Startselect

Reviews voor Marketing Specialist (m/v) bij Startselect

1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Je hobby met je werk combineren is natuurlijk een super leuke manier om je brood te verdienen. Na mijn welkom bij Startselect ben ik ondersteund door management en directe collega's om mijn kennis en ervaring in te zetten voor het bedrijf. Elk idee wat ik heb word netjes over nagedacht en ondersteund door het management. Mijn directe collega's zijn informeel benaderbaar en geven altijd hun professionele mening.Er word veel gekeken naar je werk/prive balans, of je nu thuis wil werken of wat extra tijd nodig hebt na een lastige uitdaging in je prive leven het kan allemaal. Uiteraard is het belangrijk dat je resultaat boekt, doe je dit niet dan zit je ook niet op je plek in een e-commerce omgeving!Als je wat met gamen hebt zit je bij Startselect goed op je plek, de meetings en standups gaan bijna altijd over gaming en partner acties en de meeste mensen delen dan ook dezelfde hobby, regelmatig uitjes (nu uiteraard iets minder) en bijvoorbeeld een bordspel avond of kart avond, Ik heb zeker het gevoel dat ik hier een goed opbouwende functie uitvoer en ga na 4 maanden nog altijd fluitend naar mijn werk, je kan beginnen op je eigen tijdstip en als je het bedrijf en de omzet in je achterhoofd houd dan kan alles zoals het hoort bij een marketeer!In het kort: Als je van doorpakken houd en graag je kennis wil gebruiken om het bedrijf flink te laten groeien maar ook gewoon wil kletsen over gamen of allerdaagse dingen met de leukste collega's dan zit je hier goed!
Pluspunten
Bedrijfslunch, Gaming met collega's, informeel, goede ondersteuning van management
Minpunten
  1. Marketing Specialist (m/v)