Student Verhuis Service

Student Verhuis Service Reviews

Half om half

Gezellige werkomgeving, maar krijg niet genoeg betaald voor het werk dat gedaan word, er word namelijk totaal geen rekening gehouden met de arbo wet en je word niet voorzien van de goeie apparatuur. Liften werken vaak niet goed , bussen zijn vaak kapot , deuren van bussen die niet goed sluiten. Daarbuiten geeft dit bedrijf klanten de laagst mogelijke schatting zodat het aantrekkelijk overkomt en vervolgens zijn die schattingen 3 van de 4 keer niet haalbaar en moet jij als werknemer dat gelul met die klanten aangaan, verder wel leuke collega's maar van het bedrijf moet je het niet hebben.

Perfect voor deeltijd

Als je 4 - 6 dagen aan het verhuizen bent, dan ga je dat merken in je lichaam en je geest. Het wordt fysiek zwaar. als je daarnaast ook nog op een hoog niveau sport doet is het helemaal niet te doen. Geestelijk wordt het moeilijk omdat je vaak in gevaarlijke situaties werkt, met als voorbeeld: - Je bent een zware wasmachine naar boven/beneden aan het tillen door kleine trap gangen. - Vaak vieze omgeving, allerlei soort kleuren stof gezien, en 10 jaar oud vet achter een oven. - Klanten die niet de algemene voorwaarden lezen, en ook niet luisteren naar de verhuizer en daarna op het einde niet willen betalen, terwijl er gewoon goed werk is verricht En zo zijn er nog wel wat dingen.. Als laatste, Het is super werk voor deeltijd als student, maar helaas te zwaar voor voltijd in de ''sjouwer'' positie, en betaald te weinig in de gevaarlijke situaties. Maarja.. Gezondheid heeft geen prijs.

Pluspunten

Goed voor deeltijd, gezellige collega's, afwisseling

Minpunten

Over uren, miscommunicatie, salaris

Perfecte verhuisjob voor studenten

Sfeer was oké. Collega's waren goed voor elkaar omdat iedereen elkaar via-via kende. Het waren allemaal kennissen van de eigenaar en rechterhand. Het bedrijf groeide op hoog tempo uit van klein studentenbedrijfje tot serieus student-verhuisbedrijf met heel veel werknemers.

verhuizer

leuke baan met veel jongen mensen. hard werken. veel ervaring opgedaan met rijden met bakwagen en aanhanger

Lekker fysiek, uitdagend, afwisselend.

De fysieke aard van de werkzaamheden zorgden er voor dat we kosten en tijd bespaarden op het niet naar de sport school te hoeven om in conditie te blijven. Door de bedrijf structuur kreeg ik als hoofd verhuizer te maken met veel verschillende persoonlijkheden en was soms een uitdaging om goed als team te kunnen samenwerken, die uitdaging ging ik graag aan om ervoor te zorgen dat de verhuis projecten zo efficiënt en zo soepel als mogelijk te laten verlopen. Als hoofd verhuizer waren er veel zaken die ik moest beheren waar onder, personeel plaatsing en aansturen, inlaat volg orden, communicatie met de opdrachtgever, logistiek en documentatie/ afrekening. Na een doorloop van het te verhuizen inboedel en het plaatsen van de verhuizers was ik meestal was ik meestal bezig met het inladen van de vracht wagen om er voor te zorgen dat de inboedel zo veilig mogelijk de bestemming bereikt. Mijn regel was dat de chauffeur ook inlaad omdat die wist wat er geladen was en hoe het ingeladen en vast is gezet. Dus wist hoe voorzichtig hij moet rijden. Verder werkten we met verhuis liften en werd ik meestal op de ingewikkelde / ongewone verhuis projecten gezet. Door mijn brede ervaring, heb ik een behoorlijk ruimtelijk inzicht en had ik meestal vrij snel een veilige manier bedacht en uitgevoerd om afwijkende / ongewone items te kunnen transporteren. Door bv. een tafel blad van 400/ 120\ 5 CM van massief eikenhout met een takel/ katrol systeem, 6 verdiepingen omhoog te takelen tussen de leuningen van de trap in het trappenhuis. Omdat de verhuislift geen veilige optie was.

Pluspunten

Betaalt sporten, flexibel in werk dagen/tijden

Minpunten

Niet gewenste toekomst baan/ door groei mogelijkheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Student Verhuis Service. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.4

2.8