Subway

Reviews voor Horecamedewerker (m/v) bij Subway

Leuk gezellig teamAfwisselend werkBijna geen waardering van je klantenAf en toe een stressvolle omgeving
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Geen waardering van klanten
Als je werktempo te laag ligt en je heb nul uren contract wordt je simpel weg niet meer opgeroepen om te komen werken
Pluspunten
Kortingen op eten
Minpunten
Al het andere
er word veel onderscheid gemaakt tussen het personeel.
Pluspunten
Niet
Minpunten
te veel
Leuke collega's om mee samen te werken, alleen het werk is intensief, tijd gebonden en slecht betaald naar mijn mening.
interactie met klanten is goed alleen geen reiskosten vergoeding
de tijd dat ik er werkte heel erg naar mijn zin gehad.
Het is een prima plek om te werken maar het management team bij subway Utrecht stad is zeer slecht. Communicatie is niet goed en ben ontslagen over Ă©Ă©n afwezigheid. Hoge werkdruk maar wel altijd wat te doen.
Ik heb zeker een hele leuke tijd gehad met het personeel, gezellige klanten en ook een hele schone werkruimte. Het is opzich niet moeilijk maar je moet wel soms wennen aan de drukte die kan komen.
ik heb een aardige werkgever , kreeg goeie werk tijden alleen is het een zware baan.
Pluspunten
Lunch krijg je van de zaak.
Minpunten
Zware werk dagen
Druk, snel werken, heel vaak schoonmaken, stresss. ik verdiende ongeveer 3 euro per uur op 15 jarige leeftijd.
Pluspunten
gratis 15cm broodje
Minpunten
lang werken
Het is leuk als je leuke collega's hebt meestal wel druk je kan niet zomaar een pauze houden maar dit gaat wel van je salaris af!
Bij subway heb ik veel geleerd en het is echt een ideale bijbaan als je nog een student bent. Omdat het niet zo zwaar werk is en er zijn veel gezellige collega's. Het is daar niet vol met collega's dus je komt veel in aanraking met elkaar. En dat geeft je een rustgevend gevoel.
top gezellig bedrijf je leert broodjes maken leuke collega's leert met stress en snelheid te werken
Pluspunten
openheid
Minpunten
opslag
Altijd als prettig ervaren. Kon over alles terecht bij eigenaar en bedrijfsleider. Collegiale sfeer en klantvriendelijke ambiance.
Pluspunten
Gezellige sfeer, gratis sub per dag
Minpunten
Soms wat lange dagen
Het was er makkelijk te leren en echt heel erg gezellig. Eten daar is gratis met maten natuurlijk. Echt een leuke tijd gehad.
Pluspunten
onder mijn huis, Gratis eten. Hoge salaris
Heb klanten leren kennen, heb onder stress gewerkt, snelheid en Acuraat
lekker in team gewerkt. veel comunnicatie.vriendelijk omgaan
minder fijn om te werken. veel dingen niet op orden.
Een leuke en aardige werksfeer, flexibele werktijden.
Pluspunten
Gratis Sandwiches, leuke werksfeer.
Minpunten
Het betaald matig tegen verwachting van erg snelle werkzaamheden
De werkzaamheden bij Subway bestaan niet alleen uit Subs bereiden. Je dag bestaat uit het 'preppen' (voorbereiden) van het vlees, de kaas en de groenten. Het kan ook zeker voorkomen dat je brood moet uitleggen voor de volgende dag of broden moet rollen, voordat deze de oven in gaan. Daarnaast zorg je ervoor dat de afwas weggewerkt wordt. De moet de zaak er tip top uit zien, je loopt met regelmaat een rondje Door de zaak, je zet dan de stoelen weer netjes aan tafel en maakt de tafels schoon. Ook zorg je dat je werkplek netjes blijft, je haalt dus regelmatig een bezem achter de counter -en keuken door, je zorgt dat de tafel waar het eten bereid wordt schoon is en dat alle andere apparatuur, zoals de oven en koelkasten, schoon zijn. Je voornaamste taak is natuurlijk de gasten vriendelijk te woord staan en samen met hen hun broodje bereid. Zodra het broodje helemaal klaar is, moet je ook afrekenen. Dus je verricht ook kassawerkzaamheden. Als je de sluitingsdienst werkt, zorg je ervoor dat na sluitingstijd de zaak volledig schoongemaakt wordt en er dus netjes uitziet voor de volgende dag. Bij sommige vestigingen is er ook thuisbezorgd. De bestellingen bereid je met je collega's en bezorgt deze ook meteen. Bij de Subway vestiging waar ik werk, werk ik met leuke collega's! We zingen met z'n allen mee met de radio en hebben altijd leuke gesprekken. Het contact op de werkvloer is erg informeel! Er is zeker ruimte en tijd om te lachen en grappen te maken, zonder dat het een dolle, onoverzichtelijke boel wordt.
Pluspunten
Personeelskorting, informele omgang, afwisselend en flexibel werk
Minpunten
Laag uurloon (16 jaar)
Al snel niet uitdagend meer, verdiend niet super, hersenloos werk. Alleen het 0 uren contract en de erg fijne collega's waren motiverend.
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Geen gratis lunch