Stichting PerspeKtief

Stichting PerspeKtief Reviews

gezellig en hardwerkende collega's

Stichting Perspektief is een prachtige stichting die veel goeds doet voor minderbedeelden in de samenleving. Echter, ze zitten momenteel in financieel zwaar weer en hopelijk gaan ze het redden.

Onprofessioneel

Het klinkt leuk als je er gaat werken, tot je opbotst tegen ellebogenwerk en dominant haantjes gedrag. En dan gaat men ver, en schuwt men geen enkel middel om iemand eruit te werken, die zich niet laat domineren. Onprofessioneel richting cliënten waarmee privé en Team problemen besproken worden.

Pluspunten

Salaris, leuke doelgroep.

Minpunten

Men doet maar wat.

Zo lui als wat

Ik wil ff vermelden dat Mohammed die op de Poeldijk werkt bij de wittebrug de boel loopt te belazeren En controlfreaks zijn ze Werkmobiel checken enz als er een vrouwelijke collega die dag gewerkt heeft en is daar op Whatsapp geweest op de werkmobiel En werken doen en kunnen ze niet Als hij er is val die bijna inslaap als er een goede professionele aanwezig is waar die mee samenwerkt Want dan kan die niet weg Maar werkt hij met z'n maatjes dan wisselen ze mekaar af Dan gaat de 1 uren weg en meestal in de avond komen ze niet meer terug Vooral Mohammed flik dat elke avonddienst Zo kan iedereen zijn geld verdienen Ik vind wel dat dit bekend moet worden

Pluspunten

Allemaal goede bewoners en collega's

Minpunten

3 rotte appels op de wittebrug, Mo, Nordin, suredj

Slechte respectloze werkgever

Buit personeel uit en toont geen respect voor hard werk. Herstel en participatie? Zakken vullen met indicaties daar draaid het om.

Toffe doelgroep

Toffe doelgroep, vaak te weinig personeel op de groep. Forensische GGZ.

Pluspunten

Groene omgeving

Minpunten

Weinig personeel

Organisatie in ontwikkeling leuke teams

Werkdruk in de zorg komt overal voor dus ook hier. Er is ontzettend veel ruimte voor ontwikkeling. Collegialiteit is top. Zorgbeleid vind ik echt goed. Werken is de beste zorg/ Perspektief werkt.

Pluspunten

Opleidingsbeleid

Prima

Ik ben een jonge man die genoeg verantwoordelijkheden krijgt. Ik voel dat ik hier serieus genomen wordt en krijg genoeg vrijheid om mijzelf te kunnen verbeteren. Ik heb het hier naar mij zin en werk met plezier als nachtwaker bij Perspektief.

Pluspunten

Vrijheid.

Perspektief ? Wat een chaos! Geen veiligheid op de werkvloer

Een onbekwaam en hypocriete teammanager die altijd te laat komt en die werknemers niet gelijk behandeld. Geen neutrale houding. Geen scholing, samenwerking, chaos, iedereen doet maar wat. Cliënten worden half geholpen. Jarenlange trajecten met weinig resultaat.

Pluspunten

Cliënten die hun leven willen verbeteren.

Minpunten

Collega’s, managers, geen diversiteit qua personeel, geen veilige werkomgeving

Samen staan we sterk!

Werken bij Perspektief is als samenleven in een familie. Soms heb je gedoe en altijd ben je er voor elkaar. Gezamenlijk doel zijn de klanten van A naar Beter brengen. Dat gaat niet zonder kleerscheuren. We zijn er tenslotte voor die cliënten waar niemand van wil zijn. Kortom: Pittige klus, flinke verantwoordelijkheid en prachtige mensen!

Pluspunten

Vrijheid, ruimte voor vakmanschap

Wisselende ervaring, meestal positief

Mijn werkplezier hing samen met de mensen om me heen. Elke locatie is anders, met andere cliënten en andere collega's.Ik heb hier mijn fijnste leidinggevende meegemaakt in mijn hele carrière maar ook eentje die solistisch te werk ging en niet empatisch genoeg communiceerde, waar ik de dupe van werd. Je moet het treffen. Ik hoor hier heel wisselende verhalen over.Mijn meeste collega's werkten hard en met hun hart. Daarnaast was er ruimte voor eigen initiatieven en ideeën.Helaas is de werkdruk (die regelmatig naar mijn smaak echt te hoog was), naar ik verneem, alleen maar aan het toenemen en komen er veelal nieuwe cliënten met een hogere zorgzwaarte. Er moet meer gebeuren in minder tijd.Managers krijgen meer werk waardoor er meer taken bij teams komt te liggen. Dat is dus naast het begeleiden van cliënten. Daar moet je van houden zeg maar. En dat dus zorgt ook voor een hogere werkdruk.En iedereen accepteert dit. Cliënten klagen best veel dat er weinig tijd voor hen is. Daarnaast vind ik dat het werk wel een hoger salaris verdient. In vergelijking met andere vergelijkbare stichtingen is het salaris eerder wat laag dan hoog.Los daarvan verdient men in deze sectoren als de zorg natuurlijk sowieso te laag. Maar dat is een andere discussie.

Pluspunten

ruimte voor ondernemerschap, veel fijne collega's

Minpunten

werkdruk, managers krijgen heel veel krediet

Pakken van kansen

Een pionierende organisatie in het verwezenlijken van hun doelstelling namelijk cliënten begeleiden naar een, zover als mogelijk, zelfstandig leven waarbij het ondernemerschap centraal staat.Op de P&O afdeling zeer veel hectiek wegens het adhoc werken en de cultuur/verwachtingen bij management/medewerkers

Pluspunten

veel nieuwe ontwikkelingen en inspelen op nieuwe kansen

Minpunten

hectisch op de afdeling en onderbezetting om processen goed in kaart te brengen

Zeer slecht leiderschap

Ik heb met veel plezier gewerkt met de cliënten en had het werk graag volgehouden als er geen sprake was geweest van wanbeleid. Ik heb ontslag genomen omdat ik cliënten dagelijks moest teleurstellen en omdat ik mezelf en collega's aan het werk onderdoor zag gaan door het wanbeleid.

Pluspunten

Leuke cliënten

Minpunten

Wanbeleid

Ikzelf geloof meer in een omgang op basis van wederzijds respect

De basisvaardigheden en die daarboven aardig verbreed.leukste van de baan was het zelf bouwen van een personeelsregistratiesysteem op vrijwillige basis, dus mijn eigen initiatief, dat een HRK kontrole meerder malen goed heeft doorstaan.Moeilijkste van de baan was de voortdurend kleinerende omgang van leidinggevenden waarvan men kennelijk dacht of denkt dat dit de beste manier is om een organisatie te laten functioneren.Ikzelf ervoer dit niet zo en geloof dat je mensen het idee moet geven dat ze iets goeds bijdragen wat hen tot presteren aan zal zetten. In de opleiding P&O noemt men dit dan ook HRM ofwel Human Resource Management.

Pluspunten

zelfstandig bepaalde taken uitvoeren

Minpunten

ikzelf geloof meer in een omgang op basis van wederzijds respect.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Stichting PerspeKtief. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.1

Reviews over Stichting PerspeKtief gesorteerd op locatie