Technicum
Bekijk alle reviews over Technicum

Technicum

Review over Technicum van een medewerker

Had achteraf beter naar een ander uitzend bureau kunnen gaan!

Dit is absoluut niet echt mijn uitzendbedrijf het is dat ze mijn salaris uit eindelijk betalen maar “That’s it!”. Heb een video sollicitatie gehad met een van de medewerkers en het contact verliep in het begin wel allemaal goed maar daar is ook mee gezegd! Heb niet echt het gevoel dat het bedrijf echt moeite doet voor je, ze hebben na de eerste week nog wel eens gebeld hoe de week was verlopen, daarna bijna niks meer van ze gehoord. Ze betalen het loon iedere 4 weken (of als je wilt iedere week) keurig op tijd, maar het is absoluut niet mogenlijk om een maandelijkse uitbetaling te krijgen. Mijn contact persoon heeft na een paar maanden laten weten dat hij weg ging bij het bedrijf en dat iemand anders mijn dossier over zal nemen. Waarna ik maanden lang niks meer van ze hoor! Tot dat ik een keer mijn uren niet kan in vullen, dan bellen ze in eens op dat ze een storing hadden..... Na bijna 7 maanden in dienst en pas 3 keer iemand Van het bedrijf gesproken na mijn sollicitatie....Dat vind ik niet netjes en had ik niet verwacht van een uitzend bureau. Als ik dit allemaal vooraf had geweten dan had ik wel een ander uitzend bureau gezocht waar je voor je gevoel wel gewaardeerd word!

Pluspunten

Salaris word keurig op tijd betaald

Minpunten

Totaal geen communicatie tussen uitzendbureau en uitzend kracht

Goede communicatie

3 jaar voor Technicum gewerkt. De samenwerking goed ervaren. Altijd netjes geholpen met vragen of op/aanmerkingen. Bijzonderheden met betrekking tot de organisatie of het werk werden altijd netjes gecommuniceerd.

Pluspunten

Communicatie, samenwerking

heb ik niet

kwamen bij mij de gemaakte afspraken niet na. kreeg zelfs geen kerstpakket terwijl hij wel klaar stond, maar kwamen alleen een must brengen en zeiden dit is niet je kerstpaket,die krijg je nog, zit er nog op te wachten al bijna een jaar. zit er nu gelukig niet meer en heb nu wel mijn goede salaris.

Fijne samenwerking

Binnengelopen op zoek naar werk in de installatietechniek. Direct personeel benaderd en geholpen aan een mooie baan! Dit is anders dan eerdere ervaringen die ik heb gehad.

Pluspunten

Persoonlijk

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Technicum. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Technicum met

Meer informatie over Technicum in populaire locaties

• Technicum
  • Had achteraf beter naar een ander uitzend bureau kunnen gaan!