Teleperformance

Teleperformance Reviews

421 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 35.528 reviews

Wordt teveel naar cijfers gekeken, geen doorgroeimogelijkheid

De samenvatting zegt het al, geen doorgroeimogelijkheid. Of je blijft of niet, is op basis van de cijfers die je behaalt.

Pluspunten

Lunchpauze betaald

Minpunten

Snel ontslag

Proeftijd beëindigd zonder concrete reden

In de proeftijd ongeveer twee weken gewerkt voor een nieuw project. Het project zelf was onprofessioneel, stressvol. Je wordt eigenlijk alleen ingezet om een klaagmuur te zijn voor de klant want je kunt de klant niet helpen. Wat betreft TP; de training was nihiel, geen praktijkvoorbeelden of gesprekken die je kunt aanhoren ivm inwerken. Je wordt in het diepe gegooid wat prima is als je goed wordt ingewerkt maar dit was niet het geval. Proeftijd zonder goede reden beeindigd en geen ander project aangeboden gekregen, wat wel was verteld door de recruiter. Kortom; als je begint is het leuk en aardig totdat je daadwerkelijk aan het werk gaat; het is een zooitje en je wordt als een nummertje behandeld. Heb ook een nare smaak in mijn mond dat de afvallers van de proeftijd 'toevallig' een buitenlandse achternaam hebben.

Informatie over Teleperformance

Gebaseerd op 89 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Redelijk salaris
  • Algemene tevredenheid
  • Gevoel van saamhorigheid

Bad company. Lots of salary disputes; terrible management. Slow HR response.

Bad company. Lots of salary disputes; terrible management. Slow HR response. If you had a salary dispute, don't waste your time and energy trying to chase it. Your TP Link tickets will most likely be misrouted.

Pluspunten

Nothing

Minpunten

See above review

Officiële reactie van Teleperformance

21 februari 2022
We appreciate your review. It would be great if you can share more details about your experience via http://bit.ly/TPHR-newform. Thank you!

Bien pour un premier travail, ignoble sur la longueur.

Téléperformance, c'est pratiquement que du SAV et de la vente par téléphone. C'est une carière que je ne conseillerai aps de pratiquer longtemps.Quand à l'entreprise elle-même. Rien de spécial, mais votre qualité de vie au travail dépendera beaucoup du projet sur lequel vous tomberez. Je vous conseille d'en prendre un qui vous parle un minimum. Souvent une bonne entente entre collègues forcées par le stress constant imposé par les clients.

Pluspunten

Cantine présente, Salaire correct.

Minpunten

Soumis aux lois Hollandaises, forcé de prendre une assurance (chère) pour y travailler. travail stressant.

Onprettige werksfeer, achterbaks

Ik heb 6 maanden gewerkt bij Teleperformance bij het recruitment team. Toen ik een vervelende situatie met een collega aankaartte werd ik niet serieus geholpen en vooral werd de collega die ongewenst gedrag vertoonde niet aangesproken. Ze kon gewoon verder gaan en wat was gebeurd werd onder het tapijt geschoven.

Minpunten

Verkeerd management, geen veilige werkplek

onpersoonlijk en stressvol

Als je het liefste de hele dag thuis zit, alles zelf wil doem en bijna niet word lastiggevallen door collegas of managers is dit werk misschien iets voor jou. Het was niets voor mij ik had echt het gevoel dat ik voor hun alleen een nummertje was.

Pluspunten

flexibel werkrooster, alles zelf inplannen.

Minpunten

onpersoonlijk, je zit deheletijd in je eentje thuis, collegas nooit echt gekend, aan een stuk door telefoontjes zonder tijd om bij te komen.

Fijne werk omgeving en de mogelijkheid om vanuit huis te werken.

Een fijne werk omgeving met gezellige collega's. Maar een relatieflage salaris, en als je een student bent wordt er niet altijd rekening gehouden met je tentamens.

Slechtste bedrijf waar ik ooit heb gewerkt. In het begin maken ze beloftes die ze vervolgens niet nakomen

Dit werk valt niet te combineren met school. Ze willen dat je minimaal 4 dagen per week beschikbaar voor een dienst van minimaal 6 uur ipv 3 x 8 uur per week.Verder als je vragen hebt zijn de teamleiders lastig te benaderen of gewoon niet. Niet aan beginnen !

Pluspunten

Trainingen Thuiswerken

Minpunten

Lange werkdagen Slechte management Slechte teamleiders (niet alle) Salaris

Logistieke nachtmerrie.

Ik had me aangemeld voor de covid lijn, omdat ik dacht dat het goed werk was en vanaf huis goed te combineren met kinderen etc. Wat er vanaf het moment van de training gebeurde had ik nooit verwacht. Er worden duizenden tegelijk klaargestoomt om te werken in een totaal beveiligde omgeving op hun eigen laptopje. Een totale logistieke nachtmerrie. Desondanks moet binnen een aantal dagen klaar zijn om te bellen, en een computer boekt je rooster. Je bent een nummer en als je vragen hebt (en geloof me die heb je) dan kan die met 50 anderen stellen op teams. Verder, als je zo'n 8 uur wordt ingepland dan heb je geen leven meer. Zelfs naar de WC gaan moet je melden en gaat van je loon af! Jammer dat de GGD die bedrijf dit laat uitvoeren. Ik had graag geholpen!

Pluspunten

de chaos werkt op je lachspieren soms

Minpunten

-betaling -regels -technische wanorde

Werk waar je uiteindelijk veel voldoening aan over houdt

Met het oog op het bestrijden van de pandemie heb ik mij ten volle ingezet om het beoogde doel te bereiken , mentaal moet je wel sterk zijn en ook stress bestendig en flexibel vanwege de dynamiek in deze functie, je krijgt wel enorm veel voldoening aan het eind van de dag.

Pluspunten

Thuiswerken

Minpunten

Kan soms heel stressvol zijn

je bent een nummertje

Anderhalf jaar gewerkt voor de GGD test en -vaccinatielijn. Waar het fijn begon in een relaxt team met dito supervisor, is het jammer genoeg zuur geeindigd. Heb in die anderhalf jaar maar liefst 7 supervisors gehad omdat ze steeds naar een andere werkgever gingen. Wat al een teken aan de wand is. Als supervisor-agent doe je het werk wat normaal door 3 man wordt gedaan en je mag op sommige dagen waar je 8 uur werkt geen pauze nemen. Niet eens een 10 minuten per dag om even rustig een broodje te eten en naar het toilet te gaan. Ik had aangegeven weer terug naar het bellen te willen gaan maar ik moest er maar begrip voor hebben dat dat een tijd zou duren (terwijl ze lopen te springen om mensen in de lijn) zodat ze mij meer konden uitmelken. Nadat ik het werk niet meer trok en mijn ontslag heb ingediend heeft de supervisor mij niet eens een behoorlijk antwoord kunnen geven. Ze zei "o wat snel. Je hoeft het niet door te geven aan HR". Geen enkele "Tot ziens", "succes met je nieuwe baan" of 'bedankt voor je inzet". Zo onprofessioneel en onbeschoft. Ik zal bij TelePerformance nooit meer solliciteren.- Wat mij ook op is gevallen is dat wanneer je als telefoniste werkt, het systeem regelmatig uitvalt waardoor je vaak niet al je gewerkte uren uitbetaald krijgt (of pas na veel gedoe). Maar datzelfde systeem werkt feilloos wanneer je als supervisor agent werkt. Zelfs van het magere salaris wat je krijgt, pikken ze nog wat in.

Pluspunten

Werken vanuit huis maar er zijn meer bedrijven die dat aanbieden.

Minpunten

Hoge werkdruk, geen pauze, onprofessionele supervisors die je niet helpen, absolute minimumloon, krijgt niet alles uitbetaald je moet steeds je loonstrookjes controleren en een dispuut starten

Slechte Communicatie, Veel werkdruk, Laag salaris, Geen variatie.

Als je op bol.com verwacht iets anders te mogen doen dan alleen bellen dan heb je het goed mis. Er worden dingen communiceerd die je uiteindelijk niet mag doen. Word dus beetje mooi gemaakt. Communicatie is slecht. Met mijn eerste SV ging alles super, huidige SV ging weg en het is alleen maar erger geworden. Geen communicatie met me nieuwe SV, Nooit gezien.

Pluspunten

Geld

Minpunten

Veel werkdruk, Heel onpersoonlijk, geen variatie.

Baan wat je vanuit thuis doet

IK werk via een uitzendbureau na 2 daagse training wat erg chaotisch verliep ga je de lijn in. In die periode van half december was het heel druk met telefoontjes . Je kreeg amper tijd om iets te drinken wel mocht je even als je dat nodig had personal tijd nemen. Na een inwerk periode van 2 weken stroom je door na een vast team . De contacten lopen via een chat wat erg prettig is. Daar help je mekaar ook waar nodig is. Het salaris met wat je doet vindt ik prima. Ik ben met de insteek aan deze baan begonnen om mensen te helpen en bij te dragen aan het Covid

Pluspunten

vanuit thuis werken

Minpunten

coaching kan beter

Bedrijven zoals Teleperformance daar zouden uitzendbureaus en de GGD niet mee in zee moeten gaan. Het is moderne Amerikaanse slavernij.

Vanuit betrokkenheid met de maatschappij en eerdere ervaring als BCO-er en CC app heb ik gesolliciteerd voor de vaccinatieafsprakenlijn. Later bleek dat Olympia samen met Teleperformance deze klus doet waar ik een eerdere negatieve ervaring mee heb gehad.Maar goed soms moet je ergens overheen kunnen stappen.Helaas bleek mijn optimisme niet bestand tegen de realiteit.

Pluspunten

Minpunten

Bedrijfsfilosofie en cultuur

Prima werksfeer wel hoge targets

Het is opzich een prima bedrijf om te werken alleen hebben ze erg veel targets. Ook als je in de eerste 3 maanden stopt moet je 300 euro terug betalen ik vind dit persoonlijk een beetje raar

Niet gaan werken

Geen fijne werksfeer, totaal geen inlevingsvermogen, houden geen rekening met privé en werk, te weinig loon voor de werkzaamheden die je moet doen. De werkdruk ligt erg hoog en je krijgt totaal geen waardering kijken echt puur naar cijfertjes wat je scoort. Kortom niet aan beginnen!!

Pluspunten

Thuis werk mogelijkheden

Minpunten

Lange dagen, weinig loon, hoge werkdruk.

Niet doen

Niet hier werken. Mager salaris. Geen enkele waardering

Tussendoor

Goed bedrijf, laag salaris, maar is wel te doen zo naar studie, huishoude, ect.

Pluspunten

Teamwork

Minpunten

Salaris

Ongeregeld zooitje

Dit is echt een bedrijf waar je collega’s het werken voor leuk houden. Als je geen collega’s hebt waar je een klik mee hebt zit je binnen no-time met een burn-out thuis. De trainingen zijn super, je wordt goed opgeleid en gaat met een goed gevoel je werk tijd in. Maar als je eenmaal op de werkvloer zit begint de werkdruk. De stress en hulpeloosheid komt vrij snel. Binnen het bedrijf zit je wel ok als je een goede supervisor hebt, heb je deze niet? Dan kan je het wel vergeten. Naar mentale en fysieke gezondheid wordt niet geluisterd, het gaat alleen maar om het geld dat hun op jouw rug kunnen verdienen.

Pluspunten

Collega’s

Minpunten

Het hele bedrijf

Geen goede werkgever

Totaal geen goede werkgever. Niet betrokken en je bent een nummer. Niks persoonlijks bij.

Pluspunten

Gezellige omgeving voor een thuiswerkplek, geen bijzonder salaris

Het inwerken ging niet fantastisch. Persoon die dit deed wist zelf veel vragen niet te beantwoorden en de cursus stak ook niet helemaal lekker in elkaar. Voor een student is het salaris oké, maar anders is €10,- per uur vrij weinig, maar daar teken je natuurlijk zelf voor. Daarnaast betreft het een thuiswerk functie, wat betekent dat je zelf een laptop moet bezitten, je stroom e.d. moet betalen. Hou er rekening mee dat als je IT moet bellen je dat zelf moet betalen. Daar tegenover staat wel een thuiswerkvergoeding. Het is vrij eentonig werk wat bestaat uit heel de dag hetzelfde script oplepelen, maar als je vrolijke mensen aan de lijn hebt maakt dat het zeker gezellig. De collega’s zijn aardig, al is het enige contact wat je daarmee hebt via chatfunctie. Op het Covid-project proberen ze, ook al is alles vanuit huis, toch een gezellige sfeer neer te zetten en dat merk je ook aan de leidinggevenden, dat maakt de werksfeer zeker fijn.

Pluspunten

Gezellige werksfeer voor zover dat online kan Vanuit huis werken

Minpunten

Vrij laag salaris Eentonig werk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Teleperformance. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Teleperformance met

Meer informatie over Teleperformance in populaire locaties

• Teleperformance