Subway

Reviews voor Subway in Nijmegen

je werkt gezellig samen met je collega's en bent veel in contact met de gasten. Je leert een teamspeler te zijn maar tegelijkertijd ook zelfstandig.
Pluspunten
Gratis broodje in de pauze
Minpunten
Weinig loon
dikke prima ik heb geen zin om hier een hele tekst neer te kwakken
De ochtend begin je met het bakken van brood en koekjes. Zodra je de winkel opent begin je met het snijden en bereiden van de producten. Gedurende de werkdag ben je veel bezig met de gast en de netheid van de werkplaats en winkel. Binnen de Subway heb ik geleerd dat je je binnen de kaders dient te houden van de franchiseformule. Hierdoor is er weinig beweegruimte om nieuwe producten toe te voegen aan het menu. Over het algemeen zullen je collega's van jonge leeftijd zijn. Het is een snelgroeiend bedrijf waar promotie wordt verzorgt. Voor elke stap die je zet hebben ze binnen Subway al bedacht hoe je dit het beste zou kunnen doen. Voor deze stappen hebben ze een applicatie ontwikkeld met hierin extra informatie over de stappen, producten, productiviteit, de gast en het POS kassasysteem. Subway heeft ervoor gezorgd dat de medewerkers minimaal hoeven mee te denken. Dit zie je terug in de strakke planningen, lay-out van het POS-kassasysteem, bereiding wijze van de producten en de verkoop die gestimuleerd wordt door de applicatie ''University Of Subway''. Deze franchiseketen is een aanrader voor mensen die hard willen werken, flexibel zijn en vooral horeca tijgers zijn. Het salaris is conform CAO.