Syndion

Syndion: 14 reviews van werknemers

Mensen moeten het zelf ervaren

Door de lange afstand ben ik nu naar iets anders aan het zoeken

Gezellige werk omgeving

Ik heb bij syndion 8 maanden stage gelopen als begeleider op de woning bij locatie van strijsingel. Ik vind het een gezellige locatie en ik heb er veel geleerd. Er werken goede begeleiders die weten wat ze doen. Ik vond in die periode de communicatie met het hoofdkantoor niet optimaal. Het duurt soms erg lang voor je antwoord krijgt op je vragen en je moet er soms meerdere keren voor bellen/mailen.

Pluspunten

gezellig, goed personeel

Minpunten

geen optimale communicatie met hoofdkantoor

Leuk

Leuk gewerkt bij syndion, goed bedrijf. Communicatie was destijds slecht

Pluspunten

Leuk, goed bedrijf

Minpunten

Communicatie slecht

een prettige organisatie

Syndion is een betrouwbare werkgever. Je krijgt de mogelijkheid j e te ontwikkelen.

Prima werkgever

Organisatie met fijne, gedreven mensen die het belang van de cliënt consequent voorop zetten.

leerlingbegeleider

Op de dagbesteding heb ik veel geleerd! Ik ben altijd met veel plezier naar mijn werk gegaan. het leukste vond ik om mijn creativiteit los te kunnen laten

En gezond plezierig bedrijf wat wel last heeft van de bezuinigingen.

Ik heb een kantoordag waarbij vergaderingen en werkbegeleidingsmomenten voor medewerkers zijn gecreëerd. En waarbij het checken van de zorgplannen en het aansturen en coachen van begeleiders via de telefoon en mail vaste onderdelen zijn. Ik ben vraagbaak voor medewerkers via de telefoon en via de mail. Daarnaast leg ik bezoeken aan ouders of cliënten tussendoor af/ plan ik in . En heb elke week een evaluatie van het zorgplan met of zonder familie of ander deskundigen die erbij betrokken zijn. Bovendien heb ik vast per maand overleg met de gedragskundige om ' moeilijke gevallen' door te spreken en krijg ik ondersteuning bij het oplossen van problemen. Verder is er per maand een vast overleg met de clustermanager om mijn voortgang te bekijken en mij te helpen adviseren tva cliënt problemen en mijn stand van zaken tav mijn eigen werk. Ook het checken van gemaakte uren door medewerkers en de gemaakte reiskosten hoort daarbij. Het moeilijkste is om als spin in het web het overzicht te houden tussen alle gevarieerde werkzaamheden en daar zelf een goede structuur in te behouden en je niet te laten afleiden door de waan van de dag.

Pluspunten

Gevarieerdheid

Minpunten

Hectiek

wisselende omgeving, met wel veel uitdaging

Zware doelgroep waarmee ik nu werk (SGEVG clienten) waardoor de balans tussen prive en werk uit zijn balans is, daarom zoek ik ook een andere baan. Goede opvang vanuit Syndion na escalatie of moeilijke situaties. Goede opvang door team na moeilijke dag. Wordt wel veel van je gevraagd, weinig ondervanging bij ziekte, oid waardoor er veel van je en je team wordt gevraagd.

TOp.

heeeel goed, nisk mis mee, ik ven eht een toppe,leuke,geinige,grappige.leuke fijne baan.

Begeleiden van lichtverstandelijk gehandicapten in hun woonomgeving. Allround functie.

Geen enkele dag is het zelfde als woonbegeleider, je bent flexibel en kan goed omgaan met steeds veranderende situaties. Vertrouwen krijgen van je clienten is het belangrijkste zonder dat kom je geen stap verder. Syndion is een ons kent ons organisatie die hard op weg is verder te profesionaliseren. Ik werk momenteel in een zorgzaam, enthousiast en betrokken team. Dit is ook direct het leukste van mijn baan, de samenwerking met mijn collega's. Het moeilijkste van dit werk is dat je soms voldoening moet zien te vinden in hele kleine stapjes of vooruitgangen.

Pluspunten

s'avonds mee eten op de groep.

Minpunten

soms vervelende werktijden.

Uitdagende en leerzame werkomgeving

Als persoonlijk begeleidster was ik verantwoordelijk voor het begeleiden, ondersteunen, motiveren en stimuleren van een jongen met autisme. Door hem vaardigheden aan te leren heb ik kunnen bijdrage aan zijn zelfredzaamheid.

Pluspunten

Veel zelfstandig mogen werken

Minpunten

Weinig contactmomenten met de coördinator

gezinshuis/ woon locatie

Ik begeleid mensen met een verstandelijke beperking, waarbij de clienten centraal staan in hun eigen doen en laten. de clienten zijn jong volwassen waarbij wij ze begeleiden naar het volwassen worden.Maar ieder op hun eigen niveau.

Leuke afwisselende baan

Veel voldoening van het werk, lichamelijk en geestelijk ivm zieke bewoners.

Pluspunten

dicht bij huis, flexibele uren

Minpunten

schoonmaak werk

Eeen positieve prettige werkgever

Mijn tijd bij Syndion heb ik als erg prettig ervaren. Had een leuk contact met leidinggevenden,colega s en clienten. Ik ging met plezier naar mijn werk. Ook bood mij gelegenheden aan om me te ontwikkelen. Hoewel het best een grote organisatie is;voelde ik mij geen nummer.

Pluspunten

opleidingsmogenlijkheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Syndion. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.1

3.8