Startselect

Startselect Reviews

Gezellige werkomgeving, goede stappen in het uitbreiden van een team.

Ik heb bij Startselect altijd met plezier gewerkt. Het bedrijf groeit erg hard en er worden regelmatig nieuwe landen toegevoegd aan de landenportfolio. Collega's zijn erg vriendelijk en casual. Ik ben enkel vertrokken omdat ik mijn loopbaan een andere invulling wilde geven. Startselect bood ook aan om dit binnen het bedrijf mee op te zetten.

Pluspunten

Leuke collega's, goede sfeer

Prettige werkomgeving

Goede faciliteiten, leuke inrichting. Daarnaast prettige collega's en een goed thuiswerkbeleid.

Pluspunten

Werknemers worden rijkelijk beloond na goede prestaties van het bedrijf/individu

Minpunten

Soms Ad Hoc beslissingen binnen het team

Leuk groeiend bedrijf in een nóg leukere branche

Een combinatie kunnen maken tussen mijn ervaring als Social Advertising Specialist en één van mijn grootste hobby's - games en digitaal entertainment - is natuurlijk ontzettend gaaf. Startselect groeit nog vol op en dat merk je aan vrijwel alles binnen mijn functie en ook daar buiten. Als eerste dedicated social specialist ben ik dan ook verantwoordelijk om alles in kaart te brengen en zelf ook echt uit te voeren, er waren nog weinig dingen in place en deze uitdaging is natuurlijk leuk en vereist een hands-on mentaliteit. Wil je iets regelen voor jouw kanaal of discipline? Ga er dan zelf voor en je krijgt er de ruimte voor! Voor passiviteit is hier weinig plek, jij bent zelf verantwoordelijk voor het succes en draagt direct bij aan het bedrijfsresultaat.Een typische dag begint met een stand up met het marketing team waarin besproken wordt wat men op de planning heeft die dag en waar teamleden eventueel kunnen assisteren. Daarna duik ik in de performance van mijn doorlopende social media campagnes op verschillende platformen, en zorg ik dat onze fanbase deze week weer nieuwe content voorgeschoteld krijgen vers vanuit de gaming industrie. Het liefste met een referentie naar onze brede catalogus aan digitale producten natuurlijk!Tijdens corona is het natuurlijk anders om ergens nieuw te beginnen, maar dat is overal zo. Het is wat rustig op kantoor, maar dit gaat hopelijk snel voorbij.

Pluspunten

Veel eigen inbreng en verantwoordelijkheid

Minpunten

Sommige processen nog niet in place zoals je bij grotere bedrijven ziet (200+ werknemers)

Ambitieus bedrijf met fijne collega's waar je het verschil kunt maken!

Startselect is een redelijk jong bedrijf dat grote ambities heeft en hard groeit. Je kunt daardoor als medewerker een grote bijdrage leveren aan het waarmaken van deze ambities en het professionaliseren van jouw vakgebied. Grote ambities en hard groeien wil niet zeggen dat er geen aandacht is voor de mens. Want dat is er zeker! Ook als je bijvoorbeeld privé even in een lastige situatie zit. Er is een hele goede werk-privé balans bij Startselect. Daarnaast word je goed meegenomen in bestaande en toekomstige plannen en heb je regelmatig 1-op-1 gesprekken, met je leidinggevende, over jouw ontwikkeling binnen het bedrijf.Op de afdeling heerst een informele sfeer en gaan collega's erg prettig met elkaar om. Iedereen is bereid om elkaar te helpen en zo samen mooie resultaten neer te zetten. En in de pauze gaat met enige regelmaat de playstation aan om de nieuwste games te spelen.Kortom: Leuk bedrijf! Solliciteer dus snel en wie weet spreken we elkaar binnenkort... ;)

Pluspunten

Ambitieus, informeel, fijne collega's, aandacht voor de mens, werk-privé balans

Prettige werkomgeving en fijne collega's: werken met en voor elkaar

Ik ervaar Startselect als een hele prettige werkgever. Op persoonlijk vlak denkt het bedrijf mee en je krijgt ruimte voor eigen inzichten te gebruiken en je eigen tijd te plannen.Er word een behoorlijk hoog niveau verwacht van de medewerkers, dit komt omdat het bedrijf hard groeit en grote ambities heeft. Deze ambitieus zijn ambitieus maar realistisch. Je kunt er als medewerker goed mee vooruit.

Pluspunten

Goed pensioen, geregelde lunch, thuiswerkplek inrichten, goede apparatuur, ruimte voor kado'tjes, er word goed aan het personeel gedacht

Minpunten

Veel processen (maar ook weer niet overheersend)

Informeel, dynamisch en ambitieus bedrijf met een geweldige markt!

Je hobby met je werk combineren is natuurlijk een super leuke manier om je brood te verdienen. Na mijn welkom bij Startselect ben ik ondersteund door management en directe collega's om mijn kennis en ervaring in te zetten voor het bedrijf. Elk idee wat ik heb word netjes over nagedacht en ondersteund door het management. Mijn directe collega's zijn informeel benaderbaar en geven altijd hun professionele mening.Er word veel gekeken naar je werk/prive balans, of je nu thuis wil werken of wat extra tijd nodig hebt na een lastige uitdaging in je prive leven het kan allemaal. Uiteraard is het belangrijk dat je resultaat boekt, doe je dit niet dan zit je ook niet op je plek in een e-commerce omgeving!Als je wat met gamen hebt zit je bij Startselect goed op je plek, de meetings en standups gaan bijna altijd over gaming en partner acties en de meeste mensen delen dan ook dezelfde hobby, regelmatig uitjes (nu uiteraard iets minder) en bijvoorbeeld een bordspel avond of kart avond, Ik heb zeker het gevoel dat ik hier een goed opbouwende functie uitvoer en ga na 4 maanden nog altijd fluitend naar mijn werk, je kan beginnen op je eigen tijdstip en als je het bedrijf en de omzet in je achterhoofd houd dan kan alles zoals het hoort bij een marketeer!In het kort: Als je van doorpakken houd en graag je kennis wil gebruiken om het bedrijf flink te laten groeien maar ook gewoon wil kletsen over gamen of allerdaagse dingen met de leukste collega's dan zit je hier goed!

Pluspunten

Bedrijfslunch, Gaming met collega's, informeel, goede ondersteuning van management

Minpunten

Fijne werkgever met leuke collega's

Sinds mei 2020 ben ik werkzaam bij Startselect. Ik werd warm ontvangen door alle collega's en hierdoor voelde ik mij direct op m'n gemak. Bij Startselect worden specialisten aangenomen waardoor afdelingen kunnen excelleren. Dit zie je terug in de prestaties en ontwikkeling die het bedrijf doormaakt. Daarnaast is er een goede screening waarbij er wordt gekeken of je over het juiste DNA beschikt om binnen Startselect te kunnen werken. Denk hierbij aan bepaalde normen & waarden, interesses, omgangsnormen, etc. Dit zie je vervolgens terug in communicatief vaardige mensen van alles collega's, een fijne en informele werksfeer en goede onderlinge verhoudingen.

Pluspunten

Ruimte voor ontspanning (leuke bedrijfskantine waar dit kan).

Minpunten

Nog niet ondervonden.

Ambitieus e-commerce bedrijf volop in ontwikkeling

Dit bedrijf bestaat uit gedreven professionals die graag in teamverband ambitieuze doelen bereiken. Er heerst een informele, positieve en gedreven sfeer. Collega's helpen elkaar graag en houden van aanpakken. Gezien de bedrijfsgrootte en fase waarin dit bedrijf zich bevindt kun je als professional nog echt een grote bijdrage leveren aan het succes van dit bedrijf.

Fijne werkgever, professioneel en gezellig bedrijf met ambitieuze doelstellingen

Afwisseling, uitdaging en vrijheid in een organisatie die volop in beweging is. Je bouwt echt mee aan het professionaliseren, de groei en het succes van het bedrijf en dat is super om mee te maken. De koers is uitgezet, we geloven met zijn alle in de potentie van het bedrijf, we experimenteren en verbeteren en werken samen aan onze doelen. Er gebeuren geen dingen puur 'omdat we het altijd zo doen/gedaan hebben' en dat is bij andere bedrijven helaas nog wel eens anders. En successen worden gevierd! (meestal met eten ;) ) Voor mij is het grootste pluspunt aan Startselect als werkgever dat ze bereidheid zijn om mee te denken met hun medewerkers. Je mag je eigen start- en eindtijd bepalen, zolang je je dagelijkse uren maar maakt en verantwoordelijk omgaat met de vrijheid die je krijgt. Dagje vanuit huis werken omdat de monteur langs komt? Parttime dag omwisselen omdat dat beter uit komt? Allemaal geen probleem. Hierdoor is de werk-privé-balans echt top en kun je op het werk 110% geven. Als je zelf initiatief toont is er ook voldoende ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Collega's zijn betrokken en professioneel, en ook nog eens gezellig. Ik moet regelmatig lachen (of facepalmen..) om opmerkingen tijdens de pauzes of de reacties/gifs die in onze chat voorbij komen, wat dat betreft zijn alle soorten humor vertegenwoordigd. Het contact met het MT is laagdrempelig, je voelt je niet bezwaard om even binnen te stappen of je ideeën te delen. Er is ieder kwartaal een update over de (voortgang van) de doelstellingen en de doelen/thema's voor het komende kwartaal, die niet alleen -

Pluspunten

Flexibele werktijden, thuiswerken, informele sfeer, ontwikkelmogelijkheden, pensioenregeling, lunchregeling, 13e maand

Fun workplace and flexibility

I personnally had a really good time at Startselect. They helped me to grow, from a customer support job to a sales representative position that is matching more my ambition. Every day there have been a pleasure because of the nice atmosphere, because of amazing colleagues and because of the flexibility given to you. I've learned a lot, and I had a lot of good times too.

Gezellig en ambitieus bedrijf!

Startselect is een fijn bedrijf om voor te werken. Er heerst een gezellige & informele werksfeer, maar er is ook meer dan voldoende motivatie en ambitie om gezamenlijk doelen te bereiken. Je hebt voldoende vrijheid in het werk en zo is dan ook geen enkele dag hetzelfde.Tot slot zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden. Vrijheid. Gamen in de pauze.

Professioneel en Jong E-commerce Bedrijf

Startselect is voor mij een energiek en professioneel bedrijf waarbij meer dan voldoende kennis in huis is om succesvol te opereren in de E-commerce markt van games en entertainment. Er zijn flexibele werktijden binnen het bedrijf en er wordt duidelijk gecommuniceerd binnen en tussen de verschillende afdelingen. Tot nu toe heb ik al veel stappen gemaakt op het gebied van Online Marketing door de goede coaching. Wanneer jij ook opzoek bent naar een bedrijf waarbij je stappen wilt maken als marketeer is dit zeker een aanrader.

Pluspunten

Flexibele werktijden.

Innovative, dynamische en toffe club met young professionals

Een top bedrijf binnen de Game Industry. De bedrijfscultuur is professioneel, maar zeer informeel. Ze houden van Agile werken en werken op basis van output en vertrouwen.

Pluspunten

Collegas, bedrijfstak, cultuur.

Minpunten

Arbeidsvoorwaarden, groeimogelijkheden.

Relaxed and still hard-working!

Working at Startselect is perfect to have a relaxed but efficient work experience! New employees are greeted warmly, the CEO also invites us for a presentation about the company, its past, present and future. Felt like home very fast! Management is always available, questions are always answered and clearly. Ideas are always welcome and encouraged, we are not simple employees who have to be quiet and do their work, our voices matter! A typical day starts with saying hello to the ones we meet, getting a tea and a coffee and starting to work at our pace. Fresh-air breaks and lunch is a very good way to meet colleagues from other departments, share common interests and have good laughs! The hardest part of the job is to face dates that attract a lot of customers on the website, (like Black Friday or Christmas) but we're never alone and there is always someone as backup. So far, everything has been enjoyable and any difficult times at work were always in the end easy to overcome. This fast growing company gives room for their employees to grow as well!

Pluspunten

Relaxed atmosphere, management and HR helpful and understanding.

Minpunten

None so far!

Leuke gedreven werksfeer met jong team dat wilt groeien!

Werken bij Startselect is erg leerzaam en tegeljkertijd super leuk! De branche waar je in werkt heeft ontzettend veel potentie en daardoor het bedrijf dus ook. Er zijn wat veranderingen in het management geweest, waardoor het bedrijf nu hard kan gaan groeien en gaat groeien! De koers die is uitgezet werkt motiverend en het is heel vet om dit alles mee te mogen maken.

Pluspunten

Gameroom, Jonge gedreven collega's, gezellige sfeer, leuke branche

Minpunten

Geen pensioen

Dynamisch, leuke collega’s, gaming

De titel zegt genoeg. Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad.

Pluspunten

Collega’s, afwisseling, gaming, veel te bouwen/verbeteren

Minpunten

Geen pensioen

Management could be better!

Hi, unfortunately the management team got a lot of new structures, which made it a bit chaotic in the end. The CFO was the main marketing manager, therefore you can make up your mind.

Pluspunten

Lunch is being organised for a small fee

Officiële reactie van Startselect

27 juli 2018
Thanks for your review. It's true that you left Startselect in somewhat turbulent times. The CFO temporarily stepped up so the employees still had a substitute manager to talk to, while the company was searching for a new Marketing Manager. We agree this was not an ideal situation. We're happy to report that as of March we found a new Marketing Manager aswell as a Sales Manager, making sure both departments are back on their feet and now steadily growing! We're very sorry to hear that you couldn't comment on the pros of working at Startselect and offer constructive feedback regarding the cons. We wish you all the best!

Dynamisch bedrijf waarin veel mogelijk is

Als marketingmedewerker maak je van alles mee. Door de jaren heen hebben we talloze kanalen en benaderingen uitgeprobeerd, en daarbij enorm veel kennis en ervaring opgedaan als bedrijf. Inmiddels uitgegroeid tot meer dan een startup, en de transitie naar de volgende fase is er een die niet altijd even vlekkeloos loopt. De transitie zorgt aan de ene kant voor enorm veel kansen en uitdagingen (en dus leermomenten), maar je loopt ook tegen problemen aan die je nooit eerder het hoofd hebt hoeven bieden. Dat is te verwachten, en dat maakt het in mijn ogen ook zo leuk. Geen week is hetzelfde, en we maken het allemaal samen mee. De sfeer is prima, de teams en afdelingen bestaan allemaal uit jonge, ambitieuze en gretige mensen, wat fantastisch is voor de flexibiliteit en snelheid waarmee we verandering en problemen het hoofd kunnen bieden. Verwacht geen hypergestructureerd bedrijf die de wendbaarheid heeft van een olietanker, maar verwacht een zeiljacht op ruwe zee. Ben bereid je flexibel op te stellen, en mee te gaan op de deining, en je zult meer dan genoeg uitdagingen vinden om je te ontwikkelen en verbeteren. Ben je op zoek naar een baan die 24/7 en 365 dagen per jaar hetzelfde is, zoek dan verder. Kort gezegd, ben je jong, enthousiast, en schrik jij niet van een flexibele organisatie en dagindeling, dan is Startselect een bedrijf voor jou.

Pluspunten

Werksfeer, ontwikkeling, initiatief wordt gewaardeerd en opgevolgd.

Minpunten

Soms te veel ad hoc, geen pensioenregeling

Fijne samenwerking. Leuke werksfeer. Leerzaam bedrijf.

Ik werk zelf al enkele jaren voor Startselect op de Customer Support afdeling. Na enkele jaren Support te hebben gedaan ben ik uiteindelijk doorgegroeid naar een Senior waar ik uiteraard trots op ben. Op een normale werkdag help ik klanten en collega's om samen de beste service te kunnen bieden. Ook help ik mee aan verbeteringen omtrent de website en systemen waarvan wij gebruik maken. In de jaren dat ik hier werk heb ik enorm veel geleerd en leer ik nog steeds iedere dag bij. Bijvoorbeeld het multitasken, mee denken en synchroniseren tijdens het helpen van klanten. Het samenwerken in teams en met andere teams van verschillende afdelingen op de werkvloer. Verantwoordelijkheden opnemen, inleren van nieuwe collega's, mee denken over verbeteringen omtrent de website en het bedrijf, het omgaan met flexibele werkuren en soms wat hogere werkdruk. Een jaar geleden heb ik een time-management cursus gevolgd die werd aangeboden vanuit het bedrijf. Zo heb ik geleerd om mijn tijd zo efficient mogelijk in te kunnen delen en uiteindelijk voor mezelf een lagere werkdruk te creëren. Er zijn altijd voldoende afwisselende taken geweest zodat ik me nooit heb hoeven te vervelen. Op de werkvloer wordt er onderling goed met elkaar gecommuniceerd en ook door het management team over de korte termijn en lange termijn doelstellingen van het bedrijf, zo weet je altijd wat je te doen staat en wat je staat te verwachten. Ik vind het ook een groot pluspunt dat er hier ook echt naar je wordt geluisterd, iedereen kan en mag meedenken over verbeteringen omtrent de website en het bedrijf.

Pluspunten

Flexibiliteit, samenhorigheid, vrijheid.

Minpunten

-...

Een hoop gezellige mensen met eigen inbreng en flexibele tijden

Een hele gezellige groep mensen uit verschillende landen. Dit maakt het extra leuk, omdat je meerdere talen en culturen in ons bedrijf kunt terugvinden. Op die manier leer je het een of ander van andere mensen en hun gewoontes. Je hebt eerder het gevoel dat het een soort familieleden zijn ipv collega's. Het hebt flexibele werktijden, wat ertoe lijdt dat je je dag een beetje zelf kunt inplannen. Hoe eerder je komt, hoe eerder je kunt gaan en andersom :) Ook heb je de mogelijkheid ten aller tijden vanaf thuis te werken. Als je ideeën hebt en deze binnen het bedrijf deelt, wordt er altijd naar geluisterd en 9 van de 10 keer wordt er rekening mee gehouden of het idee direct toegepast, wat je een fijn gevoel geeft. Verder krijg je de kans om je in verschillende gebieden verder te ontwikkelen, wat ervoor zorgt dat het niet saai wordt en je niet in een vaste cyclus blijft hangen. Een paar keer per jaar een uitstapje met het bedrijf zorgt ook voor een goede band met collega's. Als je net nieuw bent, is het vrij veel informatie in 1 keer, maar na een paar weken is dit geen probleem meer.

Pluspunten

Erg goede sfeer, flexibele werktijden, mogelijkheid om vanaf thuis te werken, naar feedback wordt geluisterd, leuke collega's

Minpunten

Tot nu toe geen

Informele maar productieve werksfeer met mogelijkheden om door te leren

Wij hebben SCRUM toegepast en hebben gekozen om elke 2 weken met een nieuwe sprint te starten. Elke ochtend om half 9 hebben we stand-up, daarbij wordt ingebeld mits iemand thuis werkt. We hebben door deze manier van werken overzicht in welke tickets door de collega's wordt opgepakt, daarnaast worden de tickets welke het beste bij iemand past ook aan die persoon toegekend. Ik heb gemerkt dat de motivatie en sfeer binnen ons team hierdoor goed is en omdat we ook sessies hebben waarbij we de tickets bespreken heb je eigenlijk nooit dat je iets mist. Ik heb sinds ik hier werk in 2014 erg veel geleerd doordat we de mogelijkheden hebben om nieuwe potentionele features bespreekbaar te maken. Omdat de techniek niet stil staat is het van groot belang dat we de mogelijkheden in huis hebben om door te leren en dat wordt hier erg gestimuleerd.

Pluspunten

Informele werksfeer + thuiswerken

Minpunten

Geen pensioen / salaris kan beter

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Startselect. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.5

Reviews over Startselect gesorteerd op locatie

• Startselect