Subway

Reviews voor Manager (m/v) bij Subway

Elke baan heeft zijn goede en slechte tijden en die had ik zeker ook, Heel veel heb ik te danken aan mijn ex-collega's dat ik zoveel heb mogen leren.
Ik ben hier minder dan 2 jaar geleden helemaal onderaan de ladder begonnen. Omdat het werk mij zo erg beviel, ik in een leuk team zit en omdat ik graag verder wou leren ben ik in de tussentijd manager geworden! Elke werkdag is anders en als je leergierig bent is er altijd een kans voor doorgroeien en elke dag kan je jezelf verder ontwikkelen. Ik heb hier geleerd hoe je een team aanstuurt en natuurlijk hoe je lekkere broodjes kan maken! Van alle plekken waar ik heb gewerkt vind ik deze het leukste, dus ik raad zeker de leergierige mensen die ergens hun tijd in willen investeren hier te komen solliciteren!
Pluspunten
gratis broodjes, teamwork
Subway is een leuk bedrijf om bij te werken. Persoonlijk heb ik veel geleerd en gedaan tijdens mijn werkperiode. Mijn verantwoordelijkheidsgevoel en harde werk heeft ervoor gezorgd dat ik als een buitenlander in dit bedrijf veel kansen heb gekregen om te groeien. Deze heb ik ook met beide handen gepakt. Op feestdagen moest iedereen werken dus sfeer was altijd leuk als de hele team samenwerkt. Ik maakte lange dagen dus verdiende ook een leuke salaris.
Pluspunten
Halve prijs bij eten.
Gezellige omgeving als leidinggevende weinig vrije tijd veel
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Uitbetaling en uur regelingen