TeamQ14

Reviews over Bedrijfscultuur bij TeamQ14

Wissen

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 8 reviews

Chaotisch bedrijf

Bedrijf komt op mij zeer ongestructureerd over en het management was vaak onbereikbaar. Ik had het gevoel dat ik als een object werd gezien, waar het maximale uitgehaald moest worden. Uitbetaling was altijd rommelig en ik mocht van geluk spreken als ik mijn loon op tijd kreeg. Kort samengevat: niet aan te raden om met dit uitzendbureau in zee te gaan!

Pluspunten

Reageren snel op sollicitatie

Minpunten

Komen afspraken niet na, slechte communicatie en onbereikbaar management

verrot uitzendbureau

1 dag gewerkt voor postnl via dit verschrikkelijke bedrijf. Is alweer een halfjaar geleden. Nooit mijn gewerkte uren gekregen!!! Opl1chters!!!!!!! Wel 10 keer gebeld en steeds van de ene kant naar de andere kant gestuurd. Echt 0 empathie, alle medewerkers. Vooral niet in dienst gaan bij dit uitzendbureau. Ik onderneem binnenkort serieuze stappen!

Ongelooflijk amateuristisch.

Ze komen afspraken niet na. Wie weken achter zijn salaris wil zitten, moet vooral uitzendkracht voor TeamQ14 zijn. Zo'n uitzendbureau heb ik nooit van mijn leven meegemaakt. Als je er niets van zegt laten ze werken zonder salaris.

Een sfeervol, innoverend en snelgroeiend bedrijf

Creatieve en informele werkplek, waar veel ruimte is voor eigen inbreng. Een grote diversiteit aan opdrachten, iedere dag is anders. Er wordt gewerkt met een gezellig team, waarbij de individuele kwaliteiten van de werknemers goed op elkaar aansluiten.

Productieve en prettige werksfeer

Het leukste aan werken bij TeamQ14 is het persoonlijke contact dat je hebt met de kandidaten en studenten. Binnen het team wordt er hard gewerkt, maar tegelijk heerst er ook een prettige werksfeer.

Pluspunten

Toegewijd team, afwisseling in werkzaamheden, veel verantwoordelijkheid

Stel een vraag over solliciteren of werken bij TeamQ14. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• TeamQ14
  • Bedrijfscultuur