Subway

Reviews over Werk-privébalans bij Subway

Leuk gezellig teamAfwisselend werkBijna geen waardering van je klantenAf en toe een stressvolle omgeving
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Geen waardering van klanten
Als je werktempo te laag ligt en je heb nul uren contract wordt je simpel weg niet meer opgeroepen om te komen werken
Pluspunten
Kortingen op eten
Minpunten
Al het andere
Hard werken en mij is 40 uur beloofd bij sollicitatie gesprek en in de praktijk kwam ik niet boven de 25 uur uit en daar kan je niet van leven helaas, was leuk werk maar wel hard werken en veel verantwoording voor heel weinig geld.
Erg leuk werk, ook goed betaald. Veel vrijheid en flexibele uren.
ik heb een aardige werkgever , kreeg goeie werk tijden alleen is het een zware baan.
Pluspunten
Lunch krijg je van de zaak.
Minpunten
Zware werk dagen
Ik ben hier minder dan 2 jaar geleden helemaal onderaan de ladder begonnen. Omdat het werk mij zo erg beviel, ik in een leuk team zit en omdat ik graag verder wou leren ben ik in de tussentijd manager geworden! Elke werkdag is anders en als je leergierig bent is er altijd een kans voor doorgroeien en elke dag kan je jezelf verder ontwikkelen. Ik heb hier geleerd hoe je een team aanstuurt en natuurlijk hoe je lekkere broodjes kan maken! Van alle plekken waar ik heb gewerkt vind ik deze het leukste, dus ik raad zeker de leergierige mensen die ergens hun tijd in willen investeren hier te komen solliciteren!
Pluspunten
gratis broodjes, teamwork
Het is leuk als je leuke collega's hebt meestal wel druk je kan niet zomaar een pauze houden maar dit gaat wel van je salaris af!
Subway is een wereldwijde speler in de QSR industrie, met meer dan 200 vestigingen in Nederland, allen franchise, en meer dan 5000 in Europa. Het bedrijf bevindt zich in een transitie fase waarin het de propositie probeert aan te laten sluiten bij de consumer needs, in een zeer dynamische markt waar gezondheid, transparantie over herkomst, kwaliteit en value een belangrijke rol spelen.
Mijn werkervaring bij de Subway in Etten-Leur was niet slecht. De collega waren gezellig en het werk was prima. Helaas had ik niet zo'n goede klik met mijn baas en was het werken daar voor mij soms wat lastiger dan voor anderen.
Leuk team, duidelijke regelgeving en veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Gratis lunches
Minpunten
Eentonig werk
Subway is een leuk bedrijf om bij te werken. Persoonlijk heb ik veel geleerd en gedaan tijdens mijn werkperiode. Mijn verantwoordelijkheidsgevoel en harde werk heeft ervoor gezorgd dat ik als een buitenlander in dit bedrijf veel kansen heb gekregen om te groeien. Deze heb ik ook met beide handen gepakt. Op feestdagen moest iedereen werken dus sfeer was altijd leuk als de hele team samenwerkt. Ik maakte lange dagen dus verdiende ook een leuke salaris.
Pluspunten
Halve prijs bij eten.
geweldig om met mensen om elkaar te gaan, heb goed tijd gehad met nieuwe mensen elke dag, veel gereld om met geld te behandling,
Minpunten
Gezellig en uitdagende werkomgeving. Veel te leren, maar helaas weinig ontwikkel mogelijkheden.
Pluspunten
gratis broodjes
Minpunten
weinig doorgroeimogelijkheden
Ik heb twee weken stage gelopen bij Subway Surf op Zuidplein. Ik vond het een leuke en leerzame ervaring. Ik werd met open armen ontvangen en had ook gelijk het gevoel dat ik er bij hoorde. Ze hadden gelijk alles met mij doorgenomen, ik mocht ook snel alleen aan de slag. Als er wat was kon ik het ook gelijk zeggen. de klanten daar waren heel erg vriendelijk ik kon makkelijk een praatje met mijn klanten maken, ze brengen ook dat ik een stagiaire was dus ze hadden ook best wel geduld. dat vond ik wel fijn. Mijn collega's waren ook heel erg vriendelijk ze hielpen mij echt, ik had het ook heel gezellig met ze. ik ga nog steeds af en toe langs om een praatje te maken.
Pluspunten
gratis lunchen
Minpunten
de communicatie af en toe
Altijd als prettig ervaren. Kon over alles terecht bij eigenaar en bedrijfsleider. Collegiale sfeer en klantvriendelijke ambiance.
Pluspunten
Gezellige sfeer, gratis sub per dag
Minpunten
Soms wat lange dagen
Het was er makkelijk te leren en echt heel erg gezellig. Eten daar is gratis met maten natuurlijk. Echt een leuke tijd gehad.
Pluspunten
onder mijn huis, Gratis eten. Hoge salaris
het is een goede plaats om ervaring in de keuken op te bouwen & een heel goede en gezellige werkomgeving.
Pluspunten
Gratis lunches, genoeg pauze
Bij de subway verschilt het van dag tot dag hoe druk het is. De collega's zijn als familie en er komen steeds meer vaste klanten. Het moeilijkste aan de baan is misschien dat je moet leren omgaan met stress. Als het erg druk is moet je goed om gaan met de werkdruk op dat moment en werken als een team. Leukste van de baan is dat je steeds bezig bent en lekkere broodjes kunt maken waar de klanten van genieten.
Pluspunten
Personeelskorting
Ik heb geleerd op werk hoe nog vriendelijker mer klanten om kan gaan. Hoe het is om te werken in een restaurant. ik heb ook geleerd hoe je goed communiceert met collega's en stress loos werkt.
Pluspunten
Korting bij lunches
Minpunten
niet te benoemen
je werkt gezellig samen met je collega's en bent veel in contact met de gasten. Je leert een teamspeler te zijn maar tegelijkertijd ook zelfstandig.
Pluspunten
Gratis broodje in de pauze
Minpunten
Weinig loon
De ochtend begin je met het bakken van brood en koekjes. Zodra je de winkel opent begin je met het snijden en bereiden van de producten. Gedurende de werkdag ben je veel bezig met de gast en de netheid van de werkplaats en winkel. Binnen de Subway heb ik geleerd dat je je binnen de kaders dient te houden van de franchiseformule. Hierdoor is er weinig beweegruimte om nieuwe producten toe te voegen aan het menu. Over het algemeen zullen je collega's van jonge leeftijd zijn. Het is een snelgroeiend bedrijf waar promotie wordt verzorgt. Voor elke stap die je zet hebben ze binnen Subway al bedacht hoe je dit het beste zou kunnen doen. Voor deze stappen hebben ze een applicatie ontwikkeld met hierin extra informatie over de stappen, producten, productiviteit, de gast en het POS kassasysteem. Subway heeft ervoor gezorgd dat de medewerkers minimaal hoeven mee te denken. Dit zie je terug in de strakke planningen, lay-out van het POS-kassasysteem, bereiding wijze van de producten en de verkoop die gestimuleerd wordt door de applicatie ''University Of Subway''. Deze franchiseketen is een aanrader voor mensen die hard willen werken, flexibel zijn en vooral horeca tijgers zijn. Het salaris is conform CAO.