Teleperformance
Bekijk alle reviews over Teleperformance

Teleperformance

Review over Teleperformance van een medewerker

Leuk werken bij Teleperformance

Werken bij Teleperformance is best leuk als bijbaan. Niet voltijds, het werk zelf is soms eentonig. De collega's zijn heel aardig en er is ook een goede, leuke en een beetje familiaire sfeer. Er zijn vaak leuke uitjes, etentjes en soms ook mooie incentives. Op communicatie gebied kan het beter, er zijn weinig tot geen doorgroei mogelijkheden, de salarissen zijn laag, de aangeboden contracten zijn vaak kort, meestal voor een paar maanden, een jaarcontract krijgt daar bijna niemand en de HR en Directie zijn aan vervanging of vernieuwing toe. Ook op Management gebied gaat het niet altijd even goed. Als je niets anders kan vinden is Teleperformance een leuk bedrijf, maar heel lang daar blijven werken is op dit moment niet een goed idee! Ik heb meer dan een jaar bij Teleperformance gewerkt, wel met 3 korte contracten, meestal met veel plezier. Met mijn collega's en mijn supervisor heb ik nog steeds een goede band, met hun heb ik toch wel een leuke en prettige samenwerking gehad!

Pluspunten

Leuke en aardige collega's, Goede bedrijfscultuur, Bedrijfs uitjes en etentjes, Elk jaar een kerstpakket

Minpunten

Korte contracten, lage salaris, geen doorgroei mogelijkheden

Wordt teveel naar cijfers gekeken, geen doorgroeimogelijkheid

De samenvatting zegt het al, geen doorgroeimogelijkheid. Of je blijft of niet, is op basis van de cijfers die je behaalt.

Pluspunten

Lunchpauze betaald

Minpunten

Snel ontslag

Hele slechte werkomgeving

Er wordt verwacht dat je non-stop telefoontjes moet plegen zonder adempauze. Je hebt om de +/- 3 uur een korte pauze van 15 minuten waar je niet voor wordt betaald. Tijdens de werkuren houden ze alles systematisch van je bij: hoeveel tijd zit er tussen de telefoontjes die je pleegt, dit moet onder de 10 secondes zitten. Staat je status in het systeem niet correct dan wordt je opgebeld door je manager met de vraag waarom je status niet goed staat. Het is een belachelijk bedrijf met idiote incentives die uiteindelijk leiden tot uitbuiting van de werknemers die het zware werk doen. Er is veel uitval en mensen vertrekken binnen een paar weken. De IT-systemen doen denken aan de jaren '90 en hebben ook de problemen uit die tijd (buggy, crashes, tergend langzaam, 10x inloggen etc.). Het is echt lachwekkend dat ze daar geen geld in investeren om dat te verbeteren en te moderniseren. Denk twee keer na voordat je hier gaat werken.

Minpunten

uitbuiting van de werknemer

Veel targets en hard werken, je krijgt er niet veel voor terug

Hoge werkdruk en laag loon, weinig doorgroeimogelijkheden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Teleperformance. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Teleperformance met

Meer informatie over Teleperformance in populaire locaties

• Teleperformance
  • Leuk werken bij Teleperformance