werken, omdat de taal niet goed is, kan HR van DSV het aan je bedrijf vragen, ik heb mijn belofte nagekomen, heb je het gedaan?Ik heb me aangemeld voor de orderpicker Je mailde me en vroeg me de dozen uit te laden (omdat ik wist dat mijn taal niet goed was, dus ik ging akkoord en deed het) om de werkafspraak te annuleren. Vergelijk de beoordelingen om te weten hoe dit bedrijf is.

Pluspunten

nee

Minpunten

heel slecht

nooit

Ze bellen je na een lange periode van het indienen van de aanvraag en maken dan een afspraak voor je, maar niemand zal je meer bellen, er is geen respect voor tijd of afspraken,

Wees gewaarschuwd, tempo team is pure ellende

Bij de start super aardig en behulpzaam en ook bereikbaar. Dat wordt snel minder en wordt ook steeds minder ingepland omdat ze maar blijven aannemen en die nieuwe worden dan ingedeeld om ingewerkt te worden. Zodra je daarover vragen stelt dan ben je vervelend in hun ogen en treiteren ze je door juist minder werk te geven en over alles liegen of verdraaien. Totdat se je uit het niets mailen dat je werk ophoud terwijl er nog zat werk is. TT inhouse Hilton Foods denken alleen aan eigen belang en zijn niet integer doordat zij willekeur toepassen bij het plannen. Vooral Arsja geeft Polen voorrang op de Nederlanders en je moet vooral niets zeggen want dan ben je net aks ik meteen je baan kwijt. Wordt tijd dat die groep van TT daar vervangen wordt door integere mensen die wel luisteren en helpen. Nu zitten ze hun tijd uit, plannen alles verkeerd en niet volgens de nieuwe regels van 1 jan 2020 en iedere maand geld vangen want er is niemand die er wat van zegt en als je dat doet, dan wordt je eruit gegooid. Zorg dat je je diensten die afgezegd zijn binnen de wettelijke vier dagen vergoed krijgt want daar moet je zelf achteraan. Ook de verschoven diensten, want bij mij ging het om 2500,- de moeite waard dus!

Pluspunten

Vleespakket, gratis diner ( van bedrijf zelf)

Minpunten

Inhouse team van Hilton Foods, denken dat ze God zijn

Leuk gewerkt

Altijd goed aanspreekbaar, openhartig kunnen zijn, betaling meestal in orde

Pluspunten

Nu en dan een borrel kans om collega's te zien ien

Gesoliciteerd

Gefeliciteerd bij tempo team En daar nooit meer iets van gehoord erg jammer dat ze nooit contact hebben gezocht

Tempo team gaat niet goed om met uitzendkracht

Ze komen de afspraken niet na Rooster is niet kloppend Slecht contact alleen via de mail Geen vriendelijk personeel tempo team Minimaal 2 zaterdagen per maand en hun plannen het in geen zelf in breng van verdelging van de zaterdagen

Goede mogelijkheden op werk

Goede mogelijkheden op werk en ook doorgroeien naar een vaste baan.

Pluspunten

Verschillende mogelijkheden

Minpunten

Geen zekerheid

Good warehouse organization

The warehouse was very well organized, as well as the planning and work schedules.

Wordt regelmatig ingeplant echter na verloop van tijd wordt het steeds minder terwijl er wel genoeg werk is. JAMMER!

Tov dat ik met een compleet ander werkzaam verleden vrijwel onmiddellijk aan de slag kon als productie medewerker. De communicatie tussen intercedenten van Tempo Team en mij als uitzendkracht is goed en begrip vol.

Pluspunten

Goede communicatie, vriendelijk en empathisch intercedent cq werkbemiddelaar

Minpunten

De ingewerkte uitzendkrachten krijgen minder werk t.g.v. nieuwe uitzendkrachten

Bizar slechte organisatie

Waar ik zelf werk heb gedaan als recruiter en dus enigszins bekend ben met de dienstverlening, verbaas ik me er toch over hoe slecht een partij als tempo team haar werk doet. Een bedrijf dat pretendeert kandidaten te helpen in hun zoektocht en toegevoegde waarde te leveren vanuit eigen organisatie, heb je geluk als ze überhaupt contact met je opnemen. De stelling dat ze binnen 48 uur ook maar ergens op reageren is klinkklare onzin.

Pluspunten

Hoezo sterke punten?, Het is geld verdienen over de rug van werknemers, die in een benarde positie zijn gekomen door wat voor reden dan ook., Uitbuiten is wat mij betreft niet een sterk punt ook al zijn ze er erg goed in.

Minpunten

Personeel, bedrijfsmodel en vooral Teddy (het slappe excuus van een chatbot)

Prima

Als je even snel een baantje nodig hebt kan je hier prima terecht.

Productieve werkomgeving

Je leert snel de werkroutines die andere collega's hebben.

Pluspunten

Vaak pauze

Minpunten

Vermoeiend werk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Tempo-Team. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Tempo-Team met

• Tempo-Team