Start People
Ik heb anderhalf jaar via start bij bmn in nijverdal gewerkt. Ik raad alle mensen af om daar te gaan werken ze doen beloften die ze niet waar maken ze beloven naar een tijd dat ze je over nemen maar houden je al die tijd aan het lijntje en na het derde contract via start ben je bedankt en dan zijn ze alle belofden vergeten en steken ze een mes in je rug en kun je oprotten. En gaan ze van alles verzinnen dat jij je werk niet goed deed ze liegen dan alles bij elkaar. Dus mensen trap niet in die mooie praatjes bij bmn mocht je daar kunnen gaan werken na 3 contracten van 6 maanden mag je oprotten bij bmn en zeggen wij nemen je na een periode over. Niks te nadelen over start want ik heb daar met veel plezier gewerkt het gaat mij echt over het bedrijf. Trap niet in wat ze zeggen bij bmn. Er heerst vooral vriendjes politiek en de teamleider heeft totaal geen verstand van zaken en weet niet waar hij over praat. Een waardeloos bedrijf om voor te werken.
Minpunten
Lange werkdagen tonen totaal geen respect en de leiding totaal geen ervaring in het leiding geven
Veel verantwoordelijkheid, dagelijks contact met intercedenten en uitzendkrachten. Geen leiding, zeer hoge werkdruk, geen waardering, geen opleidingsmogelijkheden, geen doorgroeimogelijkheden, veel beloftes, wordt geen nagekomen, hoog verloop van collega's op alle niveau's,
Pluspunten
Jong team, veel verantwoordelijkheid, veel vrijeheid
Minpunten
Geen opleiding, nauwelijks leiding, zeer hoge werkdruk
Ik werk bijna 2 jaar voor Start People. Ik ben zeer tevreden hiermee.
ze plannen goed in alleen tikkeltje te steng. je doet wel elke keer het zelfde en je leert hoe je in de prodctie werken moet dfat is wel fijn. en er is mogelijkheid om door te groeien binnen het bedrijf
Pluspunten
goede uitzendbureau
Minpunten
te streng
Dit paste echt bij mij. Secretarieel, dienstverlenend bezig zijn in een leuke groep. Een voorzitter Raad van Bestuur die je geheel vrij liet in je werkzaamheden maar er wel op kunnen vertrouwen dat al het werk voor hem af komt en zodat hij goed zijn werk kan verrichten. Ik heb van InteraktContour mijn opleiding als Managementassistent mogen afmaken op Schoevers.
Pluspunten
Opleiding, vergoeding
Goede sfeer, leuke collega's, afwisselend, niet zwaar werk.
Er wordt duidelijk aangegeven wat ervan je verwacht wordt en ook hoe dit te behalen is. ik heb geleerd hoe ik op een goede manier telefonisch contact met klanten en uitzendkrachten kan hebben. ik werkte met leuke, sociale collega's die goed met elkaar kunnen samenwerken. Bij Start People kun je jezelf goed ontwikkelen tot een betere kwalitatieve persoon.
ik heb geleerd hoe je ijzer busje kunt rijden en bij voorbeeld koelkasten op halen , grofvuil gedaan
Samen met je directe collega's zorg je dat het werk voor die dag word gedaan.
elke dag orderspicken. wat ik geleerd heb is goed en nauwkeurig werken. de directie zie je niet en alleen tijdens het middag eten. collega,s is prettig om mee samen te werken. moeilijk was het niet alleen je mocht niet op de hef en reachtruck rijden.
Pluspunten
gratis eten
Minpunten
geen reach en heftruck rijden
Kan hier eigelijk weinig over vertellen, is een uitzend organisatie.
Pluspunten
Alles digitaal aanleveren
Minpunten
Weinig persoonlijk contact.
bij Abbot heb ik een fijne tijd gehad met leuke collega's fijne werksfeer, weinig druk en zeer goede beloning.
Pluspunten
zeer flexibel
Minpunten
soms zwaar.
Ik heb genoten van de drukke, hectisch en dynamische dagen. Het was een zeer afwisselende functie. Ik heb geleerd om prioriteiten te stellen en mijn eigen grenzen te bewaken. Ik heb erg genoten van het contact met de uitzendkrachten. Ik vond het een uitdaging om een passende match te maken. Helaas stond mijn visie haaks op die van mijn leidinggevende en was hij weinig flexibel of meegaand.
Pluspunten
Afwisselend
Minpunten
Leiderschap van de manager
Als belader heb je een zware taak. Echter is dit een van mijn favoriete baan geweest. Samen met mijn collega's was het gezellig werken. Ik zou het zo weer doen als leeftijdgrens niet zo belangrijk was geweest
ik vindt het hartstikke fijn om deel uit te maken van start people en het werk wat start people te bieden heeft voor werknemers vindt ik uitsteken daarnaast is mijn functie als belader wel fysiek zwaar maar voor de rest is het simpel meer zelfstandig en lekker in de buitenlucht werken
heb niet zo lang gewerkt voor start people. collega's waren oke
nog op te maken ,word vervolgd. maar wel hele goede teambuilding ontmoetingen ,in informele sfeer zoeen dat je naar b.v.de volgende viswedstrijd zal uitkijken...
Pluspunten
gratis een drankje, altijd dagverse broodjes met div.beleg.
Minpunten
die zijn er gewoonweg niet...nog niet gevonden...
Veel zeer gemotiveerde collega's, met veel kennis en drive om van Start People een succes te maken. Helaas waren er reorganisaties gaande, waardoor mijn tijd bij Start People van korte duur is geweest. Echter zelfs in die korte tijd de mogelijkheid gehad om een hoop ervaring en kennis te delen en advies te geven, ook voor na de reorganisatie.
mijn dag begon goed. Mevrouw werd begroet en mw groette terug. Na mijn werkzaamheden te hebben verricht met wassen en aankleden en de wonden verzorgen, gaf mw te kennen, dat ze dit waardeerde. Een blijk van voldoening. Mw een schouderklopje gegeven na een praatje te hebben gemaakt met haar. En toen op naar de volgende client. Het leuke van deze baan is, dat het zo afwisselend is, wat je allemaal tegen komt in de zorg en met verschillende mensen te werken. Ik heb hier ook veel van geleerd. Het fijne in de thuiszorg was, dat je ook kon bijpraten en overleggen met collega's. De collegialiteit was fijn.Ik vond veel voldoening in mijn werk en zou graag zo weer terug willen in het vak
Pluspunten
veel afwisselend werk wat prettig was
Minpunten
Verantwoordelijkheid over productie proces en het eindresultaat. Onderhoud van productie machines. Kwaliteitscontrole.
Pluspunten
vastbaan
Minpunten
fysiek zwaar werk
Leuke baan .Vriendelijke collega's .Heb geleerd hoe precies de modellen gemaakt moeten worden en vooral op nauwkeurigheid waar heel veel van afhangt voor een goed eindproduct.