Technisch Bureau Visser

Reviews voor Elektromonteur (m/v) bij Technisch Bureau Visser

4.9Doorgroei en promotie

2 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 7 reviews

Fijne werkgever leuke collega's

Werken bij Technisch Bureau Visser, is werken bij een bedrijf waar de sfeer goed is en er aandacht voor jou als werknemer is. Veelal projecten in de regio dus geen lange reistijden. Een leuke groep collega's, met een mix van ervaring tot leerlingen die wat voor elkaar over hebben. Een fijne werkplek met duidelijke open communicatie onderling, ook ruimte voor bijscholing ontwikkeling, en in je werkzaamheden veel vrijheid.

Een prachtig erkend leerbedrijf waar je in alle takken van sport veel kunt leren

Technisch Bureau Visser is een bedrijf waar je je als (leerling) monteur al snel thuisvoelt. Mede doordat we erg afwisselend werk hebben en vaak dicht in de buurt bezig zijn, is het een plezier om voor dit bedrijf te werken. Ook de sfeer van collega's onderling is top. Je kunt altijd bij elkaar terecht. Er is veel aandacht voor veiligheid, en voldoende ruimte voor bijscholing van de laatste ontwikkelingen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Technisch Bureau Visser. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

5.0

• Technisch Bureau Visser