Swissport International Ltd.
Bekijk alle reviews over Swissport International Ltd.

Swissport International Ltd.

Review over Swissport International Ltd. van een medewerker

Fijne werkgever die kansen biedt

Ondanks dat het werk fysiek best zware kan zijn voor sommige afdelingen, is de onderlinge sfeer zeer prettig en heb je veel doorgroei mogelijkheden, zeker als je zelf laat zien wat je waard bent.

Geen goed bedrijf

werk is zwaar en slecht betaald managers slecht en er is discriminatie op werkvloer , slechte bedrijf om lang voor te werken veel mensen gaan weg wegens slechte werkwijze en omgaan

Pluspunten

Gee

Minpunten

Slechte loon vies kantine slechte koffieautomaat

Waardering kun je wel vergeten.

Ik heb als stagiair bij Swissport gewerkt op de afdeling grondafhandeling. Voordat ik aan de mindere kant van mijn verhaal begin moet ik eerlijk toegeven dat ik het werk erg leuk vond helaas werd dit snel verstoord door de collega's. Voor mijn gevoel word er een spelletje gespeeld wie er het beste is in zijn of haar ding. Elkaar onderuit halen & over elkaar praten is hier de normaalste zaak van de wereld. In mijn ogen een hele onprettige/onprofessionele werksfeer. Je weet natuurlijk dat als je aan deze baan begint je ook veel in de nacht zou moeten werken. Je gaat er dan vanuit dat er wel een beetje rekening wordt gehouden met de mens maar nee hoor. Het kan best zijn dat je vandaag van 1:00 tot 9:00 werkt en dan s'avonds op 22:00 weer mag binnen. De stagiaires worden uitgebuit voor de nachturen. Zo hoeven ze het vaste personeel niet de dubbel betaalde uren uit te betalen. Er werd ook van je verwacht dat als jij de enige was die voor een bepaalde Airline was getraind je wel langer bleef als de vlucht vertraagd was zonder dit even te overleggen. Het management van Swissport heeft nog veel te leren.

Pluspunten

Het werk

Minpunten

Zie betoog

goed bedrijf

Swissport is een goed bedrijf, biedt zijn personeel goede arbeidsvoorwaarden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Swissport International Ltd.. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Swissport International Ltd. met

Reviews over Swissport International Ltd. per locatie

Meer informatie over Swissport International Ltd. in populaire locaties

• Swissport International Ltd.
  • Fijne werkgever die kansen biedt