Stroomopwaarts MVS

5: Stroomopwaarts MVS reviews van werknemers

goede werkomgeving

Ik voel me goed om bij Stroomopwaarts te werken, behulpzame collega, gezellige sfeer

productief en gezellig

Heel flexibel werktijden zeer Productief team op een gezellige werkvloer

Pluspunten

flexibele werktijden

Minpunten

geen min punten

chauffeur bezorger

met plezier gewerkt alleen je moet een beperking hebben en die heb ik.

Stroomopwaarts

Een goed georganiseerde organisatie ten behoeve van activering en doorstroom van cliënten met een afstand tot de arbeidsmarkt

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Hoge werkdruk, door juiste teamverband en leiderschap goed aanvaardbaar

Iedere ochtend inloopspreekuur, voortijdig alle computers aanzetten, back ups maken en overzetten naar laptops. Emails lezen en beantwoorden. Tijdens inloopspreekuur de cliënten begeleiden. Elk cliënt heeft een plan van aanpak van arbeidsconsulent ontvangen en ik zie erop dat de afspraken na wordt gekomen. De afspraken kunnen zijn: minimaal 5x solliciteren via internet, web leren, loopbaanplanning. Verder rapporteer ik de arbeidsconsulenten de status van cliënt. Vervolgens administratieve afhandeling, zoals uitslagen van assessment verwerken en doorvoeren naar account managers en arbeidsconsulenten. Lopende vacatures verwerken in het systeem en doorvoeren naar cliënten, uiteraard in samenspraak met arbeidsconsulenten. MVS staat voor Maassluis, Vlaardingen en Schiedam. Ik ben de enige van het team die werkt op alle locaties, dit maakt mijn werk extra boeiend door de diversiteit van de cliënten. Ik heb bij Stroomopwaarts geleerd mijn mensenkennis te vergroten. Het moeilijkste van deze functie is je gevoel te beschermen en niet mee te nemen naar huis. Gelukkig heb ik een goed en zeer ervaren coördinator die mij graag adviseert en op de juiste manier stuurt, wanneer ik met een dilemma zit. Stroomopwaarts is een platte organisatie, dit zorgt dat de lijnen kort zijn en communicatie goed verloopt. Wat zo leuk maakt om bij Stroomopwaarts te werken en dat is, dat ik ontzettend blij word wanneer cliënten uitstromen naar een betaalde baan. Dan wordt mijn inzet pas beloond.

Pluspunten

Goede werksfeer, pantry voorzien van alle gemakken, kantine schoon, lunch erg goedkoop

Minpunten

Stroomopwaarts is een groot organisatie waardoor je niet alle collega's kent

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Stroomopwaarts MVS. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Stroomopwaarts MVS gesorteerd op locatie

• Stroomopwaarts MVS