Subway

Reviews voor Subway in Breda

klant gerichte hulp en klaar maken van diverse broodjes. de zaak draaiend houden.
Pluspunten
genoeg uren om te werken
Minpunten
laat thuis zijn van het werk
Zeer onprofessioneel management team als Je geen ja en amen zegt word je of gelijk eruit gegooid of weg gepest. Het ligt eraan wat voor dag ze hebben of iets goed of fout is. Zou zeker niet aanraden hier te werken
Hard werken en mij is 40 uur beloofd bij sollicitatie gesprek en in de praktijk kwam ik niet boven de 25 uur uit en daar kan je niet van leven helaas, was leuk werk maar wel hard werken en veel verantwoording voor heel weinig geld.
Leuk team, duidelijke regelgeving en veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Gratis lunches
Minpunten
Eentonig werk
In de ochtend start je alles op, begin je met het snijden van de groentes en tel je de kassa. Dit hou je ook allemaal bij. Met de lunch is het topdrukte en moet je heel snel handelen. In de avond wordt alles netjes schoongemaakt en wordt de kassa weer geteld. Ik heb geleerd om de lekkerste broodjes te maken! De baas staat zelf ook in de zaak en dit geeft een fijne werksfeer. Veel jonge collega's die hier werkte als bijbaan, daardoor hadden ze helaas weinig hart voor de zaak. Ik heb niet hele moeilijke momenten gehad bij deze baan. Het leukste was absoluut het contact met de gasten.
Pluspunten
Ik kon veel uren maken
Minpunten
Stinkende kleding