Technicum

26: Technicum reviews van werknemers

Goede communicatie

Uitgelichte review

Technicum heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
3 jaar voor Technicum gewerkt. De samenwerking goed ervaren. Altijd netjes geholpen met vragen of op/aanmerkingen. Bijzonderheden met betrekking tot de organisatie of het werk werden altijd netjes gecommuniceerd.

Pluspunten

Communicatie, samenwerking

Had achteraf beter naar een ander uitzend bureau kunnen gaan!

Dit is absoluut niet echt mijn uitzendbedrijf het is dat ze mijn salaris uit eindelijk betalen maar “That’s it!”. Heb een video sollicitatie gehad met een van de medewerkers en het contact verliep in het begin wel allemaal goed maar daar is ook mee gezegd! Heb niet echt het gevoel dat het bedrijf echt moeite doet voor je, ze hebben na de eerste week nog wel eens gebeld hoe de week was verlopen, daarna bijna niks meer van ze gehoord. Ze betalen het loon iedere 4 weken (of als je wilt iedere week) keurig op tijd, maar het is absoluut niet mogenlijk om een maandelijkse uitbetaling te krijgen. Mijn contact persoon heeft na een paar maanden laten weten dat hij weg ging bij het bedrijf en dat iemand anders mijn dossier over zal nemen. Waarna ik maanden lang niks meer van ze hoor! Tot dat ik een keer mijn uren niet kan in vullen, dan bellen ze in eens op dat ze een storing hadden..... Na bijna 7 maanden in dienst en pas 3 keer iemand Van het bedrijf gesproken na mijn sollicitatie....Dat vind ik niet netjes en had ik niet verwacht van een uitzend bureau. Als ik dit allemaal vooraf had geweten dan had ik wel een ander uitzend bureau gezocht waar je voor je gevoel wel gewaardeerd word!

Pluspunten

Salaris word keurig op tijd betaald

Minpunten

Totaal geen communicatie tussen uitzendbureau en uitzend kracht

heb ik niet

kwamen bij mij de gemaakte afspraken niet na. kreeg zelfs geen kerstpakket terwijl hij wel klaar stond, maar kwamen alleen een must brengen en zeiden dit is niet je kerstpaket,die krijg je nog, zit er nog op te wachten al bijna een jaar. zit er nu gelukig niet meer en heb nu wel mijn goede salaris.

Fairer Arbeitgeber in der Personalvermittlung

Alle versprechen wurden gehalten es gibt eine rund um Betreuung der Mitarbeiter.

Pluspunten

Es wird auf persönliche Bedürfnisse eingegangen

Minpunten

Keine

Gutes Betreibsklima

Super nette Kollegen und immer ein offenes Ohr der Geschäftsführung.

Ansprechendes Unternehmen

Sehr gute Kommunikation in allen Ebenen, Top Weiterbildungsmöglichkeiten, gutes Arbeitsklima

100% Technicum (Merkers)

Kurz und Knapp - Ich will nix anderes mehr versuchen !!!Geiler Laden !!

gutes Team, immer freundlich und nett, habe mich gut aufgehoben gefühlt

gutes Team, immer freundlich und nett, habe mich gut aufgehoben gefühlt

Kompetente und vertrauensvolle Betreuung

Die Ansprechpartner vor Ort haben immer ein offenes Ohr für Ihre Mitarbeiter

Klasse Betreuung

- die Ansprechpartner haben immer ein offenes Ohr - der Umgang ist unkomliziert

Lünen

War nicht zufrieden , Kein Urlaubsgeld , kein Weihnachtsgeld

Minpunten

keine Zusatzleistungen

Officiële reactie van Technicum

14 februari 2019
Liebe ehemalige Kollegin, lieber ehemaliger Kollege,vielen Dank für Ihr Feedback hier auf Indeed. Leider ist dieses sehr kurz ausgefallen, so dass wir nur wenig Möglichkeiten haben darauf einzugehen.Die Punkte „kein Urlaubsgeld“ und „kein Weihnachtsgeld“ können wir nicht nachvollziehen, denn alle unsere Mitarbeiter werden nach Tarifvertrag entlohnt und in diesem sind alle Zusatzleistungen sowie auch die Zahlungen von Weihnachtsgeld etc. fest verankert. Uns interessiert es aber in jedem Fall, warum genau Sie bei Technicum unzufrieden waren. Daher laden wir Sie sehr herzlich zu einem persönlichen Austausch ein. Schreiben Sie uns doch dazu eine Mail mit Ihren Kontaktdaten an info@technicum.de und wir werden uns bei Ihnen melden. Wir möchten Ihnen versichern, dass wir jedes Feedback sehr ernst nehmen.Viele GrüßeIhrTechnicum-Team

Fijne samenwerking

Binnengelopen op zoek naar werk in de installatietechniek. Direct personeel benaderd en geholpen aan een mooie baan! Dit is anders dan eerdere ervaringen die ik heb gehad.

Pluspunten

Persoonlijk

Minpunten

Een gezellige werkomgeving en fijne collega's

Elke werkdag is weer anders. Vaak verloopt een dag anders als gepland omdat je ergens anders nodig bent. Ik heb me nooit een dag verveeld.

Pluspunten

Fijne collega's

Minpunten

Hoofdkantoor in Almere

Allgemein

Super Betreung,ist ein sehr guter Arbeitgeber...Korekt und Fair.

Een fijn bedrijf om te werken. Lekker informeel, no-nonsense.

Een leuk bedrijf met een goed opleidingsprogramma en veel doorgroeimogelijkheden.

Pluspunten

Informele werksfeer, veel vrijheid, snel kunnen doorgroeien

Minpunten

Wat mij betreft geen

Bij veel verschillende bedrijven geweest.

Bij diverse bedrijven als inleenkracht mee geholpen om diverse installaties te instaleren.

Not satisfactory

I had to teach english language in overcrowded classrooms. It was a good experience but very stressful and not rewarding. The team I worked with was good overall.

Gezellige werksfeer over het algemeen

Slecht betaald voor de verantwoordelijkheden die je bij je draagt

super bien

un dia tipica fue comenzar con un cafe, inventarisar las tareas del dia,

Klein team

Afwisselend werk. Uitzendbueau. Goede sfeer. Medekend in wat voor baan geschikt is en tot je mogelijkheden/interesses behoord.

Pluspunten

Altijd werk.Altijd berijkbaar voor klachten enof advies

Minpunten

Geen.

Team werk

Donderdag is een dag waar wij allemaal naar het shoarmakraan in de stad is een dag dat ik een leuk dag vind, Ik heb geleerd heel veel van de directie dat zijn pre is alle orders optijd te zijn en geen fouten. Mijn collegas waren heel vriendelijk en grappig. Het moelijkste van de baan als ik alleen zit te werken en alle collegas moet buiten werken. Het leukste van de baan is dat ik van niks naar iets te bouwen.

Pluspunten

Gratis drankjes op elke vrijdag

Minpunten

Reisjkosten waren minder dan verwacht

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Technicum. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Technicum met

Meer informatie over Technicum in populaire locaties

• Technicum