Startselect

Reviews voor Developer (m/v) bij Startselect

Developer (m/v)3 reviews

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 25 reviews

Fijne werksfeer met een gezellig team

Er heerst een goede sfeer tussen collega's, die met respect met elkaar om gaan. Daarnaast werken wij als Developers met de scrum methodiek wat een relaxte werkdruk geeft en het team nog meer versterkt. Het bedrijf houdt goed rekening met de wensen van de werknemer en zorg voor genoeg gezamenlijke momenten. De arbeidsvoorwaarden zijn goed en worden nageleefd, dus kortom een fijne werksfeer.

Pluspunten

Daadkrachtig, Professioneel, Goede sfeer, Scrum

Minpunten

Geen pensioenregeling (nog)

Informele maar productieve werksfeer met mogelijkheden om door te leren

Wij hebben SCRUM toegepast en hebben gekozen om elke 2 weken met een nieuwe sprint te starten. Elke ochtend om half 9 hebben we stand-up, daarbij wordt ingebeld mits iemand thuis werkt. We hebben door deze manier van werken overzicht in welke tickets door de collega's wordt opgepakt, daarnaast worden de tickets welke het beste bij iemand past ook aan die persoon toegekend. Ik heb gemerkt dat de motivatie en sfeer binnen ons team hierdoor goed is en omdat we ook sessies hebben waarbij we de tickets bespreken heb je eigenlijk nooit dat je iets mist. Ik heb sinds ik hier werk in 2014 erg veel geleerd doordat we de mogelijkheden hebben om nieuwe potentionele features bespreekbaar te maken. Omdat de techniek niet stil staat is het van groot belang dat we de mogelijkheden in huis hebben om door te leren en dat wordt hier erg gestimuleerd.

Pluspunten

Informele werksfeer + thuiswerken

Minpunten

Geen pensioen / salaris kan beter

Gezellige werkomgeving met tafelvoetbal en game room

Gezellige, jonge, informele werksfeer met veel flexibiliteit en begrip

Pluspunten

gezamenlijke lunch, flexibele werktijden, leuke collega's, voldoende uitdaging, naar feedback wordt geluisterd

Minpunten

Te complexe organisatiestructuur voor zo'n "klein" bedrijf, te bureaucratisch, geen bijzondere salaris/pensioen regeling

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Startselect. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Startselect gesorteerd op locatie

• Startselect
  • Developer (m/v)