Swinhove Groep

16: Swinhove Groep reviews van werknemers

16 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 17 reviews

Ik heb er een fijne tijd gehad, kleinschalige persoonlijke sfeer

De tijd die ik er gewerkt heb , was prettig met volop mogelijkheden om te ontplooien. De begeleiding/ management was professioneel , maar ook informeel / laagdrempelig.Wel was er een verschil aan bedrijfscultuur tussen intra en extra moraal.

Pluspunten

Nvt

Minpunten

Nvt

Werkdruk enorm hoog

Dubbele diensten zijn eerder regel dan uitzondering. Twee woongroepen tegelijk of nog een nachtdienst achter je avond plakken. Je bedankje is je magere salaris. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Pluspunten

Alles kan en alles mag. Leidinggevende die geen leiding kunnen geven.

Minpunten

Lange werkdagen, mager salaris. Je wordt gebruikt waar je bij staat.

Drukke werkdagen

over het algemeen leuke collega’s Wel drukke werkdagen en word veel van je gevraagd.

Pluspunten

Fijne werktijden

Minpunten

Drukke dagen- personeels tekort. Slechte communicatie.

Een gezellig hardwerkend revalidatie team

De revalidatie afdelingen binnen de Swinhove Groep zijn productief, actief wat betreft allerlei werkgroepen, door groei mogelijkheden en vooral afwisselend. Geen dag is hetzelfde. Zij werken vanuit een mooie visie waar de cliënt de belangrijkste rol heeft. De cliënt staat centraal en daarvan uit worden er revalidatie doelen op gesteld.

Fijne werksfeer. Mogelijkheid om thuis te werken. Fijne organisatie om voor te werken

Na veel wisselingen in bestuur, mt en afdelingshoofden en na veelvuldige inzet van interimmers is er nu een stabiele situatie met vaste medewerkers. Dit is een belangrijke basis voor het goed functioneren van de organisatie.

Pluspunten

Zelf werktijden bepalen

Minpunten

Tamelijk oude kantoren

Fijne collega's en uitdagende werkomgeving

Zeer fijne collega's om mee samen te werken. Cliënten staan voorop. Prettige werksfeer. Geen dag is hetzelfde.

Goede werkgever, goede sfeer

Fijne weekgever waar ruimte is jezelf te ontwikkelen. Goede sfeer. Thuiswerken mogelijk.

Pluspunten

Flexibele werktijden

Leuke werkgever, leuke collega's

Een erg leuk bedrijf waar ik met veel plezier werk. Aardige collega's, begripvolle leidinggevenden en een fijne sfeer.

Pluspunten

Huiselijke sfeer

Gezellig

Super leuke bedrijf. leuke collega's, bewoners. goed naar je geluisterd.

gezellige maar zware baan

wat ik moet doen is niet veel het is meer het bezig houden van dementerende ouderen. alleen dat kan wel een zwaar zijn.

leuk werk !

Hele lieve collega's, erg gedreven en positieve mensen en ideaal werk.

Pluspunten

Leuke collega's. leuk werk, veel variatie.

Leuk werk

Heb het altijd naar mijn zin. Ga altijd met plezier naar mijn werk. Je weet waar je het voor doet.

een gezellige sfeer

wat ik heb geleerd van het werk is activiteien geven en gezelligheid en leuke en gezelliige collega's het moeilijkste van de baan is dat ik met niveau 1 niet zo sne aan de gang kan in de zorg het leukste van de baan is met oudere mensen

Pluspunten

die mensen zijn heel erg lief

Minpunten

da ik niet verder kon

prettige werkomgeving met steeds nieuwe uitdagingen

Een dag op het werk kan een zeer volgeplande dag met vergaderingen en overleggen zijn waarbij ik tussendoor nog alle mail beantwoord, kijk of het rooster in orde is en er geen tekort aan personeel is. Verder ga ik kijken op alle woongroepen of er bijzonderheden zijn en ondersteun hen waar nodig. Het is een functie waar je zeer veel informatie moet verwerken wat soms maakt dat thuis nog verder werk. De Swinhovegroep is een prettige organisatie om voor te werken, het management is zeer toegankelijk. Ik doe dit werk inmiddels 20 jaar, merk dat ik wat ouder wordt en wil graag een rustiger baan. Leiding geven is prima, ik kan goed omgaan met andere mensen zowel personeel, cliënten als familie. Ik sta open voor hun inbreng. Het mooie aan deze baan is de cliënt gelukkig te zien in zijn/haar woonomgeving. Veiligheid en bezigheid zijn daarvoor belangrijke items Collega's zij leuk om mee te werken, ik vind het leuk om ze te coachen waardoor je ze ziet groeien in hun functie. Ik ben zeer laagdrempelig en zal altijd tijd voor hen maken.

Pluspunten

flexibele werktijden, toegankelijke directie

Minpunten

hoge caseload, veel vernieuwingen

LEUK

prima vakantiebaan. altijd gezellig omdat je met mensen samen werkt

Leuk, interessant en gezellig werk

Hier heb ik het super naar mijn zin! Leuke werksfeer + clienten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Swinhove Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Swinhove Groep met

Reviews over Swinhove Groep per locatie