Stater

10: Stater reviews van werknemers

10 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 16 reviews

bedrijf

prima, uitstekend, prachtig, geweldig, fantastisch

Prettige werkgever met ervaren management

Stater is een prettige werkgever met een zeer ervaren management en voldoende mogelijkheden om persoonlijke groei door te maken.

Pluspunten

Management, Ontwikkelingsmogelijkheden

Respectloos naar mensen toe

Werken in je team kan best gezellig zijn maar als externe wordt je voornamelijk als dure kostenpost gezien waar ze zsm weer van af willen. Goed draaiende teams worden opengebroken doordat externen vervangen moeten worden door goedkope Indiase collega’s. De rest van het team mag dan zorgen dat alles goed blijft gaan want een terugval in Velocity of kwaliteit wordt niet getolereerd. Het Outsourcing/offshoren wordt hard doorgezet waardoor ook interne collega’s hun baan niet zeker zijn en vaak zelf vertrekken.

Pluspunten

Gedreven mensen

Minpunten

Geen zekerheid voor de toekomst.

Mensaspect laat te wensen over

Mensen dit is een waardeloze fabriek met 80% duurbetaalde externen en teveel management lagen. Tevens wordt je als interne medewerker niet als mens behandeld. Voor jou net zo makkelijk 10 andere duurbetaalde externen. Nee dit bedrijf raad ik ten zeerste af. Gezien hoe meerdere hardwerkende collega's met goede ideeen de laan uit werden gestuurd omdat ze niet met de kudde meeliepen. Uiteraard een goede CAO daar maar het mens aspect is waardeloos. Bovendien, hoeveel huizen worden er nog verkocht tegenwoordig ;-)

Pluspunten

Minpunten

Mensaspect, managementlagen, cultuur

mijn eerste voltijd baan, mooie ervaring

Mijn eerste baan na school maar was een tijdelijke baan. super tijd gehad en goede ervaringen opgedaan.

Grote organisatie, formeel

Grote organisatie, mooi gebouw, helaas is 80 procent als extern. Geen zekerheid voor vastigheid

Pluspunten

Arbeidsvoorwaarde

Stimulerende werkgever met volop ontwikkelkansen in B2B-omgeving

Stater is een stimulerende werkgever met volop ontwikkelkansen in een B2B-omgeving. Prima arbeidsvoorwaarden.

Gezellige werksfeer

De omgang van de medewerkers met elkaar is prima. De werksfeer is goed, collega´s gaan goed met elkaar om,

Goede arbeidsvoorwaarden

Stater is een bedrijf met een informele sfeer. De afdelingen zijn redelijk groot. Goede opleidingsmogelijkheden.

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Hoge werkdruk

Hardwerkende maar gezellige afdeling

* Archivren en digitaliseren van binnenkomende poststukken* Archiveren, digitaliseren, scannen, binnenkomende poststukken behandelen en verwerken naar de bijbehorende afdelingen* Gezellig en ongedwongen werksfeer* .* Diversiteit van de werkzaamheden

Pluspunten

gezellige afdeling

Minpunten

soms te veel een nummer binnen dit enorme bedrijf

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Stater. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Stater gesorteerd op locatie

• Stater