Technicum

15: Technicum reviews van werknemers

15 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 26 reviews

Goede communicatie

Uitgelichte review

Technicum heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
3 jaar voor Technicum gewerkt. De samenwerking goed ervaren. Altijd netjes geholpen met vragen of op/aanmerkingen. Bijzonderheden met betrekking tot de organisatie of het werk werden altijd netjes gecommuniceerd.

Pluspunten

Communicatie, samenwerking

Had achteraf beter naar een ander uitzend bureau kunnen gaan!

Dit is absoluut niet echt mijn uitzendbedrijf het is dat ze mijn salaris uit eindelijk betalen maar “That’s it!”. Heb een video sollicitatie gehad met een van de medewerkers en het contact verliep in het begin wel allemaal goed maar daar is ook mee gezegd! Heb niet echt het gevoel dat het bedrijf echt moeite doet voor je, ze hebben na de eerste week nog wel eens gebeld hoe de week was verlopen, daarna bijna niks meer van ze gehoord. Ze betalen het loon iedere 4 weken (of als je wilt iedere week) keurig op tijd, maar het is absoluut niet mogenlijk om een maandelijkse uitbetaling te krijgen. Mijn contact persoon heeft na een paar maanden laten weten dat hij weg ging bij het bedrijf en dat iemand anders mijn dossier over zal nemen. Waarna ik maanden lang niks meer van ze hoor! Tot dat ik een keer mijn uren niet kan in vullen, dan bellen ze in eens op dat ze een storing hadden..... Na bijna 7 maanden in dienst en pas 3 keer iemand Van het bedrijf gesproken na mijn sollicitatie....Dat vind ik niet netjes en had ik niet verwacht van een uitzend bureau. Als ik dit allemaal vooraf had geweten dan had ik wel een ander uitzend bureau gezocht waar je voor je gevoel wel gewaardeerd word!

Pluspunten

Salaris word keurig op tijd betaald

Minpunten

Totaal geen communicatie tussen uitzendbureau en uitzend kracht

heb ik niet

kwamen bij mij de gemaakte afspraken niet na. kreeg zelfs geen kerstpakket terwijl hij wel klaar stond, maar kwamen alleen een must brengen en zeiden dit is niet je kerstpaket,die krijg je nog, zit er nog op te wachten al bijna een jaar. zit er nu gelukig niet meer en heb nu wel mijn goede salaris.

Fijne samenwerking

Binnengelopen op zoek naar werk in de installatietechniek. Direct personeel benaderd en geholpen aan een mooie baan! Dit is anders dan eerdere ervaringen die ik heb gehad.

Pluspunten

Persoonlijk

Minpunten

Een gezellige werkomgeving en fijne collega's

Elke werkdag is weer anders. Vaak verloopt een dag anders als gepland omdat je ergens anders nodig bent. Ik heb me nooit een dag verveeld.

Pluspunten

Fijne collega's

Minpunten

Hoofdkantoor in Almere

Een fijn bedrijf om te werken. Lekker informeel, no-nonsense.

Een leuk bedrijf met een goed opleidingsprogramma en veel doorgroeimogelijkheden.

Pluspunten

Informele werksfeer, veel vrijheid, snel kunnen doorgroeien

Minpunten

Wat mij betreft geen

Bij veel verschillende bedrijven geweest.

Bij diverse bedrijven als inleenkracht mee geholpen om diverse installaties te instaleren.

Gezellige werksfeer over het algemeen

Slecht betaald voor de verantwoordelijkheden die je bij je draagt

super bien

un dia tipica fue comenzar con un cafe, inventarisar las tareas del dia,

Klein team

Afwisselend werk. Uitzendbueau. Goede sfeer. Medekend in wat voor baan geschikt is en tot je mogelijkheden/interesses behoord.

Pluspunten

Altijd werk.Altijd berijkbaar voor klachten enof advies

Minpunten

Geen.

Team werk

Donderdag is een dag waar wij allemaal naar het shoarmakraan in de stad is een dag dat ik een leuk dag vind, Ik heb geleerd heel veel van de directie dat zijn pre is alle orders optijd te zijn en geen fouten. Mijn collegas waren heel vriendelijk en grappig. Het moelijkste van de baan als ik alleen zit te werken en alle collegas moet buiten werken. Het leukste van de baan is dat ik van niks naar iets te bouwen.

Pluspunten

Gratis drankjes op elke vrijdag

Minpunten

Reisjkosten waren minder dan verwacht

de tijd dat ik voor ze heb gewerkt was redelijk

vind het zonde dat persoonlijke voorkeur van intercedenten mensen niet op hun waarde schatten omdat je in deze tijd vaak van uitzendbaan wisselt en dat daar geen begrip voor is

Pluspunten

op tijd betalend

Minpunten

geen interesse in mensen die voor hun werken

fijne werksfeer

Alles was goed geregeld. salaris was altijd op tijd binnen.

Pluspunten

kilometer vergoeding

goede uitzendburo

leuk dagveel geleerddirectie goedgoeie collega,sgeen contractdat ik werk

Pluspunten

dat ze werk bieden

1 keer op kantoor geweest

niet veel dus wel goed naar mijn zin gehad.ik er niet meer over zeggen ik heb er maar een paar maanden gewerkt.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Technicum. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Technicum met

Meer informatie over Technicum in populaire locaties

• Technicum