Teleperformance
Bekijk alle reviews over Teleperformance

Teleperformance

Review over Teleperformance van een medewerker

Bedrijf waar je niet wil en zou moeten werken

- zeer laag salaris. - verhoging middels Performance Appraisle, waarbij je misschien 1,3% verhoging haalt. - Geen CAO - Geen Pensioensregeling voor agents, alleen voor straf. - Geen doorgroeimogelijkheden. Ze hebben nu al teveel straf. - interne communicatie is zeer slecht, en dit voor een communicatie bedrijf. - Geen sociaal leven door slechte roosters. - Geen 40 uren contracten alleen 32/40 of 23/32. - veel doorstroom van medewerkers. Meeste werken er nog geen 3 maanden. - houden zich niet aan de beeldschermtijden wet. Werkt vaker meer dan 2 uur achter elkaar voor een scherm. - zoeken de grenzen van de wet op. - je voelt je er een nummertje en geen persoon - eten in kantine is duur voor een bedrijfs kantine. - als je met de auto komt word er 35 euro van je loon ingehouden voor de parkeerplek. Kilometer vergoeding is te laag. Openbaar vervoer wordt volledig vergoed. - bij Ziggo word heel erg druk gezet op sales. Terwijl het een technisch project is. Ik spreek in deze uit eigen ervaring heb er 9,5 jaar gewerkt en in de ondernemingsraad van Teleperformance gezeten.

Pluspunten

Minpunten

te laag salaris, te weinig uren, hoge werkdruk. geen CAO en geen pensioenregeling

Sales neemt overhand voor goed salaris

Je komt binnen als klantenservice medewerker en al gauw worden de sales door je strot geduwd.

Chaotisch

Het betaald prima, maar in ruil daarvoor krijg je een hele hoop stress en chaos. Het is een ongeregeld zooitje.

Pluspunten

Toeslagen

Minpunten

Ziekteverzuim

Gezellig

Komt nog! Ben pas begonnen. Het is in ieder geval interessant.

Pluspunten

Komt nog!

Minpunten

Komt nog!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Teleperformance. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Teleperformance met

Meer informatie over Teleperformance in populaire locaties

• Teleperformance
  • Bedrijf waar je niet wil en zou moeten werken