Subway
Review over Subway van een medewerker

3 november 2019
Het is leuk als je leuke collega's hebt meestal wel druk je kan niet zomaar een pauze houden maar dit gaat wel van je salaris af!
9 maart 2021
Sandwich artist / Berzorger (huidige medewerker) - Veenendaal
Leuk gezellig teamAfwisselend werkBijna geen waardering van je klantenAf en toe een stressvolle omgeving
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Geen waardering van klanten
1 augustus 2020
Sandwich-artist (voormalige medewerker) - Heteren
Als je werktempo te laag ligt en je heb nul uren contract wordt je simpel weg niet meer opgeroepen om te komen werken
Pluspunten
Kortingen op eten
Minpunten
Al het andere
3 maart 2017
teamleider subway (voormalige medewerker) - Almere
elke dag was anders , andere klanten en altijd vrolijke mensen die je binnen kreeg en de je weer vrolijk zag vertrekken . ik heb geleerd hoe ik met minder leuke klanten een goede oplossing kan vinden en wat een leidinggevende fuctie precies is . mijn collegas waren altijd vrolijk als jij je dag niet had was er iemand anders die je er wel door heen hielp . het moeilijkste had ik niet makkelijkste was eigelijk alles omdat je het naar je zin had
Pluspunten
gratis eten
Minpunten
rooster onduidelijk
  1. gezellige werk omgeving met gezellige collega's wel streng bij deze subway betalen als je broodje wilt meenemen naar huis