Stella Fietsen
Leuk bedrijf met fantastische behulpzame collega's die er alle moeite voor doen om het product (FIETSEN) perfect klaar te maken en af te stellen.
Pluspunten
Voldoende pauzes en gratis koffie
Minpunten
Stella is een fijne werkgever om voor te werken. Er is geen reden tot klagen wanneer je kijkt naar de arbeidsvoorwaarden als stagiair. Als stagiair wordt je voldoende uitgedaagd en krijg je veel extra's.
Pluspunten
Gratis lunch als stagiair en uitdagend werk
Minpunten
Volop kansen om een mooie bijdrage te leveren aan het merk Stella.
Pluspunten
Winnaarsmentaliteit
Als je wil ondernemen binnen een groeiend bedrijf, dan is Stella een fantastische werkgever
Pluspunten
Volop ruimte voor initiatief
Het logo van Stella niet voor niets rood is. De energie, passie en drive is voelbaar door de gangen in Nunspeet en is in iedereen aanwezig die hier werkzaam is. Het ondernemingsschap, altijd gericht op vooruitgang en dit alles in een nuchtere bedrijfscultuur, is voornamelijk reden dat ik hier met veel plezier werk!
Pluspunten
Je kan nog echt het verschil maken in deze snel groeiende organisatie, veel vrijheid en verantwoordelijkheden, leuke collega's en fun!
Minpunten
Soms schakelen we te snel vanuit enthousiasme
Geen dag is het zelfde Met z'n allen schouders eronder Samen werken om Samen beter te worden
Ik werk nu 2 jaar bij Stella en geen dag is hetzelfde. Door het groeiende bedrijf heb je de mogelijkheid om veel eigen ideeën in te brengen en ook doorgevoerd zien worden. Door de korte lijntjes heb je nauw contact met het management, mits de functie hier de gelegenheid voor bied. De sfeer op de afdelingen zijn goed & in de pauzes zie je iedereen optrekken met elkaar. Van een wandelingen tot het samen lunchen op het dakterras. I.p.v. bellen loop je zo even het kantoor van je buurvrouw in om een vraag te stellen. Ik voel met trots om voor Stella te mogen werken het mee te helpen aan de verdere groei van het bedrijf.
Pluspunten
Personeelsfeesten, Lunchkantine, gratis fruit, fijne werkplek
Minpunten
Slechter te bereiken met OV
Fijne werkplek Leuke collega's Leuke sfeer op de afdelingen! En ook super leuke feesten!
Pluspunten
Goede werksfeer
Leuke en plezierige baan. Redelijk goed betaald. Leuke collegas. Vrijdag middag borrel
Pluspunten
Leuke collegas goed salaris
Minpunten
3dagen ziek in het jaar is te veel !!!
Waardeloos bedrijf om voor te werken, liegen en bedriegen. Koeien met gouden horens in de praktijk is het gebakken lucht.
Pluspunten
Minpunten
Alles
Jammer dat ik weg moest. Top bedrijf om voor te mogen werken.
Beste Lezer, Dit bedrijf is echt een super fijne werkgever! Zodra jouw mindset de juiste kant op staat, kun je werkelijk alles bereiken wat binnen de organisatie te behalen valt. Ik zelf ben hier van assistent verkoper doorgegroeid tot rayonmanager!
Weinig salaris voor het werk wat je doet alles is op provisie basis en haal je de targets niet dan heb je het minimum loon
Pluspunten
Minpunten
Hoge werkdruk
Verkoper geweest bij Stella fietsen in de buitendienst. Het draait allemaal om cijfers! Maak niet uit hoe je de fiets verkoopt als je maar verkoopt! Ze adverteren met 3,7 en 8 versnellingen maar eigenlijk hebben ze alleen de 8 versnellingen op bijna alle modellen. De klant lekker maken met veel kortingen en zogenaamde acties die telkens weer worden verlengd. Blijf weg bij dit bedrijf!
Perfect open bedrijf die ook open staat voor veranderingen en alles wat je aanlevert daadwerkelijk waardeert. Verder is iedereen gemakkelijk aan te spreken en is iedereen super behulpzaam
Jong bedrijf met ambitie. Veel mogelijkheden voor eigen ontwikkeling en je wordt daarin goed begeleid!!
Sinds kort ben ik werkzaam bij de expeditie afdeling. Een afdeling die altijd voor elkaar klaar staat (7.00 uur tot 20.00 uur). Binnen deze functie zijn er veel verschillende taken. Hierdoor kom je ook met veel verschillende afdelingen/ collega's in aanraking. GEEN DAG IS HET ZELFDE! Dit is super!
Pluspunten
Ochtend of middag ploeg. vriendelijke collega's.
Minpunten
Tot nu toe geen.
Ik werk nu 3 jaar als bezorger bij stella fietsen, en doe dat met veel plezier. Stella is een gezellig team, met veel jonge mensen. We hebben leuke personeelsfeesten en team-uitjes. Omdat Stella nog steeds erg groeit, kun je samen echt naar iets moois toewerken en zie je de resultaten. Er zijn veel doorgroeimogelijkheden. En met je eigen ideeën wordt ook echt wat gedaan. Je moet flexibel ingesteld zijn, maar dat maakt het juist leuk! Geen dag is hetzelfde.
Pluspunten
Goede gezellige werksfeer
Minpunten
Ik ga elke dag met veel plezier aan het werk, sinds ik bezorger ben geworden bij Stella. Wat het zo leuk maakt is het klantencontact, je spreekt elke dag zo veel verschillende mensen, dat maakt dat het werk nooit verveelt. Je moet wel sterk in je schoenen staan op sommige momenten, maar dat houd de uitdaging er ook in. Elke dag begin je vanuit huis met je route van 10-15 adressen, die je de middag/avond van te voren hebt geladen. Je route brengt je naar verschillende regio's, door heel Nederland, en soms ook België en Duitsland. maar wel zo ingedeeld dat je niet van zuid naar noord en weer terug moet. Zo zie je ook veel van Nederland. Je hebt de mogelijkheid om extra te verkopen, waardoor je een leuk zakcentje bij kunt verdienen. Al met al een prettige baan die ik iedereen kan aanbevelen. Ook de personeelsuitjes/feesten zijn top. Wacht dus niet langer en solliciteer bij Stella!
Pluspunten
Vrijheid, leuke sfeer, uitdaging
Minpunten
File rijden en soms erg vroeg op maar niet vaak
De werkdag begint vanaf huis, dagelijks breng je 10 tot 15 fietsen naar klanten, dit gebeurd volgens een geplande route en is ook elke dag weer ergens anders in het land. Deze klanten kijken hier naar uit en ervaren dit dan ook als een leuk moment. Door het vele klantencontact leer met alle omstandigheden en verschillende mensen om te gaan. Dagelijks is er goed contact met de leidinggevende en de planning, hierdoor is de sfeer binnen het team goed!
Pluspunten
Afwisseling, zelfstandig
Minpunten
File
Werken bij Stella betekend hard werken voor weinig salaris, tenzij je Topverkoper of Filiaalhouder bent. Voor sales collegas is geen beloning gek genoeg, reisjes naar Dubai of helicoptervluchten om maar wat te noemen. De rest moet het doen met lage salarissen en tenzij je geen vriendjes met je supervisor. Verder krijg je geen reiskostenvergoeding als je er niet naar vraagt tijdens je sollicitatie en diegenen die wel een vergoeding krijgen ontvangen 9 cent per kilometer, terwijl 19 standaard is. Bij je arbeidscontract (3 tijdelijke contracten, maximaal 23 maanden) teken je voor akkoord dat je verplichte ATV dagen, die in de CAO staan, verrekend zijn met je salaris. Secundaire arbeidsvoorwaarden bestaan uit leuke feestjes, maar dat is dan ook alles. Er zijn betere werkgevers.
Pluspunten
Kantinekosten zijn laag
Minpunten
Zie omschrijving