Techsharks

Techsharks Reviews

Beste werkgever!

Techsharks is er voor zijn mensen💪🏼 voelt meer als een vrienden groep dan een baas!

Pluspunten

Auto!

Minpunten

X

Wennen, maar positief

De DAF is een groot bedrijf waar ik even aan moest wennen. Ook de ploegendienst is even aftasten, maar eenmaal op mijn plek bevalt het mij goed hier.

Pluspunten

3 ploegendienst en een goed salaris voor een 22 jarige

Minpunten

Strikte regels bij de DAF

Fijn werkomgeving

Het fijne aan techsarks is dat ze je meteen waarderen en altijd een luisterde oor, Men ziet in alles dat ze er voor je zijn en als werknemer alles uit de kast halen om je de beste en juiste werkomgeving aan te bieden.Alles gebeurd in goede en juiste overleg, er is een fijne sfeer en daarom geeft dit me als persoon een fijn gevoel om bij dit clubje aan te sluiten.techsarks bedankt Top!

Pluspunten

overal is er oplossing vooe

Minpunten

helaas heb ik die niet.

Open werkgever dat meteen duidelijk geeft waar het op staat

Heel open eerste gesprek waarbij je meteen een heel goed gevoel aan overhoudt over je kansen en mogelijkheden. Na dit gesprek al heel snel de keuze gemaakt om met Techsharks in zee te gaan.

Open structuur

Bij Techsharks heerst een open en rustige sfeer. De mensen die er werken hebben de motivatie en zijn gedreven om hun werk goed te doen, dat werkt aanstekelijk....

Pluspunten

Lekker koffie, goede sfeer.

Minpunten

Nog niet ontdekt.

Topbedrijf waar alles goed geregeld is

In 1,5 week van 1ste gesprek tot leuke baan bij topbedrijf. Doen net iets meer voor je dan andere uitzendbureaus. Echt familie gevoel binnen Techsharks.

Pluspunten

Gelijk pensioen en goed salaris.

hele prettige open werkomgeving

mijn eerste indruk van Techsharks was dat ze heel eerlijk, open en oprecht op mij overkomen.ik was nieuwschierig en niet echt op zoek naar een andere baan, maar ik kwam in aanraking met techsharks en het kwam zo goed op mij over, echt geïnteresseerd in de werknemer (zoals de wensen en verwachtingen) luisterde goed naar jou als persoon, dat ik vrij snel voor mezelf besloten heb om de overstap te maken.Echt Top

Pluspunten

geregeld bedrijfsuitjes!

Sterk in communicatie, en fijne mensen!

Goede arbeidsvoorwaarden en binnen korte termijn een werkplek! Makkelijk benaderbaar personeel, en er wordt echt naar je wensen geluisterd en waar mogelijk aan voldaan!

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden!

Minpunten

Nog niets opgevallen.

Luisteren naar de wensen van de monteur

Ik heb goede en prettige gesprekken gehad met de mensen van techshark.

Pluspunten

Ze gaan tot het uiterste om de wensen waar te maken.

een van de beste

super vriendelijk word super goed geholpen als er iets is staan ze altijd voor je klaar zonder lang te hoeven wachten

Personeel is heel enthousiast en je krijgt de kans om jezelf goed voor te stellen.

Een bedrijf met ervaren recruiters die je goed willen leren kennen. Dat heeft me vanaf punt één heel enthousiast gemaakt. Ze luisteren en denken heel goed mee in je persoonlijke situatie. Geen sprake van kleine lettertjes ‘what you see is what you get’ heel fijn dus!Leuke opdrachtgevers is wat je kan verwachten, als dat niet het geval is heb je altijd de gelegenheid om het te melden. Uitstekende arbeidsvoorwaarden is een begrip bij Techsharks. Topbedrijf!

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Een warm welkom

Mijn ervaring tot nu toe is heel erg positief, een warm welkom en de mensen waar ik mee te maken heb gehad, zijn actief in hun wervingsbeleid en denken met je mee zodat er snel een goede match gemaakt kon worden.

Pluspunten

actief wervingsbeleid, meedenken

Minpunten

nog geen negatieve ervaringen

Goede werkgever

Goede werkgever die je de mogelijkheid geeft het beste uit jezelf te halen

Pluspunten

Goede sfeer binnen techsharks

Voelt gelijk als thuis komen in een hechte warme groep collega's. Iedereen helpt elkaar.

Vind het tot zover top om bij techsharks te mogen werken. Ik werd goed en warm onthaald. De omgang en service binnen techsharks geeft een goed gevoel.

Pluspunten

Dingen zijn goed geregeld. Collega's zijn aardig voor elkaar. Je word gewaardeerd.

Minpunten

Niet tot zover.

Een leuk en stoer bedrijf.

Vanaf het eerste gesprek een goed gevoel. Er werd meteen geluistert naar je doel en wensen in je baan.

Pluspunten

Lease auto

Minpunten

een werkgever waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling

Techsharks is een professionele werkgever die er alles aan doet om de beste werkgever te zijn voor zijn/haar medewerkers. Of het nu gaat om de techneuten of om de interne medewerkers, techsharks doet er alles aan om hun beloftes na te komen.

Pluspunten

prima voorwaarden

Snel en doelgericht

Net begonnen bij een klant voor techsharks dus deze review is wat vroeg, maar techsharks heeft meteen een goede indruk bij mij achtergelaten. Ze zijn snel en laten je niet weken wachten op een respons. Als ze je beloven snel terug te komen met een mogelijke vacature dan doen ze dat ook.Daarnaast denken ze met je mee en koppelen ze je ook alleen aan vacatures waarvoor ze weten dat het jou interesseert.In mijn geval was het in een keer raak en werk ik momenteel met veel plezier voor een klant met een mooi product en een leuk team.Aan iedere techneut aan te raden die net als mij zijn bedenkingen had bij het werken voor een detacheerder, bij Techsharks lijkt het vooralsnog echt te draaien op jou en je ontwikkeling, je bent geen nummer en jou relatie naar de klant staat voorop.Daarnaast zijn de voorwaarden en de organisatie goed geregeld, er is overal een antwoord en oplossing voor en ze laten je niet wachten.De leaseauto die vanaf dag 1 klaarstond en de goede arbeidsvoorwaarden zullen waarschijnlijk ook bij jou de doorslag geven.

Pluspunten

Leaseauto vanaf dag 1, Opleidingen beschikbaar vanaf dag 1, Directe feedback op sollicitaties en uitstekende begeleiding voor, tijdens en na je sollicitatie.

Minpunten

tot op heden geen

leuke collega's, relaxte sfeer

Er heerst een fijne sfeer bij Techsharks, en er zijn voldoende doorgroeien opleidingsmogelijkheden.De communicatie in het sollicitatieproces verloopt goed en ze komen hun afspraken na.

Pluspunten

Opleiding en doorgroeimogelijkheden

snel en doelgericht

De kantoormedewerkers van Techsharks gaan direct voor je aan de de slag en helpen je iets te vinden dat echt bij jou past. Er worden meteen duidelijke afspraken gemaakt over werk en eventueel opleiding zodat beide partijen weten waar ze aan toe zijn.

Een van de betere werkgevers in procestechniek

Techsharks is een werkgever die voor mij boven de concurrentie uitsteekt. Het bedrijf investeert graag in jou als werknemer en dat laten ze ook aan alle kanten zien. Naast het brede aanbod aan opdrachtgevers zijn ook de secundaire arbeidsvoorwaarde zeer positief. Zo wordt er een opleidingsbudget per werknemer vrijgemaakt, is het verkrijgen van een lease auto een optie (met en zonder prive kilometers) en voorzien ze in alle benodigdheden om het werk goed uit te kunnen voeren.Binnen het online platform zijn (gratis) softskill trainingen te volgen en bieden ze vele opleidingen aan die middels een opleidingsbudget te volgen zijn. Al met al een aanrader om voor te werken.

Pluspunten

Opleidingsbudget beschikbaar en mogelijkheid tot hebben van lease auto

Mooi en leerzaam bedrijf

als we aan komen beginnen we met een bak koffie en een gesprek voor de dag.

Pluspunten

vroeg op is vroeg klaar

Minpunten

korte pauzes

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Techsharks. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Techsharks met

Meer informatie over Techsharks in populaire locaties

• Techsharks