Subway

Reviews over Bedrijfscultuur bij Subway

Leuk gezellig team Afwisselend werk Bijna geen waardering van je klanten Af en toe een stressvolle omgeving
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Geen waardering van klanten
Als je werktempo te laag ligt en je heb nul uren contract wordt je simpel weg niet meer opgeroepen om te komen werken
Pluspunten
Kortingen op eten
Minpunten
Al het andere
er word veel onderscheid gemaakt tussen het personeel.
Pluspunten
Niet
Minpunten
te veel
Leuke collega's om mee samen te werken, alleen het werk is intensief, tijd gebonden en slecht betaald naar mijn mening.
Zeer onprofessioneel management team als Je geen ja en amen zegt word je of gelijk eruit gegooid of weg gepest. Het ligt eraan wat voor dag ze hebben of iets goed of fout is. Zou zeker niet aanraden hier te werken
Erg leuk werk, ook goed betaald. Veel vrijheid en flexibele uren.
Good I still work at subway but I need a part time job I have to change the line they are the good owners we are friendly we do always team work
Ik heb het werken bij de subway goed ervaren. Zijn allemaal lieve mensen en het is een hecht team. Ik vind het echt jammer dat ik daar niet verder kon werken dan gewenst.
Het is een prima plek om te werken maar het management team bij subway Utrecht stad is zeer slecht. Communicatie is niet goed en ben ontslagen over één afwezigheid. Hoge werkdruk maar wel altijd wat te doen.
Ik heb zeker een hele leuke tijd gehad met het personeel, gezellige klanten en ook een hele schone werkruimte. Het is opzich niet moeilijk maar je moet wel soms wennen aan de drukte die kan komen.
Ik ben hier minder dan 2 jaar geleden helemaal onderaan de ladder begonnen. Omdat het werk mij zo erg beviel, ik in een leuk team zit en omdat ik graag verder wou leren ben ik in de tussentijd manager geworden! Elke werkdag is anders en als je leergierig bent is er altijd een kans voor doorgroeien en elke dag kan je jezelf verder ontwikkelen. Ik heb hier geleerd hoe je een team aanstuurt en natuurlijk hoe je lekkere broodjes kan maken! Van alle plekken waar ik heb gewerkt vind ik deze het leukste, dus ik raad zeker de leergierige mensen die ergens hun tijd in willen investeren hier te komen solliciteren!
Pluspunten
gratis broodjes, teamwork
Meer dan een bijbaan is het niet. Leuke sfeer en collega's
Het is leuk als je leuke collega's hebt meestal wel druk je kan niet zomaar een pauze houden maar dit gaat wel van je salaris af!
Subway is een wereldwijde speler in de QSR industrie, met meer dan 200 vestigingen in Nederland, allen franchise, en meer dan 5000 in Europa. Het bedrijf bevindt zich in een transitie fase waarin het de propositie probeert aan te laten sluiten bij de consumer needs, in een zeer dynamische markt waar gezondheid, transparantie over herkomst, kwaliteit en value een belangrijke rol spelen.
Bij subway heb ik veel geleerd en het is echt een ideale bijbaan als je nog een student bent. Omdat het niet zo zwaar werk is en er zijn veel gezellige collega's. Het is daar niet vol met collega's dus je komt veel in aanraking met elkaar. En dat geeft je een rustgevend gevoel.
Elke baan heeft zijn goede en slechte tijden en die had ik zeker ook, Heel veel heb ik te danken aan mijn ex-collega's dat ik zoveel heb mogen leren.
Mijn werkervaring bij de Subway in Etten-Leur was niet slecht. De collega waren gezellig en het werk was prima. Helaas had ik niet zo'n goede klik met mijn baas en was het werken daar voor mij soms wat lastiger dan voor anderen.
Leuk team, duidelijke regelgeving en veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Gratis lunches
Minpunten
Eentonig werk
Subway is een leuk bedrijf om bij te werken. Persoonlijk heb ik veel geleerd en gedaan tijdens mijn werkperiode. Mijn verantwoordelijkheidsgevoel en harde werk heeft ervoor gezorgd dat ik als een buitenlander in dit bedrijf veel kansen heb gekregen om te groeien. Deze heb ik ook met beide handen gepakt. Op feestdagen moest iedereen werken dus sfeer was altijd leuk als de hele team samenwerkt. Ik maakte lange dagen dus verdiende ook een leuke salaris.
Pluspunten
Halve prijs bij eten.
Heel goede management alles is goed georginasseerdt.
Pluspunten
Gratis subway broodje
Minpunten
top gezellig bedrijf je leert broodjes maken leuke collega's leert met stress en snelheid te werken
Pluspunten
openheid
Minpunten
opslag