Startselect

Reviews voor Marketing Medewerker (m/v) bij Startselect

Werken bij Startselect is erg leerzaam en tegeljkertijd super leuk! De branche waar je in werkt heeft ontzettend veel potentie en daardoor het bedrijf dus ook. Er zijn wat veranderingen in het management geweest, waardoor het bedrijf nu hard kan gaan groeien en gaat groeien! De koers die is uitgezet werkt motiverend en het is heel vet om dit alles mee te mogen maken.
Pluspunten
Gameroom, Jonge gedreven collega's, gezellige sfeer, leuke branche
Minpunten
Geen pensioen
Als marketingmedewerker maak je van alles mee. Door de jaren heen hebben we talloze kanalen en benaderingen uitgeprobeerd, en daarbij enorm veel kennis en ervaring opgedaan als bedrijf. Inmiddels uitgegroeid tot meer dan een startup, en de transitie naar de volgende fase is er een die niet altijd even vlekkeloos loopt. De transitie zorgt aan de ene kant voor enorm veel kansen en uitdagingen (en dus leermomenten), maar je loopt ook tegen problemen aan die je nooit eerder het hoofd hebt hoeven bieden. Dat is te verwachten, en dat maakt het in mijn ogen ook zo leuk. Geen week is hetzelfde, en we maken het allemaal samen mee. De sfeer is prima, de teams en afdelingen bestaan allemaal uit jonge, ambitieuze en gretige mensen, wat fantastisch is voor de flexibiliteit en snelheid waarmee we verandering en problemen het hoofd kunnen bieden. Verwacht geen hypergestructureerd bedrijf die de wendbaarheid heeft van een olietanker, maar verwacht een zeiljacht op ruwe zee. Ben bereid je flexibel op te stellen, en mee te gaan op de deining, en je zult meer dan genoeg uitdagingen vinden om je te ontwikkelen en verbeteren. Ben je op zoek naar een baan die 24/7 en 365 dagen per jaar hetzelfde is, zoek dan verder. Kort gezegd, ben je jong, enthousiast, en schrik jij niet van een flexibele organisatie en dagindeling, dan is Startselect een bedrijf voor jou.
Pluspunten
Werksfeer, ontwikkeling, initiatief wordt gewaardeerd en opgevolgd.
Minpunten
Soms te veel ad hoc, geen pensioenregeling
  1. Marketing Medewerker (m/v)