Talent&Pro

Talent&Pro: 23 reviews van werknemers

Werken bij Talent&Pro - Unit Pensioen & Leven

Uitgelichte review

Talent&Pro heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken bij Talent&Pro biedt een even toegankelijk als uitdagende ervaring. Je wordt gedetacheerd bij grote spelers in de financiële dienstverlening, waar je werkervaring op gaat doen terwijl je vakinhoudelijke opleidingen volgt om je 'skillset' uit te breiden. Het idee is dat je in ongeveer twee jaar uitgroeit tot een volwaardige professional (van ''Talent'' naar ''Pro'') die op eigen benen kan staan in de financiële dienstverlening. Tijdens je loopbaan bij T&P wordt je bijgestaan door een 'People Manager', een coach die dient als klankbord, sparringpartner en geheugensteuntje. Er komt namelijk best veel op je af. Bij indiensttreding heb je keuze uit verschillende traineeships om in een specifieke richting opgeleid te worden. Ondergetekende is werkzaam bij de unit Pensioen & Leven, en volgt de traineeship Business Analist (Pensioenen) De voordelen op een rij (T&P algemeen):- Geen ervaring in de financiële sector nodig. Je moet wel in het bezit zijn van een (bijna) afgeronde HBO- of WO opleiding. Het gaat om jouw denkniveau en ambitie.- Je werkt met een People Manager. Ik heb dit zelf als uiterst prettig ervaren. Je People Manager helpt jou door je vragen te beantwoorden, je te herinneren aan praktische zaken en je nuttige feedback te geven, waaronder tijdens je beoordelingsgesprekken. Je moet het uiteindelijk zelf doen, maar staat er niet alleen voor.- Prima arbeidsvoorwaarden: je doet veel werkervaring op en komt via T&P te werken bij bedrijven waar je anders niet zomaar binnen komt, zeker niet zonder vooropleiding. Je salaris groeit mee en jij hebt met je eigen prestaties -

Pluspunten

Onbeperkt opleidingsbudget, auto van de zaak/business OV kaart, veel evenementen, opdoen van connecties.

Minpunten

Er gaat flink veel tijd in zitten met 40 uur werken + opleidingen ernaast, salaris niet aan de hoge kant.

Talent&Pro is een bedrijf waar iedereen met veel enthousiasme, liefde voor de organisatie en toewijding hard werkt met een gezamenlijk resultaat.

Bij zowel consultants als kantoormedewerkers staat (persoonlijke) ontwikkeling centraal, wat je als medewerker een gezien gevoel geeft. Naast het harde werken bij Talent&Pro is er ontzettend veel ruimte voor ontspanning en leuke dingen. Zoveel, dat je moet kiezen waar je aan mee doet als je ook nog een privéleven wil overhouden ;) 1 keer in de zoveel jaar kom je een bedrijf tegen die enorm goed bij je past, Talent&Pro is dat voor mij.

Talent & Pro zorgt voor maximale groei van je ontwikkeling!

Een van de grootste pluspunten is het werken met een People Manager. De People Manager behartigt de belangen van de talenten. Hierdoor kan je maximaal groeien. Daarnaast heb je onbeperkt opleidingsmogelijkheden, hierdoor kan je jezelf opleiden in een bepaalde richting die bij jou past. Door deze combinatie van steeds meer ervaring op doen bij opdrachtgevers en steeds meer opleidingen afronden, zal je steeds een uitdagendere baan krijgen. Als je behoefte hebt om te groeien dan zal ik Talent & Pro zeker aanraden!

Pluspunten

Peoplemanager, bedrijfsauto, opleidingen

Minpunten

Reistijd

Fantastisch bedrijf!

Binnen de unit Pensioen en Leven krijg je volop de kans om ervaring op te doen bij verzekeraars en pensioenfondsen. Super interessant om een onbekende wereld in te stappen die helemaal niet ´´stoffig´´ is. Je krijgt volop de mogelijkheden om opleidingen en trainingen te volgen. Samen met je Peoplemanager stippel je jouw eigen pad uit. Door bij verschillende bedrijven in de keuken te kunnen kijken, kom je erachter wat goed bij je past.Talent&Pro legt de focus op jouw ontwikkeling en jouw ambitie. Jij staat centraal. Daarnaast zorgen ze voor veel leuke uitjes en informatieavonden, zelfs wintersport (als Corona geen roet in het eten gooit). Ik werk er al langer dan 5 jaar met veel plezier.

Pluspunten

Veel mogelijkheden m.b.t. opleidingen en trainingen.

Minpunten

Voor Corona soms lange reistijd. Je wordt soms verder van huis gedetacheerd.

Geweldige werkgever!

Talent&pro is een werkgever die ongelimiteerde ruimte biedt om jezelf te ontwikkelen. Alle handvatten worden geboden door middel van een People Manager en een onbeperkt opleidingsbudget.

Erg goede werkgever voor ontwikkeling, behulpzame & fijne collega's, ontspannen en leuke sfeer.

Talent&Pro is voor mij een fijne werkgever. Ik ben er trots op dat ik hier onderdeel van mag zijn. Werken bij T&P is ideaal om je verder te ontwikkelen. Als mens en als professional. Er worden oneindig veel opleidingsmogelijkheden geboden en er wordt goed meegedacht. Zo bepaal je samen welke stappen je wilt zetten in je carrière. Dit doe je veelal met je People Manager die er echt voor jou is en aanvoelt wat jij nodig hebt. Daarnaast word je goed gefaciliteerd in wat jij nodig hebt om goed te kunnen werken. Denk aan een leaseauto en het mogelijk maken van thuiswerk. Al met al biedt T&P alles wat je nodig hebt om jezelf goed te ontwikkelen en deze reis zo fijn mogelijk te maken. Dit gevoel uit zich ook in de (vele!) activiteiten die T&P organiseert voor medewerkers, wat ervoor zorgt dat alle collega's deze mindset hebben en er echt saamhorigheid heerst.

Pluspunten

Opleidingsmogelijkheden, People Manager & fijne collega's

Leuk bedrijf waar je genoeg kansen hebt om jezelf te ontwikkelen

Er zijn genoeg mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen bij T&P. Samen met je People Manager kun je sparren over wat jij wilt gaan doen en hoe je dit wilt doen. Bij T&P maakt het niet uit als je nog niet weet wat je wilt doen, daar kom je samen achter. Met keuze uit verschillende opleidingen, cursussen en trainingen is dit dan ook allemaal mogelijk. Ik heb mijzelf zo erg kunnen ontwikkelen dankzij T&P. Daarnaast kan je kiezen voor een mooie auto van de zaak en worden er super toffe uitjes en avonden georganiseerd.

Pluspunten

Auto van de zaak, legaal jobhoppen

Veel ruimte voor zelfontwikkeling

Binnen het bedrijf word ik intensief begeleid in mijn ontwikkeling door een People Manager, hij/zij zorgt er ook voor dat mijn krachten en wensen bekend zijn voor toekomstige opdrachten, zodat de best mogelijke match voor mijn ontwikkeling gemaakt kan worden.Ik krijg de kans om in korte tijd veel werkervaring op te doen, door bij verschillende bedrijven binnen te komen. Ook staat het me vrij om aan te geven dat mijn ontwikkeling bij de huidige opdracht ten einde loopt en in samenspraak gaan we dan op zoek naar een volgende opdracht.

Pluspunten

Ambitie staat wat mij betreft volledig centraal

Minpunten

De wens van de werknemer staat niet altijd centraal

Mooie omgeving waarbinnen je snel kan groeien.

Binnen Talent&Pro kan je snel groeien. De arbeidsvoorwaarden zijn goed en je kan binnen no-time doorgroeien hierin.

Pluspunten

Auto van de zaak

Minpunten

Studeren naast je werk

Ideale start van je carriere in de financiele dienstverlening. Work hard, Play hard!

Talent & Pro blinkt uit in het (door)ontwikkelen van collega's/medewerkers. Als je aan het begin staat van je (nieuwe) carriere in de financiele dienstverlening maar nog niet veel ervaring en relevante kennis hebt en een gezonde dosis werklust bezit dan zit je bij T&P helemaal goed!Met een top opleidingsplan en de begeleiding (op persoonlijk en zakelijk vlak) van een People Manager (je coach en sparringspartner) kun je in je eerste jaren snel mooie stappen maken in kennis&kunde, leuke uitdagende opdrachten en beloning.De eerste jaren kun je zoveel energie steken in je carriere stoppen als je wilt. Ga je er helemaal voor dan kun je het traineeship snel(ler) doorlopen en derhalve eerder doorstromen naar je volgende fase. Work hard, play hard is dan ook niet voor niets het motto bij T&P. Naast hard werken wordt er ook meer dan ruim aandachte besteed aan ontspanning. De borrels, uitjes en gifts vliegen je om de oren. De jaarlijkse skitrip wil je niet missen.Zeker in het begin kan werken bij T&P best intens zijn. er wordt veel van je verwacht maar je haalt er ook heel veel uit. tijdens de onboarding zul je merken dat je niet alleen nieuwe collega's ontmoet maar ook nieuwe vrienden zal maken!De arbeidsvoorwaarden blijven verbeteren en dankzij een bonussysteemathiek en goede beoordelingen kun je snel in salaris groeien. Ook hier geldt dat hard werken wordt beloond.

Pluspunten

Ontwikkeling en kansen!

Minpunten

Veel inspanning buiten werktijd (deze tijd moet je willen investeren)

Leuke detacheerder met veel aandacht voor je ontwikkeling

Bij Talent&Pro heb je verschillende mogelijkheden in traineeships waardoor je veel kanten op kunt. Ik heb voor Talent&Pro gekozen omdat ik de gesprekken erg fijn vond en ze veel aan ontwikkeling doen. Daarnaast leuk dat je gelijk een vast contract en een auto krijgt. Je krijgt als consultant veel ondersteuning van je People Manager en je hebt veel opleidingsmogelijkheden om je snel te ontwikkelen en door te groeien naar steeds leukere opdrachten. Hiermee krijg je ook de kans om verschillende bedrijven van binnen te zien. Je kunt snel stappen zetten in je salaris als je je ontwikkelt. De combinatie van werken en leren is soms pittig maar je krijgt er veel voor terug. Talent&Pro is een heel leuk bedrijf met informele sfeer en de evenementen en feesten zijn altijd erg gezellig en goed geregeld. Zeker een aanrader voor alle young professionals die niet stil willen staan!

Leukste bedrijf van Nederland

Ik werk nu zo’n 5 jaar bij Talent&Pro en kan echt zeggen dat dit bedrijf en de mensen die hier werken bijzonder zijn. Als je je snel wilt ontwikkelen met een hele betrokken persoonlijke coach, leuke collega’s en gave feesten moet je bij Talent&Pro zijn! Er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, je krijgt onbeperkt opleidingsbudget én een auto van de zaak inclusief tankpas.

Pluspunten

Eigen coach, auto met tankpas, jouw ontwikkeling voorop, leukste collega’s en feesten

Leuke collega’s, duidelijke gezamenlijke doelstellingen, ruimte voor groei en initiatief

Jezelf kunnen zijn, met al je kwaliteiten en ontwikkelpunten. Dat is waar je een goede werkgever aan herkent. Bij Talent&Pro zie je dat terug in de hele organisatie. Vanaf het moment van ontvangst bij de receptie tot aan de kamer van de directeur. Er is nul sprake van hiërarchie. Fijn om te ervaren en het geeft je het vertrouwen dat je echt van toegevoegde waarde bent. Talent&Pro in drie woorden? Eenheid in diversiteit. Ik voel me hier welkom.

Pluspunten

Fijne collega’s, ruimte en vertrouwen, waardering, doorgroei- en opleidingsmogelijkheden.

Fijne werkgever om te starten

Meedenkende en fijne werkgever als starter. Voor de werkervaring kun je hier goed starten, voor het salaris niet. Zie het als leergeld.

Pluspunten

Informele cultuur, doorgroeimogelijkheden, auto van de zaak

Minpunten

Lange reistijden bij klanten, laag salaris

Slechtste detacheerder

Zeer slechte werkgever. Salaris bizar laag, opdrachten niet uitdagend en ver beneden niveau van de mensen die worden aangenomen.

Pluspunten

Auto

Minpunten

Alles

Zeer gezellige werkomgeving

De sfeer en de aandacht voor mensen is bij T&P erg aanwezig.

Assistent accountmanager

T&P is een mooie opstap voor je loopbaan. Heerst een open, spontane en leerzame bedrijfscultuur.

een afwisselende baan

ik heb hier veel kunnen leren. het bedrijf probeert het beste uit zijn werknemers te halen

Energieke organisatie

Talent&Pro is een fijne organisatie die geeft om haar werknemers. Er wordt veel georganiseerd voor de medewerkers zowel inhoudelijk als ontspannend. De ideale combinatie. Ontwikkeling staat centraal en groeien wordt gestimuleerd.

Pluspunten

Ontwikkeling staat centraal, leuke feestjes

Work Hard, Play Hard

Gezellige organisatie, waar hard wordt gewerkt en ook prima aan ontspanning wordt gedaan.

Goede opstap in het werkende leven na je studie

Een fijne leeromgeving waar je snel aan de slag gaat bij grote bedrijven en je snel zelf je kansen leert benutten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Talent&Pro. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.3

3.5
3.4
4.2
4.3
4.6

Reviews over Talent&Pro gesorteerd op locatie

• Talent&Pro