StudyWorks BV

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij StudyWorks BV

Het leuke aan werken bij StudyWorks vind ik de flexibiliteit, deze baan valt zeer goed te combineren met je studie, werk of andere bezigheden. Voorheen was ik gebonden aan vaste werktijden waardoor je dit niet tegelijkertijd met een drukke studie kon doen, nu is dat niet het geval. Er is zelfs de mogelijkheid om vanuit huis via een webcam bijles te geven. Als je iets meer afgelegen woont zoals ik zul je even moeten wachten op een aanvraag, maar dat valt te verwachten. Als je eenmaal een bijlesleerling hebt onderhoudt je zelf het contact met de ouders zonder enige inmenging van StudyWorks. Communicatie met StudyWorks loopt via WhatsApp of via de mail, zo komen bijvoorbeeld de aanvragen van nieuwe bijlesleerlingen via WhatsApp binnen. Dit zorgt ervoor dat je snel antwoord krijgt op eventuele vragen en dat je natuurlijk snel een leerling kan helpen.
Studyworks biedt een relaxte werksfeer, waardoor je je als snel op je gemak voelt. Verder heb je het aantal uur en wanneer je die maakt heel erg zelf in de hand, super flexibel dus!
Pluspunten
Salaris, flexibiliteit
Minpunten
Mogelijk niet super veel uren
Het werk bij Studyworks is erg flexibel aangezien je zelf kan bepalen of je een taak aanneemt of niet aanneemt. Een nadeel hierbij kan wel zo zijn dat je de ene week wellicht voor 5 kinderen wordt gevraagd en de andere wellicht niks hoort. Het hangt er dus maar net van af maar relaxet is wel dat je het grotendeels zelf in de hand hebt. Daarnaast is het ook leuk om kinderen te helpen en je groeit hierdoor zelf ook als persoon. Het loon is ook prima en dus raad ik ze zeker aan. Als ik dan nog een nadeel zou moeten noemen is dat het uitbetalen in cergelijking vrij lang duurt. (pas eind volgende maand).
Het enige nadeel is de wachttijd tot er weer een bijles nodig is in de buurt, maar voor de rest is alles heel goed geregeld.
Pluspunten
Contactpersonen
Minpunten
Wachttijd
Het is goed geregeld: StudyWorks biedt met regelmaat leerlingen aan voor bijlessen. Die kun je accepteren of weigeren (als je geen tijd hebt, bijvoorbeeld, of je vindt het te ver weg). Dat gaat allemaal via WhatsApp: handig, snel en eenvoudig. Als de match is gemaakt maak je de eerste afspraak en verder kun je het gewoon met de leerling zelf regelen. Simple is beautiful De arbeidsvoorwaarden zijn wel minimaal, maar het blijft jouw keuze om je bijverdensten aan te vullen met dankbaar werk.
Studyworks biedt een mooi salaris aan haar bijlesgevers. Het duurde wel even voordat ze een bijles leerling voor mij gevonden hadden, maar dit kan ook aan de locatie liggen waar ik woon
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Miscommunicatie
Het werken bij StudyWorks is erg prettig. Je kunt bijna meteen aan de slag en voor een bijbaantje verdient het erg goed. Je kunt bij vragen het bedrijf altijd appen. Je krijgt aanvragen per whatsapp en als je geen tijd hebt, kun je gewoon weigeren. Soms kan het wel lang duren voordat je nieuwe aanvragen krijgt.
Pluspunten
Goede communicatie
Minpunten
Vaak geen extra reiskostenvergoeding
De baan is fijn omdat je je eigen uren kan indelen. Daarnaast werk je op basis van aanvragen, dus hoe meer je er aanneemt hoe meer uren je draait. Af en toe kan het wel stressvol zijn, omdat er continu een prestatiedruk op je staat, want je moet wel voor een goede bijles zorgen. Aan de andere kant weet je van te voren waar je bijles in wilt geven en kan je dit vast prima uitleggen. Een nadeel vind ik wel dat je weinig feedback krijgt over hoe je leerlingen de bijles vinden gaan.
Pluspunten
Heel flexibel en prima loon
Minpunten
Weinig communicatie en af en toe stressvol
Heerlijk zelf je bijlessen inplannen voor een goed salaris. Begripvolle,vriendelijke en goed communicerende medewerkers.
Ik ben tevreden met mijn bijbaan bij StudyWorks BV. Het geven van bijles vind ik leuk om te doen en bij StudyWorks krijg ik er een mooi salaris voor.
De uren die je werkt zijn heel flexibel. Je krijgt goed betaalt. Er is veel vrijheid (in het aannemen van een oproep bijvoorbeeld). De mensen zijn heel vriendelijk. Study Works is goed bezig met het digitaliseren en het verbeteren van de communicatie/de urenbriefjes. Je voelt alsof je echt iets voor ouders en kinderen kunt betekenen.
Goed betaald per uur. Helaas zijn hier geen reistijdkosten in opgenomen. Ik moet bijvoorbeeld 3 kwartier reizen heen en 3 kwartier terug, met anderhalfuur bijles is dat dus evenveel tijd. Verder helemaal geen opmerkingen en is alles goed geregeld. Combinatie tussen kennis delen en de sociale interactie is erg leerzaam en mooi, vooral wanneer de bijlesleerling beter blijkt te presteren na verloop van tijd
Studyworks is een goed bedrijf die het mogelijk maakt voor jongeren om al (bij) les te geven aan mensen die dat nodig hebben! Alles wordt goed geregeld voor je en je leert nieuwe mensen kennen! Je krijgt er ook veel waardering voor terug :) Zeker een aanrader!
Ideaal voor studenten die zelf een beetje willen bij verdienen. Je kan in overleg met de persoon aan wie je bijles geeft je uren inplannen, wat voor veel studenten heel chill is. Ook bieden ze een redelijk hoog salaris van €11! Top baantje!
Ik werk nu een half jaar bij Studyworks, en heb het erg naar mijn zin. Het is goed geregeld dat ze contact met je opnemen wanneer zij iemand hebben in jouw omgeving die bijles wil ontvangen. Nadeel is wel dat je soms, bijvoorbeeld in vakanties, niet zoveel kan werken als je zou willen.
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
Soms te weinig werk mogelijkheden
Over het algemeen werk ik zo'n 4-5 uur in de week, met drie bijlesleerlingen. Het salaris is prima, alleen als hierbij de reistijd (soms 20-25 minuten fietsen) bij wordt opgeteld, kan het wat tegenvallen. Het fijne aan Studyworks is de vrijheid om je eigen uren in te vullen. Omdat het bedrijf werkt op vraag-aanbod, kan het soms ook voorkomen dat er minder leerlingen beschikbaar zijn. Verder verloopt de communicatie over Whatsapp over het algemeen prima, alleen worden sommige details (staat dat iemand in groep 8 zit, terwijl diegene in de 1e klas zit) soms niet helemaal duidelijk overgebracht. Een prima bijbaan voor als je extra uren doordeweeks overhoudt, en het leuk vindt om bijles te geven.
Goede ervaring om hier gewerkt te hebben, de loon is goed maar omdat de uren weinig zijn weegt het wat laag af.
Via studyworks werf je veel sneller en efficiënter leerlingen dan wanneer je zelf zou zoeken. Een nadeel is dat de communicatie via whatsapp niet altijd goed gaat. Ik kreeg een keer een bevestiging voor een bijles die ik had afgewezen en een andere keer was ik niet op de hoogte gesteld dat de eerste bijles door de ouders was afgezegd. Het loon van 11 euro per uur is prima, maar als je een halfuur moet fietsen, is dat in totaal 5,50 euro per uur dat je bezig bent. Ik probeer het maar te zien als workout. Gelukkig ben je verder vrij om je bijlessen in te richten zoals je zelf wil. ik vind het erg leuk om te kijken welke vorm van uitleg het beste bij het kind past. Ondanks een paar minpuntjes ben ik wel tevreden met mijn baan. Het soliciteren ging soepel en de mensen op het kantoor waren aardig, ookal heb ik verder weinig met hen te maken gehad.
Wanneer je veel aanvragen krijgt verdien je snel redelijk veel geld. Soms heb ik echt een paar weken geen enkele aanvraag gehad, dit vindt ik jammer. Verder erg flexibel en wordt er naar mijn beschikbaarheid geluisterd.
Pluspunten
Flexibiliteit, Loon
Minpunten
Afhankelijk van aanvragen
Het fijne aan werken bij Studyworks is dat je er gemakkelijk aanvragen kan accepteren of weigeren op basis van je eigen beschikbaarheid. Zo gaf ik alleen bijles wanneer mij dit uitkwam, voor een prima uurloon van 11 euro per uur.
Ik vind bijlesgeven via Studyworks leuk. Het fijne is dat bijlesgeven heel flexibel is en dat ik de bijles in kan plannen in mijn eigen tijd. De verdiensten zijn prima, maar ik vind het veelste leuk om kinderen te helpen. Ik kreeg binnen een paar dagen al direct een paar kinderen toegewezen. Ik raad Studyworks absoluut aan.