Subway

Reviews over Doorgroei en promotie bij Subway

interactie met klanten is goed alleen geen reiskosten vergoeding
Als je werktempo te laag ligt en je heb nul uren contract wordt je simpel weg niet meer opgeroepen om te komen werken
Pluspunten
Kortingen op eten
Minpunten
Al het andere
er word veel onderscheid gemaakt tussen het personeel.
Pluspunten
Niet
Minpunten
te veel
Het is een prima plek om te werken maar het management team bij subway Utrecht stad is zeer slecht. Communicatie is niet goed en ben ontslagen over één afwezigheid. Hoge werkdruk maar wel altijd wat te doen.
Ik heb zeker een hele leuke tijd gehad met het personeel, gezellige klanten en ook een hele schone werkruimte. Het is opzich niet moeilijk maar je moet wel soms wennen aan de drukte die kan komen.
Ik ben hier minder dan 2 jaar geleden helemaal onderaan de ladder begonnen. Omdat het werk mij zo erg beviel, ik in een leuk team zit en omdat ik graag verder wou leren ben ik in de tussentijd manager geworden! Elke werkdag is anders en als je leergierig bent is er altijd een kans voor doorgroeien en elke dag kan je jezelf verder ontwikkelen. Ik heb hier geleerd hoe je een team aanstuurt en natuurlijk hoe je lekkere broodjes kan maken! Van alle plekken waar ik heb gewerkt vind ik deze het leukste, dus ik raad zeker de leergierige mensen die ergens hun tijd in willen investeren hier te komen solliciteren!
Pluspunten
gratis broodjes, teamwork
Bij subway heb ik veel geleerd en het is echt een ideale bijbaan als je nog een student bent. Omdat het niet zo zwaar werk is en er zijn veel gezellige collega's. Het is daar niet vol met collega's dus je komt veel in aanraking met elkaar. En dat geeft je een rustgevend gevoel.
Elke baan heeft zijn goede en slechte tijden en die had ik zeker ook, Heel veel heb ik te danken aan mijn ex-collega's dat ik zoveel heb mogen leren.
Leuk team, duidelijke regelgeving en veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Gratis lunches
Minpunten
Eentonig werk
Subway is een leuk bedrijf om bij te werken. Persoonlijk heb ik veel geleerd en gedaan tijdens mijn werkperiode. Mijn verantwoordelijkheidsgevoel en harde werk heeft ervoor gezorgd dat ik als een buitenlander in dit bedrijf veel kansen heb gekregen om te groeien. Deze heb ik ook met beide handen gepakt. Op feestdagen moest iedereen werken dus sfeer was altijd leuk als de hele team samenwerkt. Ik maakte lange dagen dus verdiende ook een leuke salaris.
Pluspunten
Halve prijs bij eten.
Gezellig en uitdagende werkomgeving. Veel te leren, maar helaas weinig ontwikkel mogelijkheden.
Pluspunten
gratis broodjes
Minpunten
weinig doorgroeimogelijkheden
Ik heb twee weken stage gelopen bij Subway Surf op Zuidplein. Ik vond het een leuke en leerzame ervaring. Ik werd met open armen ontvangen en had ook gelijk het gevoel dat ik er bij hoorde. Ze hadden gelijk alles met mij doorgenomen, ik mocht ook snel alleen aan de slag. Als er wat was kon ik het ook gelijk zeggen. de klanten daar waren heel erg vriendelijk ik kon makkelijk een praatje met mijn klanten maken, ze brengen ook dat ik een stagiaire was dus ze hadden ook best wel geduld. dat vond ik wel fijn. Mijn collega's waren ook heel erg vriendelijk ze hielpen mij echt, ik had het ook heel gezellig met ze. ik ga nog steeds af en toe langs om een praatje te maken.
Pluspunten
gratis lunchen
Minpunten
de communicatie af en toe
It was an educational place to work at as my first job. I am happy I got to work as more than just one role throughout my time there. This helped me gain confidence in building my communication skills too.
Pluspunten
Good learning experience
Minpunten
Not the best pay for the amount of hours worked.
Het was er makkelijk te leren en echt heel erg gezellig. Eten daar is gratis met maten natuurlijk. Echt een leuke tijd gehad.
Pluspunten
onder mijn huis, Gratis eten. Hoge salaris
Heb klanten leren kennen, heb onder stress gewerkt, snelheid en Acuraat
Bij de subway verschilt het van dag tot dag hoe druk het is. De collega's zijn als familie en er komen steeds meer vaste klanten. Het moeilijkste aan de baan is misschien dat je moet leren omgaan met stress. Als het erg druk is moet je goed om gaan met de werkdruk op dat moment en werken als een team. Leukste van de baan is dat je steeds bezig bent en lekkere broodjes kunt maken waar de klanten van genieten.
Pluspunten
Personeelskorting
There overall clean bit after a certain amount of years they don't wanna give anymore raises. They however have great customer service skills but no real benefits for there employees
Ik heb geleerd op werk hoe nog vriendelijker mer klanten om kan gaan. Hoe het is om te werken in een restaurant. ik heb ook geleerd hoe je goed communiceert met collega's en stress loos werkt.
Pluspunten
Korting bij lunches
Minpunten
niet te benoemen
Gezellige omgeving als leidinggevende weinig vrije tijd veel
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Uitbetaling en uur regelingen
De ochtend begin je met het bakken van brood en koekjes. Zodra je de winkel opent begin je met het snijden en bereiden van de producten. Gedurende de werkdag ben je veel bezig met de gast en de netheid van de werkplaats en winkel. Binnen de Subway heb ik geleerd dat je je binnen de kaders dient te houden van de franchiseformule. Hierdoor is er weinig beweegruimte om nieuwe producten toe te voegen aan het menu. Over het algemeen zullen je collega's van jonge leeftijd zijn. Het is een snelgroeiend bedrijf waar promotie wordt verzorgt. Voor elke stap die je zet hebben ze binnen Subway al bedacht hoe je dit het beste zou kunnen doen. Voor deze stappen hebben ze een applicatie ontwikkeld met hierin extra informatie over de stappen, producten, productiviteit, de gast en het POS kassasysteem. Subway heeft ervoor gezorgd dat de medewerkers minimaal hoeven mee te denken. Dit zie je terug in de strakke planningen, lay-out van het POS-kassasysteem, bereiding wijze van de producten en de verkoop die gestimuleerd wordt door de applicatie ''University Of Subway''. Deze franchiseketen is een aanrader voor mensen die hard willen werken, flexibel zijn en vooral horeca tijgers zijn. Het salaris is conform CAO.
De werkzaamheden bij Subway bestaan niet alleen uit Subs bereiden. Je dag bestaat uit het 'preppen' (voorbereiden) van het vlees, de kaas en de groenten. Het kan ook zeker voorkomen dat je brood moet uitleggen voor de volgende dag of broden moet rollen, voordat deze de oven in gaan. Daarnaast zorg je ervoor dat de afwas weggewerkt wordt. De moet de zaak er tip top uit zien, je loopt met regelmaat een rondje Door de zaak, je zet dan de stoelen weer netjes aan tafel en maakt de tafels schoon. Ook zorg je dat je werkplek netjes blijft, je haalt dus regelmatig een bezem achter de counter -en keuken door, je zorgt dat de tafel waar het eten bereid wordt schoon is en dat alle andere apparatuur, zoals de oven en koelkasten, schoon zijn. Je voornaamste taak is natuurlijk de gasten vriendelijk te woord staan en samen met hen hun broodje bereid. Zodra het broodje helemaal klaar is, moet je ook afrekenen. Dus je verricht ook kassawerkzaamheden. Als je de sluitingsdienst werkt, zorg je ervoor dat na sluitingstijd de zaak volledig schoongemaakt wordt en er dus netjes uitziet voor de volgende dag. Bij sommige vestigingen is er ook thuisbezorgd. De bestellingen bereid je met je collega's en bezorgt deze ook meteen. Bij de Subway vestiging waar ik werk, werk ik met leuke collega's! We zingen met z'n allen mee met de radio en hebben altijd leuke gesprekken. Het contact op de werkvloer is erg informeel! Er is zeker ruimte en tijd om te lachen en grappen te maken, zonder dat het een dolle, onoverzichtelijke boel wordt.
Pluspunten
Personeelskorting, informele omgang, afwisselend en flexibel werk
Minpunten
Laag uurloon (16 jaar)
  1. Job Security & Advancement