Synsel Techniek

Synsel Techniek Reviews

Snel een nieuwe baan

Via Synsel snel een nieuwe baan gevonden. Enorm blij mee.

Hebben mij goed geholpen

Een paar jaar terug gedetacheerd gewerkt via Synsel. Contact tijdens detacheringsperiode was goed, bij vragen werd ik vriendelijk geholpen.

Via Synsel een leuke nieuwe baan gekregen

Begin dit jaar door Synsel benaderd. In eerste instantie twijfelde ik wel een beetje omdat ik het opzich nog redelijk naar mijn zin had bij mijn oude werk. Ondanks mijn twijfels toch met Synsel in gesprek gegaan. Achteraf erg blij met mijn keuze, nu aan het werk bij een leuke nieuwe baan, met goede arbeidsvoorwaarden en ik ben er zelfs in loon op vooruit gegaan. Bedankt Synsel!

Echt persoonlijk contact, fijn bedrijf om voor te werken

Toen ik vorig jaar opzoek ging naar een nieuwe baan werd ik snel overladen met berichtjes en mailtjes van verschillende bureaus. Synsel sprong er voor mij tussen uit vanwege hun grote aanbod en hun beloftes omtrent de persoonlijke aanpak. Deze beloftes hebben ze zeker waar gemaakt. De gespreken en de sollicitatieprocedure verliepen prettig en het contact was inderdaad erg persoonlijk. Ik voel me nog steeds onwijs op mijn plek bij mijn baan.

Goede werkgever

Nu een paar maanden werkzaam via Synsel Techniek als td’er. Tot nu toe bevalt het erg goed. Tussentijds contact is prima, en loonuitbetaling is iedere keer netjes op tijd.

Pluspunten

Goed contact

Goede en persoonlijke begeleiding

Na negatieve ervaring te hebben gehad bij verschillende uitzendbureaus kwam ik terecht bij Synsel Techniek. De manier waarop hier vooral naar mijn behoeftes werd gekeken sprak mij erg aan. Dankzij de goede begeleiding die ik heb gekregen, zit ik inmiddels weer op mijn plek bij een fijne werkgever. Ik ben erg blij met mijn nieuwe functie als installatiemonteur.

Goed aan een nieuwe baan geholpen

Erg goed geholpen door Synsel. Ze hadden echt aandacht voor wat ik precies wilde en zocht in een baan. Blij met mijn nieuwe baan als operator!

Pluspunten

Persoonlijke aandacht

Snel en goed geholpen aan een nieuwe baan

Een half jaartje terug met Synsel in zee gegaan. Zij gaven mij verschillende mogelijkheden, en hielpen mij snel aan een nieuwe baan. Goed en professioneel bedrijf om mee samen te werken, erg tevreden met mijn nieuwe baan.

Pluspunten

veel mogelijkheden

Leuke baan gevonden via Synsel

Vorig jaar een leuke en passende baan gevonden via Synsel. Het personeel is vriendelijk en beschikt over veel technische kennis.

Pluspunten

Vriendelijk, Technische kennis

Goed bedrijf, met veel plezier voor gewerkt

Het afgelopen jaar met veel plezier via Synsel Techniek gewerkt bij mijn huidige werkgever. Na de detacheringsperiode een vast contract aangeboden gekregen. Erg te spreken over de begeleiding tijdens de sollicitatieperiode en het tussentijdse contact.

Pluspunten

Goede begeleiding en tussentijds contact

Goed en persoonlijk geholpen aan een nieuwe baan

Op 1 februari via Synsel begonnen bij mijn nieuwe baan. Het sollicitatieproces verliep erg prettig en eenvoudig. De medewerkers waren vriendelijk en waren oprecht geïnteresseerd in mijn wensen en eisen voor een nieuwe baan. Erg blij met mijn nieuwe baan en functie.

Pluspunten

Aandacht voor mijn wensen, persoonlijk contact

Goed bedrijf met duidelijke, snelle en goede begeleiding!

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe baan ben ik erg goed begeleid door Synsel. Na het intakegesprek met een van de medewerkers waar ik mijn wensen voor een nieuwe baan kon aangeven, kreeg ik al snel een bericht dat ik op sollicitatiegesprek kon komen. Ze hebben goed geluisterd naar mijn wensen en op basis daarvan een bedrijf geselecteerd wat bij mij past.

Behulpzaam bedrijf, goede begeleiding!

Na mijn opleiding elektrotechnisch technicus opzoek gegaan naar een baan. Hierbij met Synsel in contact gekomen. Zij gaven mij verschillende mogelijkheden en hielpen mij uiteindelijk bij de onderhandeling. Erg blij met mijn nieuwe baan, de begeleiding vanuit Synsel was ook echt top!

Pluspunten

Betrokken, behulpzaam en bieden veel mogelijkheden

Professioneel bedrijf, prettig om voor te werken

Prettig om voor te werken. Begeleiding en het contact is altijd goed!

Professioneel bedrijf en vriendelijke medewerkers.

Een nieuwe baan als elektromonteur gevonden met behulp van Synsel Techniek.

Hebben mij uitstekend geholpen bij het zoeken van een nieuwe baan.

Begin januari opzoek gegaan naar een nieuwe baan. Toen vrij snel met Synsel in contact gekomen, via hun ben ik voorgesteld bij mijn huidige werkgever. Nu bijna een maandje hier aan het werk, tot nu toe bevalt het erg goed!

Professioneel bedrijf met vriendelijk personeel

Professioneel bedrijf, hebben veel technische kennis. Ik ben vriendelijk geholpen en ben erg blij met mijn nieuwe baan.

Pluspunten

Een leuke nieuwe baan

Prettig bedrijf

Prettig bedrijf, denken mee over mijn doorgroei mogelijkheden. Blij met mijn nieuwe baan.

Goed bedrijf

In 2019 de opleiding HBO werktuigbouwkunde afgerond. Vervolgens met meerdere bureau's in gesprek geweest. Uiteindelijk de keuze gemaakt om verder met Synsel in zee te gaan. Achteraf erg blij met mijn keuze. Via Synsel ben ik terecht gekomen bij mijn huidige werkgever, waar ik nog steeds met veel plezier werk.

Pluspunten

Eenvoudig sollicitatieproces, hadden oprechte aandacht voor mijn eisen en wensen.

Via Synsel een nieuwe leuke baan gekregen

Nieuwe baan als procesoperator gekregen via Synsel. Erg blij met deze nieuwe baan!

Goed geholpen aan een nieuwe baan

Zelf had ik geen ervaring in de techniek, waardoor het voor mij lastig was te zoeken naar een baan. Heb een paar keer gesproken met Joost en die heeft er voor gezorgd dat ik bij meerdere bedrijven op gesprek kon en ik binnen 3 weken een nieuwe baan heb gevonden.

Pluspunten

Goede werksfeer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Synsel Techniek. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Synsel Techniek