Subway
Review over Subway van een medewerker

Leuke collega's en fijne werksfeer

14 augustus 2017
De werkzaamheden bij Subway bestaan niet alleen uit Subs bereiden. Je dag bestaat uit het 'preppen' (voorbereiden) van het vlees, de kaas en de groenten. Het kan ook zeker voorkomen dat je brood moet uitleggen voor de volgende dag of broden moet rollen, voordat deze de oven in gaan. Daarnaast zorg je ervoor dat de afwas weggewerkt wordt. De moet de zaak er tip top uit zien, je loopt met regelmaat een rondje Door de zaak, je zet dan de stoelen weer netjes aan tafel en maakt de tafels schoon. Ook zorg je dat je werkplek netjes blijft, je haalt dus regelmatig een bezem achter de counter -en keuken door, je zorgt dat de tafel waar het eten bereid wordt schoon is en dat alle andere apparatuur, zoals de oven en koelkasten, schoon zijn. Je voornaamste taak is natuurlijk de gasten vriendelijk te woord staan en samen met hen hun broodje bereid. Zodra het broodje helemaal klaar is, moet je ook afrekenen. Dus je verricht ook kassawerkzaamheden. Als je de sluitingsdienst werkt, zorg je ervoor dat na sluitingstijd de zaak volledig schoongemaakt wordt en er dus netjes uitziet voor de volgende dag. Bij sommige vestigingen is er ook thuisbezorgd. De bestellingen bereid je met je collega's en bezorgt deze ook meteen. Bij de Subway vestiging waar ik werk, werk ik met leuke collega's! We zingen met z'n allen mee met de radio en hebben altijd leuke gesprekken. Het contact op de werkvloer is erg informeel! Er is zeker ruimte en tijd om te lachen en grappen te maken, zonder dat het een dolle, onoverzichtelijke boel wordt.
Pluspunten
Personeelskorting, informele omgang, afwisselend en flexibel werk
Minpunten
Laag uurloon (16 jaar)
9 maart 2021
Sandwich artist / Berzorger (huidige medewerker) - Veenendaal
Leuk gezellig teamAfwisselend werkBijna geen waardering van je klantenAf en toe een stressvolle omgeving
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Geen waardering van klanten
1 augustus 2020
Sandwich-artist (voormalige medewerker) - Heteren
Als je werktempo te laag ligt en je heb nul uren contract wordt je simpel weg niet meer opgeroepen om te komen werken
Pluspunten
Kortingen op eten
Minpunten
Al het andere
16 september 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Medewerker horeca (voormalige medewerker) - Tilburg
Bij subway heb ik veel geleerd en het is echt een ideale bijbaan als je nog een student bent. Omdat het niet zo zwaar werk is en er zijn veel gezellige collega's. Het is daar niet vol met collega's dus je komt veel in aanraking met elkaar. En dat geeft je een rustgevend gevoel.
  1. Leuke collega's en fijne werksfeer