Startselect

Wissen
4,1Salaris en arbeidsvoorwaarden

13 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 26 reviews

Prettige werkomgeving

Goede faciliteiten, leuke inrichting. Daarnaast prettige collega's en een goed thuiswerkbeleid.

Pluspunten

Werknemers worden rijkelijk beloond na goede prestaties van het bedrijf/individu

Minpunten

Soms Ad Hoc beslissingen binnen het team

Ambitieus bedrijf met fijne collega's waar je het verschil kunt maken!

Startselect is een redelijk jong bedrijf dat grote ambities heeft en hard groeit. Je kunt daardoor als medewerker een grote bijdrage leveren aan het waarmaken van deze ambities en het professionaliseren van jouw vakgebied. Grote ambities en hard groeien wil niet zeggen dat er geen aandacht is voor de mens. Want dat is er zeker! Ook als je bijvoorbeeld privé even in een lastige situatie zit. Er is een hele goede werk-privé balans bij Startselect. Daarnaast word je goed meegenomen in bestaande en toekomstige plannen en heb je regelmatig 1-op-1 gesprekken, met je leidinggevende, over jouw ontwikkeling binnen het bedrijf.Op de afdeling heerst een informele sfeer en gaan collega's erg prettig met elkaar om. Iedereen is bereid om elkaar te helpen en zo samen mooie resultaten neer te zetten. En in de pauze gaat met enige regelmaat de playstation aan om de nieuwste games te spelen.Kortom: Leuk bedrijf! Solliciteer dus snel en wie weet spreken we elkaar binnenkort... ;)

Pluspunten

Ambitieus, informeel, fijne collega's, aandacht voor de mens, werk-privé balans

Prettige werkomgeving en fijne collega's: werken met en voor elkaar

Ik ervaar Startselect als een hele prettige werkgever. Op persoonlijk vlak denkt het bedrijf mee en je krijgt ruimte voor eigen inzichten te gebruiken en je eigen tijd te plannen.Er word een behoorlijk hoog niveau verwacht van de medewerkers, dit komt omdat het bedrijf hard groeit en grote ambities heeft. Deze ambitieus zijn ambitieus maar realistisch. Je kunt er als medewerker goed mee vooruit.

Pluspunten

Goed pensioen, geregelde lunch, thuiswerkplek inrichten, goede apparatuur, ruimte voor kado'tjes, er word goed aan het personeel gedacht

Minpunten

Veel processen (maar ook weer niet overheersend)

Informeel, dynamisch en ambitieus bedrijf met een geweldige markt!

Je hobby met je werk combineren is natuurlijk een super leuke manier om je brood te verdienen. Na mijn welkom bij Startselect ben ik ondersteund door management en directe collega's om mijn kennis en ervaring in te zetten voor het bedrijf. Elk idee wat ik heb word netjes over nagedacht en ondersteund door het management. Mijn directe collega's zijn informeel benaderbaar en geven altijd hun professionele mening.Er word veel gekeken naar je werk/prive balans, of je nu thuis wil werken of wat extra tijd nodig hebt na een lastige uitdaging in je prive leven het kan allemaal. Uiteraard is het belangrijk dat je resultaat boekt, doe je dit niet dan zit je ook niet op je plek in een e-commerce omgeving!Als je wat met gamen hebt zit je bij Startselect goed op je plek, de meetings en standups gaan bijna altijd over gaming en partner acties en de meeste mensen delen dan ook dezelfde hobby, regelmatig uitjes (nu uiteraard iets minder) en bijvoorbeeld een bordspel avond of kart avond, Ik heb zeker het gevoel dat ik hier een goed opbouwende functie uitvoer en ga na 4 maanden nog altijd fluitend naar mijn werk, je kan beginnen op je eigen tijdstip en als je het bedrijf en de omzet in je achterhoofd houd dan kan alles zoals het hoort bij een marketeer!In het kort: Als je van doorpakken houd en graag je kennis wil gebruiken om het bedrijf flink te laten groeien maar ook gewoon wil kletsen over gamen of allerdaagse dingen met de leukste collega's dan zit je hier goed!

Pluspunten

Bedrijfslunch, Gaming met collega's, informeel, goede ondersteuning van management

Minpunten

Fijne werkgever, professioneel en gezellig bedrijf met ambitieuze doelstellingen

Afwisseling, uitdaging en vrijheid in een organisatie die volop in beweging is. Je bouwt echt mee aan het professionaliseren, de groei en het succes van het bedrijf en dat is super om mee te maken. De koers is uitgezet, we geloven met zijn alle in de potentie van het bedrijf, we experimenteren en verbeteren en werken samen aan onze doelen. Er gebeuren geen dingen puur 'omdat we het altijd zo doen/gedaan hebben' en dat is bij andere bedrijven helaas nog wel eens anders. En successen worden gevierd! (meestal met eten ;) ) Voor mij is het grootste pluspunt aan Startselect als werkgever dat ze bereidheid zijn om mee te denken met hun medewerkers. Je mag je eigen start- en eindtijd bepalen, zolang je je dagelijkse uren maar maakt en verantwoordelijk omgaat met de vrijheid die je krijgt. Dagje vanuit huis werken omdat de monteur langs komt? Parttime dag omwisselen omdat dat beter uit komt? Allemaal geen probleem. Hierdoor is de werk-privé-balans echt top en kun je op het werk 110% geven. Als je zelf initiatief toont is er ook voldoende ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Collega's zijn betrokken en professioneel, en ook nog eens gezellig. Ik moet regelmatig lachen (of facepalmen..) om opmerkingen tijdens de pauzes of de reacties/gifs die in onze chat voorbij komen, wat dat betreft zijn alle soorten humor vertegenwoordigd. Het contact met het MT is laagdrempelig, je voelt je niet bezwaard om even binnen te stappen of je ideeën te delen. Er is ieder kwartaal een update over de (voortgang van) de doelstellingen en de doelen/thema's voor het komende kwartaal, die niet alleen -

Pluspunten

Flexibele werktijden, thuiswerken, informele sfeer, ontwikkelmogelijkheden, pensioenregeling, lunchregeling, 13e maand

Gezellig en ambitieus bedrijf!

Startselect is een fijn bedrijf om voor te werken. Er heerst een gezellige & informele werksfeer, maar er is ook meer dan voldoende motivatie en ambitie om gezamenlijk doelen te bereiken. Je hebt voldoende vrijheid in het werk en zo is dan ook geen enkele dag hetzelfde.Tot slot zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden. Vrijheid. Gamen in de pauze.

Innovative, dynamische en toffe club met young professionals

Een top bedrijf binnen de Game Industry. De bedrijfscultuur is professioneel, maar zeer informeel. Ze houden van Agile werken en werken op basis van output en vertrouwen.

Pluspunten

Collegas, bedrijfstak, cultuur.

Minpunten

Arbeidsvoorwaarden, groeimogelijkheden.

Leuke gedreven werksfeer met jong team dat wilt groeien!

Werken bij Startselect is erg leerzaam en tegeljkertijd super leuk! De branche waar je in werkt heeft ontzettend veel potentie en daardoor het bedrijf dus ook. Er zijn wat veranderingen in het management geweest, waardoor het bedrijf nu hard kan gaan groeien en gaat groeien! De koers die is uitgezet werkt motiverend en het is heel vet om dit alles mee te mogen maken.

Pluspunten

Gameroom, Jonge gedreven collega's, gezellige sfeer, leuke branche

Minpunten

Geen pensioen

Dynamisch, leuke collega’s, gaming

De titel zegt genoeg. Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad.

Pluspunten

Collega’s, afwisseling, gaming, veel te bouwen/verbeteren

Minpunten

Geen pensioen

Dynamisch bedrijf waarin veel mogelijk is

Als marketingmedewerker maak je van alles mee. Door de jaren heen hebben we talloze kanalen en benaderingen uitgeprobeerd, en daarbij enorm veel kennis en ervaring opgedaan als bedrijf. Inmiddels uitgegroeid tot meer dan een startup, en de transitie naar de volgende fase is er een die niet altijd even vlekkeloos loopt. De transitie zorgt aan de ene kant voor enorm veel kansen en uitdagingen (en dus leermomenten), maar je loopt ook tegen problemen aan die je nooit eerder het hoofd hebt hoeven bieden. Dat is te verwachten, en dat maakt het in mijn ogen ook zo leuk. Geen week is hetzelfde, en we maken het allemaal samen mee. De sfeer is prima, de teams en afdelingen bestaan allemaal uit jonge, ambitieuze en gretige mensen, wat fantastisch is voor de flexibiliteit en snelheid waarmee we verandering en problemen het hoofd kunnen bieden. Verwacht geen hypergestructureerd bedrijf die de wendbaarheid heeft van een olietanker, maar verwacht een zeiljacht op ruwe zee. Ben bereid je flexibel op te stellen, en mee te gaan op de deining, en je zult meer dan genoeg uitdagingen vinden om je te ontwikkelen en verbeteren. Ben je op zoek naar een baan die 24/7 en 365 dagen per jaar hetzelfde is, zoek dan verder. Kort gezegd, ben je jong, enthousiast, en schrik jij niet van een flexibele organisatie en dagindeling, dan is Startselect een bedrijf voor jou.

Pluspunten

Werksfeer, ontwikkeling, initiatief wordt gewaardeerd en opgevolgd.

Minpunten

Soms te veel ad hoc, geen pensioenregeling

Informele maar productieve werksfeer met mogelijkheden om door te leren

Wij hebben SCRUM toegepast en hebben gekozen om elke 2 weken met een nieuwe sprint te starten. Elke ochtend om half 9 hebben we stand-up, daarbij wordt ingebeld mits iemand thuis werkt. We hebben door deze manier van werken overzicht in welke tickets door de collega's wordt opgepakt, daarnaast worden de tickets welke het beste bij iemand past ook aan die persoon toegekend. Ik heb gemerkt dat de motivatie en sfeer binnen ons team hierdoor goed is en omdat we ook sessies hebben waarbij we de tickets bespreken heb je eigenlijk nooit dat je iets mist. Ik heb sinds ik hier werk in 2014 erg veel geleerd doordat we de mogelijkheden hebben om nieuwe potentionele features bespreekbaar te maken. Omdat de techniek niet stil staat is het van groot belang dat we de mogelijkheden in huis hebben om door te leren en dat wordt hier erg gestimuleerd.

Pluspunten

Informele werksfeer + thuiswerken

Minpunten

Geen pensioen / salaris kan beter

Fijne werksfeer met een gezellig team

Er heerst een goede sfeer tussen collega's, die met respect met elkaar om gaan. Daarnaast werken wij als Developers met de scrum methodiek wat een relaxte werkdruk geeft en het team nog meer versterkt. Het bedrijf houdt goed rekening met de wensen van de werknemer en zorg voor genoeg gezamenlijke momenten. De arbeidsvoorwaarden zijn goed en worden nageleefd, dus kortom een fijne werksfeer.

Pluspunten

Daadkrachtig, Professioneel, Goede sfeer, Scrum

Minpunten

Geen pensioenregeling (nog)

Gezellige werkomgeving met tafelvoetbal en game room

Gezellige, jonge, informele werksfeer met veel flexibiliteit en begrip

Pluspunten

gezamenlijke lunch, flexibele werktijden, leuke collega's, voldoende uitdaging, naar feedback wordt geluisterd

Minpunten

Te complexe organisatiestructuur voor zo'n "klein" bedrijf, te bureaucratisch, geen bijzondere salaris/pensioen regeling

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Startselect. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Startselect met

Reviews over Startselect per locatie

Meer informatie over Startselect in populaire locaties

• Startselect
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden