Swissport International Ltd.

44: Swissport International Ltd. reviews van werknemers

44 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 4.418 reviews

drukke omgeving

je bent constand bezig van de loods naar je bureau aan het rennen

Erg stressvolle, ongemotiveerde en vieze werkomgeving

Al met al een leuke tijd gehad bij Swissport als turnaround coordinator. Collega's zijn relatief jong (+/- 20-30 jaar) en er zitten ook een paar stagiaires. De werkplek is wel heel gaaf als je enthousiast bent over de luchtvaart. Je komt werkelijk op alle plekken waaronder de cockpit en bagage ruimen onderin. Maar als ik terug kijk op de gehele werksfeer en omgeving is dit niet een werkplek voor de lange tijd. Ook wordt je erg zwaar ingedeeld. Vroege ochtend diensten, weekenden maar ook nachtdiensten is erg gebruikelijk. Ook werd ik vaak 6 dagen in de week ingedeeld. Werk-privé is erg lastig te combineren. De platform medewerkers (waar je veel mee hoort te werken/communiceren) zijn wel echt hun verstand kwijt door al het harde werk. Je kunt ze nauwelijks iets vragen en het is altijd stress. Je kunt hierdoor niet je werk goed uitvoeren. Er wordt echt continue geklaagd over alles en de motivatie van het gros van het personeel is echt tot een dieptepunt gekomen. Operationeel is het erg rommelig en ongestructureerd. Als coördinator ben je verantwoordelijk dat alles op tijd vertrekt, maar dit is bijna onmogelijk met de verouderde en minimale aanwezigheid van geschikt materieel en personeel. Je merkt op het platform wel echt de vervuilde lucht waar je in werkt. Continue diesel en kerosine lucht en erg veel lawaai. Je kunt het bijna geen kantoor noemen. Maar wat een kantoor hoort te zijn is zeer vuil met muizen, centimeters stof en overal rondslingerend papierwerk. De kantine is ook net een jeugdhonk waar de graffiti nog net niet op de muur staat. Dan ga ik het nog niet over -

Pluspunten

Collega's (coordinators), salaris, ervaringen

Minpunten

Lange werkdagen, vol rooster, vuile omgeving, stressvol, rommelige organisatie

Geen goed bedrijf

werk is zwaar en slecht betaald managers slecht en er is discriminatie op werkvloer , slechte bedrijf om lang voor te werken veel mensen gaan weg wegens slechte werkwijze en omgaan

Pluspunten

Gee

Minpunten

Slechte loon vies kantine slechte koffieautomaat

Waardering kun je wel vergeten.

Ik heb als stagiair bij Swissport gewerkt op de afdeling grondafhandeling. Voordat ik aan de mindere kant van mijn verhaal begin moet ik eerlijk toegeven dat ik het werk erg leuk vond helaas werd dit snel verstoord door de collega's. Voor mijn gevoel word er een spelletje gespeeld wie er het beste is in zijn of haar ding. Elkaar onderuit halen & over elkaar praten is hier de normaalste zaak van de wereld. In mijn ogen een hele onprettige/onprofessionele werksfeer. Je weet natuurlijk dat als je aan deze baan begint je ook veel in de nacht zou moeten werken. Je gaat er dan vanuit dat er wel een beetje rekening wordt gehouden met de mens maar nee hoor. Het kan best zijn dat je vandaag van 1:00 tot 9:00 werkt en dan s'avonds op 22:00 weer mag binnen. De stagiaires worden uitgebuit voor de nachturen. Zo hoeven ze het vaste personeel niet de dubbel betaalde uren uit te betalen. Er werd ook van je verwacht dat als jij de enige was die voor een bepaalde Airline was getraind je wel langer bleef als de vlucht vertraagd was zonder dit even te overleggen. Het management van Swissport heeft nog veel te leren.

Pluspunten

Het werk

Minpunten

Zie betoog

Swissport Cargo verschrikkelijke ervaring

Dagen van 13 tot 14 uur per dag bij Cargo vroeg beginnen en laat naar huis

Pluspunten

Leuk om dicht bij de vleigtuigen te zijn en om in cockpits te komen

Minpunten

Lange werkdagen van 14 uur per dag is gebruikelijk

Fijne collega's, prima sfeer

Bij Swissport ben je geen nummertje, iedereen kent iedereen. Ook het management is makkelijk te benaderen. Of je nu in de loods werkt of op kantoor, iedereen communiceert en helpt elkaar. De bedrijfscultuur is sociaal en open.

gestresde werkzaamheden

Niet zo prettig , alleen maar vriendjes politiek cultuur

Verbeter punten

Management moet beter. Meer openheid richting personeel.

productive en gezellig collega's en gezellig sfeer !

De werkomgeving bij Swissport is gemotiverend. Het personeel behandeld allemaal met Respect. Bovendien het is een geweldig werk sfeer.

Het is een leuke bedrijf om te werken

Nogmaals het is een leuke bedrijf allen ik zou graag dichtbij thuis werken

mooi bedrijf

veel geleerd alleen Turken krijgen voorrang op veel dingen

Pluspunten

leuke collegas

Minpunten

werk en prive helemaal niet goed verdeeld

goed bedrijf

Swissport is een goed bedrijf, biedt zijn personeel goede arbeidsvoorwaarden.

Gezellige collega's

Gaat goed verlopig en werk is niet zwaar. Flexibel met medewerkers. 24 uur bedrijf beschikbaar in logistic.

Pluspunten

Flexibel

Minpunten

Lange werkdagen

Personeel onvriendelijk bedrijf in Amsterdam Schiphol

Het werk is zwaar omdat je vaak allen moet verrichten ongeacht de grootte van de vlucht die je moet laden of lossen. In de zomer periode is het een grote paniek centrum . In verhouding van werk en salaris wordt je bijzonder onderbetaald en dan zit je precies aan het minimum loon en zal echt niet meer zijn of worden. Op Platform is het nog slechter en zwaarder, 11 vliegtuigen afhandelen in 8 uur tijd ( lossen en laden). Het ergste is kan geen dank je wel vanaf en je wordt aangekeken als een stuk vuil. Geen wonder dat er zoveel mensen zijn weggegaan .

Pluspunten

Geen pluspunten

Minpunten

Veel zwaar werk en slechte organisatie betrekking met in en uit rijden.

Ga daar nooit werken als grondstewardess!!!!

Ik was al in het verleden meerdere jaren grondstewardess geweest bij een hele goed georganiseerde luchtvaartmaatschappij waar tevens een zeer goede (werk)sfeer was, goede werkbare roosters waren en voldoende rustpauzes ingelast werden. Bovendien werd je daar (wél) als een volwassene met eigen verantwoordelijkheid behandeld en kreeg je de werkzaamheden waar je exact voor was opgeleid en die tevens paste bij desbetreffende functie. Bij Swissport gebeurt dat allemaal precies andersom... De opleiding die op goed niveau léék.. te zijn bleek in de praktijk bijna totaal irrelevant voor de werkzaamheden die wij moesten verrichten. Juist relevante onderwerpen die je broodnodig hebt in de praktijk zijn nooit onderwezen tijdens de opleiding. Tevens werd er gedurende de opleiding het minimale aan onkosten vergoed aan ons. Niemand had het contract goed gelezen, onze eigen schuld dus in dit geval maar ja.. als je anders gewend bent... En na de - overigens zeer korte - opleiding bleek ook nog eens dat je tijdens de “inwerkperiode” dezelfde onkostenvergoeding kreeg als bij de opleiding... Swissport had daardoor wel héél goedkope krachten....! En ook de arme stagiaires werden maximaal uitgebuit voor een wel heel lage stagevergoeding... Toen we daadwerkelijk aan de slag gingen en dus eindelijk salaris zouden ontvangen bleek dat wijzelf een groot gedeelte van de benzinekosten ook nog eens voor eigen rekening mochten nemen...! Bedenk dat het salaris al ongeveer onder bijstandsniveau (excl. wisseldiensttoeslag) lag hetgeen gedurende de winter nog een veel mindere vetpot zou -

Pluspunten

Leuke collega’s en leuk werk

Minpunten

Zie mijn betoog

Dynamische werkomgeving waarbij geen dag hetzelfde is

Het is een erg druk bedrijf waarbij het hollen of stilstaan is.

Pluspunten

Netwerken

Minpunten

druk is soms wel heel erg hoog

Loodsmedewerker

Leuke goed betaalde baan, echter fysiek soms erg zwaar. Desondanks leuke tijd gehad.

Pluspunten

Goede verdiensten

Minpunten

Fysiek zwaar, wisseldiensten

Goede werkgever die motiveerd

Goede team met goed motiveert relatie met de agent

Pluspunten

Training in Zwitzerland

gezellige werkomgeving

De hele dag bezig met koffers in-uitladen. Fysiek gezien is het soms wel zwaar.

Boeiende werkomgeving

Zeer afwisselende boeiende baan op een zeer drukke werkplek.

Onprofessioneel management/HR; gezellige collega's

Een zooitje ongeregeld; dat is een uitspraak die goed bij Swissport past. Het kan er behoorlijk amateuristisch aan toe gaan. Op de werkvloer bij de checkin en gate kan het heel gezellig zijn met collega's; dat maakt het werk leuk. Er lopen echt persoonlijkheden rond die liever naar anderen kijken dan naar zichzelf. Collega's, maar zeker ook supervisors en managers. HR is net zo. Dingen zijn traag geregeld; je moet veel zelf achter zaken blijven gaan bv uniform. Uniform is de uitstraling van het bedrijf en eigenlijk is dat een mooie metafoor voor hoe Swissport is. Mensen lopen in oude vodden; verschillende kleuren, maten. Niet compleet noem maar op. Qua verdiensten is het niet goed. Je wordt ingedeeld door de coördinatie. Hier zitten echt toppers tussen, maar helaas ook valse meiden. Ik heb een leuke tijd gehad met mijn collega's, maar dat was hem dan ook.

Pluspunten

Collega's; gezelligheid

Minpunten

Salaris, management, de koffie, HR, uniform, snitch collega's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Swissport International Ltd.. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Swissport International Ltd. met

Reviews over Swissport International Ltd. per locatie

Meer informatie over Swissport International Ltd. in populaire locaties

• Swissport International Ltd.