StudyWorks BV

StudyWorks BV Reviews

72 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 73 reviews

Flexibele bijbaan voor studenten.

Het is een hele leuke en flexibele bijbaan. Heel handig als je student bent. Ik heb een wisselend leven en elke week ben ik op andere dagen beschikbaar. Bij StudyWorks kun je zelf je werktijden inplannen. Als je het leuk vind om iemand iets te leren is dit een perfecte bijbaan. Het leukste is als je leerlingen blij zijn met hun bijles en hun cijfers de lucht in schieten. Het enige minpunt aan deze baan is dat je wel afhankelijk bent van de beschikbare bijles leerlingen in jou buurt. Als er geen leerlingen beschikbaar zijn heb je ook geen werk en dus geen geld.

Pluspunten

Werken wanneer jij wilt.

Minpunten

Geen vastigheid

Slecht betaalde bijbaan.

De beloning is heel erg laag (per saldo 5 euro per uur) en je moet heel lang op je geld wachten. Ingewikkelde communicatie. Voorbereiden les wordt niet betaald ook reistijd niet. Je kan wel zelf bepalen hoeveel werk je aanneemt. Ik stop ermee.

Minpunten

weinig aanbod in je eigen buurt dus je moet altijd reizen en dat wordt niet vergoed.

Super leuke bijbaan

Super leuke bijbaan waarbij alles super flexibel is en je mag zelf kiezen wanneer je werkt. Alles is heel relaxt en je kan zeker genieten van je werk.

Pluspunten

Flexibiliteit

Minpunten

Geen vaste uren

Flexibel en fijn

Studyworks is een leuk bedrijf om te werken. Maar toen ik er begon was er toch wel het één en ander wat beter kon zo kreeg ik bijna geen aanbiedingen om iets te doen of het was voor mij veel te ver reizen. Tegenwoordig is dat anders door corona is ook onlinebijles mogelijk en bestaat er nu coachportaal waar je min of meer solliciteert op bepaalde leerlingen die bijles willen!

Pluspunten

Flexibel, Leuke ervaring, Je brengt echt wat over

Minpunten

Weinig zekerheid

Prettige bijbaan

Hele flexibele bijbaan, gemakkelijk te combineren met eigen school of studie. Veel mogelijkheden om bijles te geven, zowel online als op locatie.

Pluspunten

Flexibel.

Flexibel

Het werken bij Studyworks is erg leuk. Doordat je telkens andere kinderen helpt, spijker je zelf je kennis steeds bij. Dit maakt het werk interessant. Daarnaast kan je het vanuit huis doen, wat in deze coronatijd een pre is!Je merkt ook dat Studyworks bezig is met innoveren. Er worden enquêtes gehouden en testen uitgevoerd met nieuwe online bijleskamers. Ik denk dat dit een grote waarde kan hebben voor de toekomst.

Pluspunten

Flexibel, thuiswerken, eigen uren indelen

Minpunten

Aanvraag soms lastig, geen terugkoppeling over uitslagen van hun innoverende onderzoeken.

Flexibele bijbaan, duidelijk te zien welke nieuwe leerlingen beschikbaar zijn.

- Studyworks regelt de eerste afspraak met de bijles leerling en zorgt dat je als bijlesgever in contact komt met de leerling. Dit is fijn en makkelijk!- Je kan zelf beslissen hoeveel uren je in de week bijles wilt geven en wanneer, in overleg met je leerling! Dit is dus flexibel werk.- Als er problemen zijn met de leerling is Studyworks er om je te helpen en helpt je mee om een oplossing te zoeken.- Je kan duidelijk op het coachportaal zien welke leerlingen beschikbaar zijn, voor welk vak en hoe ver het van je vandaan is. Zo kan je gemakkelijk zien of jij een nieuwe leerling kunt helpen!

Pluspunten

Studyworks denkt mee als er oplossingen zijn, Flexibele baan want je kan zelf invullen wanneer je bijles wilt geven

Minpunten

De vervolgafspraken dien je zelf te regelen en dat gaat niet altijd even soepel, afhankelijk van je leerling.

Uitstekend bedrijf

Erg relaxed bedrijf die op een goede manier contact met je opzoeken. Ook word er gekeken hoe het voor de student het beste uitkomt met flexibele werktijden.

Pluspunten

- goede communicatie

Minpunten

- weinig vraag in sommige buurten

Fijne bijbaan

Een hele fijne bijbaan, aangezien het erg flexibel is. Je kan het dus gemakkelijk combineren met een andere baan of met je studie.Het is ook heel waardevol werk, die zeker goed staat op je cv :)

Pluspunten

flexibel

Minpunten

Soms weinig aanvragen

Goede, onafhankelijke en flexibel bijlessen geven

Je kunt zelf je eigen uren inplannen, wat heel chill is.Als je een tijdje geen tijd of zin hebt om bijlessen te geven, dan neem je geen leerlingen aan en hoef je dus ook geen bijles te geven.Daarnaast kun je zelf kiezen of je bij leerlingen thuis, online of op bijv. een school bijles wilt geven.

Leuke en fijne werkomgeving

Goede organisatie, veel duidelijkheid en structuur van bovenaf. Genoeg aanmeldingen en ruimte om zelf aan te geven hoeveel je wilt werken.

Pluspunten

Regelen eerste contact

Goede werkomgeving

Je kan zelf bepalen hoeveel je doet. Wat erg fijn is.

Pluspunten

Zelf in eigenhand

Minpunten

Je moet veel zelf doen

Prima bijbaan

Je kan zelf je uren inplannen, dit is erg fijn, het inplannen van de uren gaat ook niet via studyworks maar doe je samen met de leerling. Ook wanneer het bedrijf een leerling heeft gevonden die bij jou past dan geven ze dat aan en kun je dit accepteren of niet. Beide keuzes worden geaccepteerd. Ik vind deze baan ideaal om te combineren met mijn studie.

structureel en heel goed georganiseerd. verder ook goede sfeer

het werken bij study works ervaar ik zeer prettig. veel structuur en erg duidelijke omgang van zaken

Pluspunten

online werken

Minpunten

weinig uren

superfijne en flexibele werkgever

Ik vind het werken bij studyworks superfijn!de medewerkers zijn erg aardig en helen je goed. Ook is het fijn dat je zelf wat kunt indelen en kunt kijken welke leerlingen je wel of niet kan/wil helpen, dit maakt het fijn om te werken op een manier die bij jou en je leven (studie enz.) past. ook bij problemen zorgt studyworks dat het op een goede en snelle manier word opgelost.

Pluspunten

goed salaris, flexibel

Minpunten

Fijne plek voor een goed verdienende bijbaan!

Ik ben erg blij met mijn bijbaan bij StudyWorks! Ik word zelf uitgedaagd en ik merk ook dat de middelbare school stof beter bij mij blijft hangen door bijles te geven! Ook erg fijn is dat je zelf de bijlessen in kan delen waardoor het erg flexibel is.

Pluspunten

Flexibel

Flexibele en voldoenende baan

Als student heb ik flexibiliteit nodig. Deze baan is daar perfect voor. Het voelt ook heel goed om anderen te kunnen helpen.

Pluspunten

Flexibel

Minpunten

Vaak (in proportie) lange reistijden voor korte bijlessen

Flexibele bijbaan

Fijn dat je zelf je agenda beheert. Het is een professionele baan en je kan altijd terecht met vragen bij je werkgevers. Communicatie met collega's is uitstekend.

Fijne manier om iets toe te voegen aan de maatschappij

Ik ben in november begonnen bij StudyWorks om studenten te helpen tijdens de coronaperiode. Ik merkte al gauw dat ik StudyWorks een fijn bedrijf vindt waar ik goed contact mee heb. Ze zijn goed bereikbaar voor vragen en staan open voor advies. Ik geef bijles aan twee middelbare school studenten en ik heb daar veel plezier in. StudyWorks zorgt voor het contact leggen tussen de bijlesdocent en de ouders, en daarna kan je zelf verder contact onderhouden. Ik vind dit fijn omdat het persoonlijk en professioneel aanvoelt.

Pluspunten

Flexibele tijden

Goed geregeld

Fijne sfeer. Alles is goed geregeld en het is flexibel werk

Pluspunten

Flexibel

Minpunten

Geen contact met het team

Leuk bedrijf om bij te werken.

Een leuk bijles bedrijf die je ondersteunt bij het geven van bijles. Ze zijn altijd snel te bereiken en helpen je zo goed mogelijk bij het voorbereiden van je bijles of problemen.

Pluspunten

salaris

Minpunten

Kinderen aanvragen gaat lastig

Stel een vraag over solliciteren of werken bij StudyWorks BV. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.2

4.6