TEMPER

22: TEMPER reviews van werknemers

22 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 28 reviews

Persoonlijke ervaring temper

Tijdens de coronacrisis ben ik mijn vaste bijbaan in de horeca verloren. Compleet begrijpelijk maar wel vervelend. Ik had al eerder gehoord over het werken als freelancer maar het leek mij vooral veel gedoe en het leek het ook niet echt waard te zijn in mijn ogen.Nadat ik mijn baan had verloren toch maar rond gaan kijken. Het heeft voor mij geweldig uitgepakt, Na ongeveer twee weken had ik al mijn papieren in orde, een BTW nummer en een inschrijving bij de KVK. Hierna ben ik direct begonnen met werken. Het fijne aan freelancer zijn is de vrijheid, heb ik een weekend een feestje? geen probleem. dan werk ik niet. Heb ik een extra dag niets te doen? verdien ik gewoon bij! Het werken als freelancer heeft wat haken en ogen maar die zijn allemaal makkelijk op te lossen. Mocht je geïnteresseerd zijn om zelf te beginnen met het werken als freelancer, gebruik dan mijn code: https://temper.works/r/tz1pMet deze link krijg je €20,- Extra na je eerste 3 shifts!Veel succes!

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

Niet elke klus is even leuk

Geniaal en werkend werksysteem, vooal als je onrgelmatig te werk wilt gaan.

Super dat dit platform bestaat en ik er gebruik van mag maken.

goed

het bedrijf was prettig om voor te werken tijdens mijn tussenperiode

Klantenservice niet te bereiken

Helaas is de klantenservice erg tot niet te bereiken. Alleen via chat maar duurt soms dagen. En duidelijk antwoord is er niet. Kan je ook geld kosten ipv opleveren

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

Kantoor en klantenservice moeilijk tot niet te bereiken. Kan je zeker ook geld kosten ipv opleveren.

Competatief Horeca Platform

In het begin was het erg leuk, maar nu wordt er weinig interessant werk aangeboden. Het is ook erg lastig om contact te krijgen met het kantoor wanneer er onduidelijkheden zijn. Wel erg leuk om veel afwisseling en flexibiliteit te hebben, hoewel dat dan wel weer ten koste gaat van zekerheid en een overzichtelijke werkweek.

Pluspunten

Afwisselende klussen

Minpunten

onzekerheid

Volledig flex werk

Je bepaald zelf wanneer en waar je gaat werken. Dat is erg fijn.

Normal place to work.

Temper it's not a normal company, I was freelancer there, so everything was via the website.

Flexibel. Vriendelijke en hulpvaardige medewerkers

Temper geeft een zelfstandige veel vrijheid in het kiezen van diensten. Er is geen minimum of maximum bezetting. Het is lastig als bedrijven niet of niet op tijd reageren op een shift. Toch zou ik Temper erg positief beoordelen.

Prima, alleen door de corona crisis erg onzeker. Dit geldt echter voor alle zzpers

Bijna Geen diensten beschikbaar

Bijna geen diensten beschikbaar heel weinig diensten salaris wel hoog

Goed

Het is fijn werk vooral als je vaak werkt bij een bedrijf.

gezellige werkomgeving

Ik heb het erg naar me zin gehad bij Temper. Ik heb veel nieuwe collega's ontmoet doordat ik bij verschillende bedrijven heb gewerkt. Het was erg relaxed omdat ik zelf mijn diensten kon inplannen.

Helemaal niks

Waardeloos bedrijf waar je niet moet willen werken.

Gezellige werkomgeving

Wat ik op werk doe is het voorbereiden van het menselijke voedsel. we Koken wat ons wordt gevraagd te Koken en met evenementen hebben we kleine hapjes die we maken. ik heb de aantal 6 jaar heel veel geleerd kwa omgang van je collega's om je heen maar ook het fysieke werk.

Erg handig om de wekelijkse taken aan te vullen dmv freelance horeca werk

Fijn bedrijf, je hebt echter wel ervaring nodig in ten minste de horeca. Wanneer je van competitief werken houdt, en waardering voor je werk, is dit een goede optie. Het is wel vaak hard werken, maar dat is nou eenmaal vaak in de horeca.

Goed salaris, weinig werk

Werken bij TEMPER is heel divers. De ene dag sta je op Eindhoven Airport als hulpkok te werken en de andere dag werk je in een kledingwinkel in de stad. Je leert je snel aan te passen en je moet het met iedereen kunnen vinden. Het enige lastige is, is dat er niet altijd genoeg werk is. Wel is het hoge uurloon een groot voordeel.

Pluspunten

Salaris, afwisseling

Minpunten

wenig aanbod

Great

Company great , good salary , good people , friendly collages

Top

Ik werk er al een half jaar en het bevalt me ontzettend ik zou het iedereen aanraden als bijbaan

slecht

Ik heb een hele tijd via temper gewerkt en heb aan het einde een hele slechte ervaring gehad bij temper. Het kan geld opleveren maar, het kan ook geld

Pluspunten

Je kan soms lekker verdienen.

Minpunten

Slechte medewerkers op kantoor, je wordt van de kast naar de muur gestuurd, ze kunnen nooit bewijzen tonen want je moet alleen maar aannemen.

erg varierend

bij temper werk je constant op een andere plek als je hier zelf voor kiest. Dit zorgt ervoor dat je iedere keer met nieuwe mensen in contact komt en het niet saai word.

Pluspunten

gezellige werksfeer

Minpunten

strenge regels

Fijne werkomgeving die je zelf uitkiest en ondetk

Net zo veel variatie als je zelf wenst omdat je je eigen klussen kiest. Super systeem met betrouwbaarheidsgarantie en glashelder doordat alles op basis van wederzijdse reviews werkt. In korte tijd veel kunnen leren, ontdekken en nieuwe mensen kunnen ontmoeten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij TEMPER. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over TEMPER in populaire locaties

• TEMPER