Technicum
3 jaar voor Technicum gewerkt. De samenwerking goed ervaren. Altijd netjes geholpen met vragen of op/aanmerkingen. Bijzonderheden met betrekking tot de organisatie of het werk werden altijd netjes gecommuniceerd.
Pluspunten
Communicatie, samenwerking
Dit is absoluut niet echt mijn uitzendbedrijf het is dat ze mijn salaris uit eindelijk betalen maar “That’s it!”. Heb een video sollicitatie gehad met een van de medewerkers en het contact verliep in het begin wel allemaal goed maar daar is ook mee gezegd! Heb niet echt het gevoel dat het bedrijf echt moeite doet voor je, ze hebben na de eerste week nog wel eens gebeld hoe de week was verlopen, daarna bijna niks meer van ze gehoord. Ze betalen het loon iedere 4 weken (of als je wilt iedere week) keurig op tijd, maar het is absoluut niet mogenlijk om een maandelijkse uitbetaling te krijgen. Mijn contact persoon heeft na een paar maanden laten weten dat hij weg ging bij het bedrijf en dat iemand anders mijn dossier over zal nemen. Waarna ik maanden lang niks meer van ze hoor! Tot dat ik een keer mijn uren niet kan in vullen, dan bellen ze in eens op dat ze een storing hadden..... Na bijna 7 maanden in dienst en pas 3 keer iemand Van het bedrijf gesproken na mijn sollicitatie....Dat vind ik niet netjes en had ik niet verwacht van een uitzend bureau. Als ik dit allemaal vooraf had geweten dan had ik wel een ander uitzend bureau gezocht waar je voor je gevoel wel gewaardeerd word!
Pluspunten
Salaris word keurig op tijd betaald
Minpunten
Totaal geen communicatie tussen uitzendbureau en uitzend kracht
kwamen bij mij de gemaakte afspraken niet na. kreeg zelfs geen kerstpakket terwijl hij wel klaar stond, maar kwamen alleen een must brengen en zeiden dit is niet je kerstpaket,die krijg je nog, zit er nog op te wachten al bijna een jaar. zit er nu gelukig niet meer en heb nu wel mijn goede salaris.
Binnengelopen op zoek naar werk in de installatietechniek. Direct personeel benaderd en geholpen aan een mooie baan! Dit is anders dan eerdere ervaringen die ik heb gehad.
Pluspunten
Persoonlijk
Minpunten
Slecht betaald voor de verantwoordelijkheden die je bij je draagt
un dia tipica fue comenzar con un cafe, inventarisar las tareas del dia,
Afwisselend werk. Uitzendbueau. Goede sfeer. Medekend in wat voor baan geschikt is en tot je mogelijkheden/interesses behoord.
Pluspunten
Altijd werk.Altijd berijkbaar voor klachten enof advies
Minpunten
Geen.
vind het zonde dat persoonlijke voorkeur van intercedenten mensen niet op hun waarde schatten omdat je in deze tijd vaak van uitzendbaan wisselt en dat daar geen begrip voor is
Pluspunten
op tijd betalend
Minpunten
geen interesse in mensen die voor hun werken
leuk dagveel geleerddirectie goedgoeie collega,sgeen contractdat ik werk
Pluspunten
dat ze werk bieden
Minpunten
niet veel dus wel goed naar mijn zin gehad.ik er niet meer over zeggen ik heb er maar een paar maanden gewerkt.
Bekijk meer reviews over Technicum