Subway

Reviews over Management bij Subway

Leuk gezellig team Afwisselend werk Bijna geen waardering van je klanten Af en toe een stressvolle omgeving
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Geen waardering van klanten
er word veel onderscheid gemaakt tussen het personeel.
Pluspunten
Niet
Minpunten
te veel
Zeer onprofessioneel management team als Je geen ja en amen zegt word je of gelijk eruit gegooid of weg gepest. Het ligt eraan wat voor dag ze hebben of iets goed of fout is. Zou zeker niet aanraden hier te werken
Afwisselend, druk, stressen soms, leuke collega’s en gezellige gasten over het algemeen
Pluspunten
Altijd bezig
Minpunten
Soms stressvol
Het is een prima plek om te werken maar het management team bij subway Utrecht stad is zeer slecht. Communicatie is niet goed en ben ontslagen over één afwezigheid. Hoge werkdruk maar wel altijd wat te doen.
Ik heb zeker een hele leuke tijd gehad met het personeel, gezellige klanten en ook een hele schone werkruimte. Het is opzich niet moeilijk maar je moet wel soms wennen aan de drukte die kan komen.
I was a cashier and food preper Managing was super rude and didn’t care ab their workers was always busy never got holiday pay didn’t get any insurance would not recommend working there
Ik ben hier minder dan 2 jaar geleden helemaal onderaan de ladder begonnen. Omdat het werk mij zo erg beviel, ik in een leuk team zit en omdat ik graag verder wou leren ben ik in de tussentijd manager geworden! Elke werkdag is anders en als je leergierig bent is er altijd een kans voor doorgroeien en elke dag kan je jezelf verder ontwikkelen. Ik heb hier geleerd hoe je een team aanstuurt en natuurlijk hoe je lekkere broodjes kan maken! Van alle plekken waar ik heb gewerkt vind ik deze het leukste, dus ik raad zeker de leergierige mensen die ergens hun tijd in willen investeren hier te komen solliciteren!
Pluspunten
gratis broodjes, teamwork
Druk, snel werken, heel vaak schoonmaken, stresss. ik verdiende ongeveer 3 euro per uur op 15 jarige leeftijd.
Pluspunten
gratis 15cm broodje
Minpunten
lang werken
Heel goede management alles is goed georginasseerdt.
Pluspunten
Gratis subway broodje
Minpunten
top gezellig bedrijf je leert broodjes maken leuke collega's leert met stress en snelheid te werken
Pluspunten
openheid
Minpunten
opslag
Ik heb twee weken stage gelopen bij Subway Surf op Zuidplein. Ik vond het een leuke en leerzame ervaring. Ik werd met open armen ontvangen en had ook gelijk het gevoel dat ik er bij hoorde. Ze hadden gelijk alles met mij doorgenomen, ik mocht ook snel alleen aan de slag. Als er wat was kon ik het ook gelijk zeggen. de klanten daar waren heel erg vriendelijk ik kon makkelijk een praatje met mijn klanten maken, ze brengen ook dat ik een stagiaire was dus ze hadden ook best wel geduld. dat vond ik wel fijn. Mijn collega's waren ook heel erg vriendelijk ze hielpen mij echt, ik had het ook heel gezellig met ze. ik ga nog steeds af en toe langs om een praatje te maken.
Pluspunten
gratis lunchen
Minpunten
de communicatie af en toe
Altijd als prettig ervaren. Kon over alles terecht bij eigenaar en bedrijfsleider. Collegiale sfeer en klantvriendelijke ambiance.
Pluspunten
Gezellige sfeer, gratis sub per dag
Minpunten
Soms wat lange dagen
Heb klanten leren kennen, heb onder stress gewerkt, snelheid en Acuraat
Bij de subway verschilt het van dag tot dag hoe druk het is. De collega's zijn als familie en er komen steeds meer vaste klanten. Het moeilijkste aan de baan is misschien dat je moet leren omgaan met stress. Als het erg druk is moet je goed om gaan met de werkdruk op dat moment en werken als een team. Leukste van de baan is dat je steeds bezig bent en lekkere broodjes kunt maken waar de klanten van genieten.
Pluspunten
Personeelskorting
Ik heb geleerd op werk hoe nog vriendelijker mer klanten om kan gaan. Hoe het is om te werken in een restaurant. ik heb ook geleerd hoe je goed communiceert met collega's en stress loos werkt.
Pluspunten
Korting bij lunches
Minpunten
niet te benoemen
Gezellige omgeving als leidinggevende weinig vrije tijd veel
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Uitbetaling en uur regelingen
De ochtend begin je met het bakken van brood en koekjes. Zodra je de winkel opent begin je met het snijden en bereiden van de producten. Gedurende de werkdag ben je veel bezig met de gast en de netheid van de werkplaats en winkel. Binnen de Subway heb ik geleerd dat je je binnen de kaders dient te houden van de franchiseformule. Hierdoor is er weinig beweegruimte om nieuwe producten toe te voegen aan het menu. Over het algemeen zullen je collega's van jonge leeftijd zijn. Het is een snelgroeiend bedrijf waar promotie wordt verzorgt. Voor elke stap die je zet hebben ze binnen Subway al bedacht hoe je dit het beste zou kunnen doen. Voor deze stappen hebben ze een applicatie ontwikkeld met hierin extra informatie over de stappen, producten, productiviteit, de gast en het POS kassasysteem. Subway heeft ervoor gezorgd dat de medewerkers minimaal hoeven mee te denken. Dit zie je terug in de strakke planningen, lay-out van het POS-kassasysteem, bereiding wijze van de producten en de verkoop die gestimuleerd wordt door de applicatie ''University Of Subway''. Deze franchiseketen is een aanrader voor mensen die hard willen werken, flexibel zijn en vooral horeca tijgers zijn. Het salaris is conform CAO.
De werkzaamheden bij Subway bestaan niet alleen uit Subs bereiden. Je dag bestaat uit het 'preppen' (voorbereiden) van het vlees, de kaas en de groenten. Het kan ook zeker voorkomen dat je brood moet uitleggen voor de volgende dag of broden moet rollen, voordat deze de oven in gaan. Daarnaast zorg je ervoor dat de afwas weggewerkt wordt. De moet de zaak er tip top uit zien, je loopt met regelmaat een rondje Door de zaak, je zet dan de stoelen weer netjes aan tafel en maakt de tafels schoon. Ook zorg je dat je werkplek netjes blijft, je haalt dus regelmatig een bezem achter de counter -en keuken door, je zorgt dat de tafel waar het eten bereid wordt schoon is en dat alle andere apparatuur, zoals de oven en koelkasten, schoon zijn. Je voornaamste taak is natuurlijk de gasten vriendelijk te woord staan en samen met hen hun broodje bereid. Zodra het broodje helemaal klaar is, moet je ook afrekenen. Dus je verricht ook kassawerkzaamheden. Als je de sluitingsdienst werkt, zorg je ervoor dat na sluitingstijd de zaak volledig schoongemaakt wordt en er dus netjes uitziet voor de volgende dag. Bij sommige vestigingen is er ook thuisbezorgd. De bestellingen bereid je met je collega's en bezorgt deze ook meteen. Bij de Subway vestiging waar ik werk, werk ik met leuke collega's! We zingen met z'n allen mee met de radio en hebben altijd leuke gesprekken. Het contact op de werkvloer is erg informeel! Er is zeker ruimte en tijd om te lachen en grappen te maken, zonder dat het een dolle, onoverzichtelijke boel wordt.
Pluspunten
Personeelskorting, informele omgang, afwisselend en flexibel werk
Minpunten
Laag uurloon (16 jaar)
Subway was een hele leuke werkplaats waar ik veel heb geleerd. Ik heb mezelf ontwikkeld in het onthouden en beleggen van broodjes voor klanten. Ik vond het ook heel erg leuk om in contact te komen met klanten. Ik ben goed begeleid door de bedrijfsleider en ik heb zeer leuk samengewerkt met de andere collega's.
Ik heb bij Subway een leuke tijd gehad, hierbij heb ik veel kans gehad om mezelf te ontwikkelen en dit heb ik dan ook gedaan. Op zijn tijd was de werkdruk wel groot (o.a. drukte en veel werkuren) maar dit was goed voorbereid en de eigenaar is een toffe gast. Als beloning kregen we vaak gratis drinke en broodjes on the job.
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
hoge druk