Teleperformance

Teleperformance Reviews

390 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 33.355 reviews

Ggd vaccinatielijn

Leuk werk helaas via uitzendbureau Olympia ik heb al paar keer gevraagd per mail om rechtstreeks bij Teleperformance te werken uitzendbureau vind het geen probleem maar tot nu toe na 25 sollicitatie bij Teleperformance naar is van gehoord Mvg lolita v moorsel

Pluspunten

Niks

Minpunten

Niks

Slecht bedrijf

Heb hier een jaar gewerkt, met veel tegenzin. Je wordt als vuil behandeld. Alles wordt op de minuut gecontroleerd en als het systeem even niet meezit dan krijg je al een belletje met de vraag waar je bent, het is net een grote basisschool…Je wordt hier vet onderbetaald en reiskostenvergoeding is ook nooit betaald. Berichten hiervoor worden compleet genegeerd. Al met al, ga hier NIET aan de slag. Het is het niet waard

Minpunten

Weinig salaris, hoge werkdruk, kinderachtig

Vanuit huiswerken heel gemakkelijk

Ik heb gewerkt bij de corona test lijn, vanuit huis. En de communicatie met Teleperformance verliep soepel, en collegas waren onwijs gezellig.

TP in a nutshell

Het project waar ik op zat, GGD testafspraken, was een redelijke project. Veel over de klantenservice branche geleerd. Qua managment en organisatie kunnen ze zeker nog het één en ander veranderen. Al met al was de ervaring bij TP okay, maar de kennis dat ik heb meegekregen het meest waardevolle.

Onderbetaald werk

Je kan elders voor meer salaris hetzelfde werk doen. Enige pluspunt zou ik zeggen de leuke collega's. Verder is het eentonig en onderbetaald werk.

Slechte bedrijf

De allerslechtste bedrijf waar je voor kan werken.Behalve de collega's waar je de leed mee kom delen.Verder is het gewoon niks

Pluspunten

Minpunten

Alles

Prachtig werk, ondanks TP

Om positief te starten: Volledig thuiswerken is een geweldige uitkomst. Zouden meer bedrijven moeten doen/ durven. Het werk op de test-, vaccinatie- en backoffice lijnen was enorm gaaf. Hectisch, enorme werkdruk en alle emoties aan de lijn. Dat het salaris niet meer dan een symbolisch bedragje was deed er dan niet toe. Collega’s waren aardig en de supervisors die ik heb gehad waren plezierig in de omgang. Gekmakend was wel dat belscript, waar je je 100% aan diende te houden, inclusief belachelijke zinnetjes. Opvallend was dat met name jonge collega’s erg hechtten aan die voorgekauwde zaken. In drukke periodes was TP altijd erg betrokken en tevreden. Althans in woord. “Och wat zijn deze mensen toch super tof en wat zijn we deze mensen dankbaar”, en ga zo maar door. Na een tijdje prik je door die standaard praatjes heen. TP kon het zich immers niet veroorloven dat mensen weggingen. Slechte beeldvorming richting de GGD, het ministerie en de politiek. Naarmate het einde van het project naderde, omdat er nauwelijks mensen belden en je drie uur zat te wachten op een call, begon TP meer zijn ware gezicht te tonen. Massaal afschalen begon in de lente van 2022. Oh ja, TP was in ‘de lead’, en zij bepaalde wie kon blijven en wie niet. Niemand anders. Terwijl het gewoon de uitzendbureaus waren die lijsten met namen aanleverden van mensen die weg moesten. Allen ‘toevallig’ met een fase b contract. Veel ervaren mensen moesten vertrekken. Een paar maanden daarvoor waren veel jonge en onervaren mensen nog even snel toegevoegd, terwijl er geen noodzaak toe was.Maar och, wat zorgt TP -

Callcenter

Het inwerken ging niet fantastisch. Persoon die dit deed wist zelf veel vragen niet te beantwoorden en de cursus stak ook niet helemaal lekker in elkaar. Voor een student is het salaris oké, maar anders is €10,- per uur vrij weinig, maar daar teken je natuurlijk zelf voor. Daarnaast betreft het een thuiswerk functie, wat betekent dat je zelf een laptop moet bezitten, je stroom e.d. moet betalen. Hou er rekening mee dat als je IT moet bellen je dat zelf moet betalen. Daar tegenover staat wel een thuiswerkvergoeding. Het is vrij eentonig werk wat bestaat uit heel de dag hetzelfde script oplepelen, maar als je vrolijke mensen aan de lijn hebt maakt dat het zeker gezellig. De collega’s zijn aardig, al is het enige contact wat je daarmee hebt via chatfunctie. Op het Covid-project proberen ze, ook al is alles vanuit huis, toch een gezellige sfeer neer te zetten en dat merk je ook aan de leidinggevenden, dat maakt de werksfeer zeker fijn.

Efficiënte en fijne werkomgeving

Ik heb het iedere werkdag naar mijn zin. Dat komt door een enthousiast team, een dedicated SV en tot slot een zeer prettige BUM. Mijn rooster is top en vind het gaaf dat je met korting kan sporten. Aanvullende pilots en workshops; love my Job en sinds kort pensioen. Te gekke klanten en mijn wens is om ooit nieuwe collega’s te trainen of van support te voorzien.

Gezellige werkomgeving

Inmiddels ben ik hier al weer een aantal jaren werkzaam en heb het nog steeds naar me zin.Je hebt hier alle mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en veel vrijheid.Al met al een gezellige werkplek.

Pluspunten

Bonussen

Minpunten

Af en toe een hoge werkdruk

Prettige werkomgeving waar ze naar je omkijken, wel wat weinig betaald.

De benadering van het bedrijf is prettig en persoonlijk. Ze informeren naar hoe het met je gaat en hebben een vriendelijke houding. De werkdruk viel erg mee, maar ik werkte op de coronalijn en zat net in een rustige periode.

Pluspunten

Persoonlijk, Vriendelijk, Korte lijntjes, Thuiswerkmogelijkheden

Minpunten

Laag loon

Verschrikkelijk bedrijf

Rot bedrijf heeft nooit iets in orde, systemen werken voor geen meter. Salaris onder minimumloon.

productieve en gezellig team

goed begeleider, flexibel qua rooster, gezellig team

stresvolle werkomgeving

Slechtbetaalde stressvolle baan zonder doorgroeimogelijkheden

Je moet zelf de slingers ophangen

En dan is het overal een feestje. Fijne collega’s, duidelijke communicatie, zinvol werk

Pluspunten

Thuis werken

Minpunten

Thuis werken

Slechte

Dit was echt het meest verschrikkelijke baantje en meest walgelijke collega’s

Prima als bijbaan

Betaalt niet veel, maar soms is het zo rustig dat je geld krijgt voor niksdoen. Prima als bijbaan maar fulltime zou ik het niemand aanraden

Hoge druk

Veel eisen voor weinig uurloon, vriendjespolitiek onderling

Pluspunten

Thuiswerken

Minpunten

Geen warm bedrijf

Prima werk

+ Vanuit thuis werken en veel flexibiliteit+ Goede communicatie- Veel uren

Een typische dag op het werk

Ik ben bezig met mijn typische dag op het werk en doe ik wat ik doen moet of wat de supervisor me opdraagt te doen. Ik vind de werfsfeer relaxt en ik hou er zeker van om zo te werken. Dat werkt makkelijker en maakt leren ook overzichtelijk. Teleperformance geeft de structuur waar ik beter in uit kan komen. De E-learnings zijn makkelijk te doen.

Gezellig bedrijf

Nooit problemen, altijd netjes behandeld ook qua loon etc. Supervisors ook normaal en aardig.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Teleperformance. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Teleperformance in populaire locaties

• Teleperformance