TeamQ14

TeamQ14 Reviews

Chaotisch bedrijf

Bedrijf komt op mij zeer ongestructureerd over en het management was vaak onbereikbaar. Ik had het gevoel dat ik als een object werd gezien, waar het maximale uitgehaald moest worden. Uitbetaling was altijd rommelig en ik mocht van geluk spreken als ik mijn loon op tijd kreeg. Kort samengevat: niet aan te raden om met dit uitzendbureau in zee te gaan!

Pluspunten

Reageren snel op sollicitatie

Minpunten

Komen afspraken niet na, slechte communicatie en onbereikbaar management

Slecht bedrijf

Niks in orden als je achter dingen aan gaat reageren ze pas 5 dagen later of onbeleefd, ze beloven dingen dat ze gaan doen maar, zie je maar weinig tot niks van terug.

Pluspunten

Niks

Minpunten

Reageren niet betalen overuren niet weten roster van uitzendkrachten niet

Ongestructureerde organisatie

Iets minder dan een jaar gewerkt voor dit bedrijf. Bedrijf kwam erg chaotisch en ongestructureerd over. Ze beloven gouden bergen, maar in de praktijk komt er weinig van terecht. Leidinggevende daar was moeilijk te bereiken en ik voelde mij niet serieus genomen. Heb vaak achter mijn vergoedingen aan moeten zitten. Al met al raad ik dit uitzendbureau niet aan.

Pluspunten

Kon meteen starten.

Minpunten

Lange werkdagen, slechte communicatie, komen afspraken niet na.

verrot uitzendbureau

1 dag gewerkt voor postnl via dit verschrikkelijke bedrijf. Is alweer een halfjaar geleden. Nooit mijn gewerkte uren gekregen!!! Opl1chters!!!!!!! Wel 10 keer gebeld en steeds van de ene kant naar de andere kant gestuurd. Echt 0 empathie, alle medewerkers. Vooral niet in dienst gaan bij dit uitzendbureau. Ik onderneem binnenkort serieuze stappen!

Ongelooflijk amateuristisch.

Ze komen afspraken niet na. Wie weken achter zijn salaris wil zitten, moet vooral uitzendkracht voor TeamQ14 zijn. Zo'n uitzendbureau heb ik nooit van mijn leven meegemaakt. Als je er niets van zegt laten ze werken zonder salaris.

Een sfeervol, innoverend en snelgroeiend bedrijf

Creatieve en informele werkplek, waar veel ruimte is voor eigen inbreng. Een grote diversiteit aan opdrachten, iedere dag is anders. Er wordt gewerkt met een gezellig team, waarbij de individuele kwaliteiten van de werknemers goed op elkaar aansluiten.

Productieve en prettige werksfeer

Het leukste aan werken bij TeamQ14 is het persoonlijke contact dat je hebt met de kandidaten en studenten. Binnen het team wordt er hard gewerkt, maar tegelijk heerst er ook een prettige werksfeer.

Pluspunten

Toegewijd team, afwisseling in werkzaamheden, veel verantwoordelijkheid

Fijne werkgever

Fijne communicatie, open cultuur en altijd gave klussen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij TeamQ14. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

2.8

2.8