Takko Fashion

Takko Fashion Reviews

69 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 332 reviews

Goede werksfeer

Goede werksfeer, leuke collega’s, kunnen veel leren.

Fijne werkomgeving en variërend werk

Fijne werkomgeving, leuke collega’s en variërende werkzaamheden.

Slecht bedrijf voor hun werknemers

Te hoge verwachtingen teveel regeltjes en wisselingen je bent uiteindelijk maar een nummer

Hele fijne werksfeer!

Ik werk nou ruim een jaar voor dit mooie bedrijf en heb nooit een moment spijt gehad dat ik hier heb gesolliciteerd. Werken voor Takko is als een warm bad. Er hangt een hele relaxte sfeer, de communicatie is zeer laagdrempelig en iedereen doet zijn uiterste best om je te helpen. Dat begint al met een duidelijk inwerktraject zodat je op voorhand al kennis hebt en niet zomaar in het diepe beland. Op de eerste werkdag word je verrast met een welkom/pauze pakketje. Hoe attent is dat! Ik ken dat niet vanuit mijn vorige werkgevers dus was totaal verrast. Geen dag is hetzelfde, je bent lekker in de weer met de klanten of de vracht en de dagen vliegen voorbij. Heerlijk! Als storemanager heb je een kantoordag waarop je rustig je administratie kan doen, hier krijg je dan ook alle tijd en ruimte voor. Kom je ergens niet uit heb je een heel team aan collega's waar je altijd bij terecht kan. Ik vind werken bij Takko een feestje, waarvan ik hoop nog heel lang deel uit te mogen maken!

In leuk teamverband goed werk verichten samen gezellig met de klanten

Je doet er toe! Een goed team is belangrijk voor jezelf en voor het bedrijf,van wknd hulp tot manager,de ene kan niet zonder de andere.Je krijgt best veel verantwoordelijkheid zodat de functies ook uitdagend blijven. Ben je ergens niet blij mee,kaart het aan, transparant zijn is voor alle partijen de beste optie.Met elkaar proberen we de beste resultaten te behalen.We zorgen voor schone nette winkels met een mooie uitstraling qua VM presentaties.Regelmatig houden we een challenge om personeelsuitjes te kunnen houden met de teams.Want plezier is net zo belangrijk als werken.Met de meetings word je goed op de hoogte gehouden van alle ins en outs bij Takko fashion,zo blijf je goed betrokken bij alles! Ik werk er persoonlijk al bijna 17 jaar en ga nog elke dag met veel plezier naar mijn werk 😀

Pluspunten

Challenges, goede sfeer, transparantie, goed idee? Kom ermee!

Geweldige werkomgeving, veel werk, zonder stress

Ik werk nu een aantal maanden bij Takko Fashion en kan me niet vinden in veel reviews. De hoge werkdruk herken ik niet. Natuurlijk moet je werken, maar alles gaat gemoedelijk en bovenal is het gezellig. De klant heeft de hoogte prioriteit en niet de andere werkzaamheden. Juist door het 1 op 1 klantencontact, is deze baan erg afwisselend en interessant. (en uitdagend). Zeker met de juiste storemanager en regiomanager kun je een dijk van een team vormen. Alles is bespreekbaar.Werk je graag met klanten en houd je van leuke en betaalbare mode, ben je flexibel en goed gehumeurd.... Kom naar Takko Fashion.

Gezellige werksfeer, leuk werken met de klanten.

Een leuke winkel met gezellige collega's, die op elkaar zijn ingespeeld en weten wat ze moeten doen.

er zijn leukere banen te krijgen.

na 10 jaar werken en 100% inzet word je als een vuilniszak behandeld als je weggaat door het bedrijf en vooral door de regiomanager nog geen bedankje.Zolang alles naar hun zin gaat ben je goed , zoniet dan tel je niet meer mee, luistend oor pfff niet lastig zijn dat is het motto.Het is hard werken met weinig waardering en in 10 jaar tijd nog niet eens een personeelsfeest gehad niks!!! er is ook geen OR dus geen stem daar, al heb je stem daar doen ze toch niks mee ,ik heb nu een nieuwe baan en word in korte tijd al meer gewaardeerd dan 10 jaar bij hun, steek nooit vrije tijd in hun want dat is zonde van je tijd.Opslag uurloon kennen ze niet, en alles en iedereen word aangenomen omdat ze niemand krijgen ivm salaris heel laag.Het had mooi kunnen zijn daar met de juiste mensen en managers maar de regio waar ik werkte was het altijd een probleem oplossen en een nieuw creëren dat is niet zo mijn ding en zo waren er meer dingen die niet klopte en ik toch voor lief nam , want ja ik had een vaste baan.Ik wens iedereen succes , ik ben blij dat ik weg ben en na 10 jaar is er een wereld voor me open gegaan. Takko Fashion NOOIT MEER !!!

Fijne werksfeer!

Fijne werkgever. Geen dag is hetzelfde, het is hardwerken met een fijne werksfeer. Ten opzichte van mijn vorige werkgevers, vind ik dat je bij Takko Fashion géén nummer bent. Je hebt inzichten in veel cijfers waardoor je resultaat-(en) doelgericht aan het werk kan. Service geven aan klanten is een tool waarmee Takko Fashion zich onderscheidt van de markt, tevens doet Takko Fashion goed mee met de laatste Trends maar dan voor leuke meeneem prijzen. Ruimte om door te groeien en je kennis te verruimen is er ook zeker. Zo worden er cursussen gegeven waarmee je certificaten kan behalen.

Fantastisch bedrijf om voor te mogen werken

Ik was bij mijn vorige baan al 15 jaar werkzaam, waarvan 13 jaar als assistent bedrijfsleidster. Ik kreeg steeds maar niet de kans om door te groeien. Toen kwam de vacature van Takko Fashion voorbij, dus zochten een Storemanager! Aller eerst gesprek gehad met de Area Sales manager en daarna nog op het hoofdkantoor. Ik was direct enthousiast! Twee gezellig gesprekken, ik ging beide keren met een goed gevoel naar huis. Inmiddels ben ik alweer 3 jaar Storemanager bij Takko Fashion. Ik heb geen moment spijt gehad van de switch. Heel fijn bedrijf, goed voor het personeel. Waardering wordt uitgesproken en beloond. Het is hard werken, maar zo leuk! Ook de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn aantrekkelijk. Aan het opleiden van personeel wordt ook veel aandacht geschonken.Je weet bij Takko altijd waar je aan toe bent, korte lijnen, alles duidelijk beschreven én toch is er ook voldoende ruimte om de ondernemer in jezelf naar boven te halen en te ontwikkelen!

Gezellige werkplek

Het is leuk om met de klanten om te gaan bij de Takko. Helaas is het loon niet heel goed en is de werkdruk erg hoog. Ook kan je niet doorgroeien bij de Takko. Jammer want het had een hele goede werkgever kunnen zijn.

Gezellige werkomgeving

Super leuk bedrijf. Goede doorgroeimogelijkheden. Korte lijnen naar HK.

Pluspunten

Wisselende werkzaamheden, Korting op je aankopen, Lunch vergoeding als je bv een koopavond werkt, Collectief ziektekosten verzekering.

Minpunten

Ik had gesolliciteerd hier en had duidelijk verteld dat ik heel lang niet had gewerkt en ook moest inkomen… een week later werd ik gebeld dat ik op gesprek moest komen, ben toen ontslagen omdat ik “te sloom” was… naar mijn gevoel hebben ze mij geen kans gegeven..

Pluspunten

Korting

Minpunten

Lange werkdagen

Niet tevreden

Afschuwelijke leidinggevende bij de takko in ter apel, de oude was veel leuker. Verschrikkelijk tegen personeel ook en ontslagen omdat niet snel genoeg uitpakte en hele lage loon kreeg. Als bbl'er adviseer ik om een ander bedrijf te kiezen, waar je ook daadwerkelijk iets bijgeleerd word qua winkel

bezint voordat je begint

onderbezetting personeel, hierdoor wordt je geregeld gebeld om extra te werken. de extra gewerkte uren zijn plus uren die vervolgens niet opgenomen kunnen worden. na een bepaalde periode moeten ze de uren toch uitbetalen, maar daar hou je niks van over. Elke dag minimaal 30 minuten overwerken, dit wordt niet vergoed maar hoort gewoon bij werktijd. heel laag uurloon. eigen inbreng wordt niet gewaardeerd. alles moet volgens vaste regels.

Pluspunten

je hebt werk

Minpunten

onderbezetting, werkdruk

Leuke periode, leerzaam

Voldoende doorgroeimogelijkheden. Leuke collega's

Totaal geen sfeer in het team alleen maar bezig om.elkaar neer te halen

1 grote soap serie in dat bedrijf allemaal amateurs en 1 roddel bedrijf. Slechte salaris waarvoor je bent aangenomen als storemanager. Je bent slechts een nummertje. Valse beloftes en iedereen haalt elkaar onderuit ze hebben geen grenzen. Ik ben er zo vies erin getrapt en door deze bedrijf maar ook nooit en nooit meer retail voor mij als storemanager.

Pluspunten

Niet

Minpunten

Lange werkdagen

Leuk opstapje

Leuk opstapje als je de juiste begeleiding hebt. Krijgt veel taken toe gewezen maar word ook snel voor de "leeuwen" gegooid. Heb er fijn gewerkt tot de nieuwe store manager kwam. Hoofdkantoor niet wou bemiddelen en mij er uit heeft laten werken.

Pluspunten

Leuke kortingsbonnen

Minpunten

Onterecht geen verlenging

Voor de één prima, voor de ander geestdodend en/of stressvol.

Ik heb een 7-tal jaren als storemanager/shopmanager/teamleidster (ze gaven het beestje telkens een andere naam) mogen werken. Het werk an sich was heel aantrekkelijk. Contact met klanten, weten wat er op de werkvloer speelt, contact met collega's, administratief werk........allemaal top! Het contact met de leidinggevende die daar weer nét bovenstonden, de regiomanagers was zeer afwisselend en dan heb ik het niet over het werk maar over het aantal regiomanagers die ik in die 7 jaar voorbij heb zien komen, dat waren er maar liefst 4! Een band opbouwen en elkaar op werkgebied beter leren kennen was er dus niet bij. Er heerstte ( of dat nu nog zo is weet ik niet) een "klik"cultuur. Alles wat er gebeurde werd doorverteld, er werd over collega's "geklikt", iets waar ik persoonlijk een gruwelijke hekel aan heb maar door het bedrijf zelf wordt gestimuleerd. Neuzen wezen zeer zeker niet dezelfde kant uit. Lang verhaal kort, als je een ondernemend iemand bent die graag zijn/haar eigen inbreng heeft en graag dingen uitprobeert, onderneemt, ga NIET bij de Takko werken. Hier wordt voor je gedacht, een eigen inbreng is niet mogelijk. Voor ja-knikkers daarentegen is het het paradijs. Gewoon doen wat je gevraagd wordt en niet na hoeven denken.

Pluspunten

korting op je aankopen

Minpunten

Geen vast contract, geen vaste werktijden, slecht betaald

Leuke werksfeer

Gezellige en leuke werksfeer. Er is altijd wel wat te doen.

Top bedrijf!

Super leuk om voor Takko te mogen werken. Mooi bedrijf, goede sfeer!!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Takko Fashion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Takko Fashion