Start People
Werk-priv├ębalans
Ik heb anderhalf jaar via start bij bmn in nijverdal gewerkt. Ik raad alle mensen af om daar te gaan werken ze doen beloften die ze niet waar maken ze beloven naar een tijd dat ze je over nemen maar houden je al die tijd aan het lijntje en na het derde contract via start ben je bedankt en dan zijn ze alle belofden vergeten en steken ze een mes in je rug en kun je oprotten. En gaan ze van alles verzinnen dat jij je werk niet goed deed ze liegen dan alles bij elkaar. Dus mensen trap niet in die mooie praatjes bij bmn mocht je daar kunnen gaan werken na 3 contracten van 6 maanden mag je oprotten bij bmn en zeggen wij nemen je na een periode over. Niks te nadelen over start want ik heb daar met veel plezier gewerkt het gaat mij echt over het bedrijf. Trap niet in wat ze zeggen bij bmn. Er heerst vooral vriendjes politiek en de teamleider heeft totaal geen verstand van zaken en weet niet waar hij over praat. Een waardeloos bedrijf om voor te werken.
Minpunten
Lange werkdagen tonen totaal geen respect en de leiding totaal geen ervaring in het leiding geven
Werk-priv├ębalans
Zeer tevreden. Ik heb tenminste kans gekregen om ervaring te maken in Nederland om met kinderen te werken.
Werk-priv├ębalans
Het is al een tijd geleden maar ik kijk met veel plezier terug naar mijn tijd bij Start. Ik ben begonnen als vliegende keep intercedent,op veel verschillende vestigingen kon ik meeweken. Hierdoor leer je het bedrijf en collega's heel goed kennen. Na een half jaar kon ik kiezen op welke vestiging ik wilde werken. Eenmaal gekozen bestonden de werkdagen over het algemeen uit: - Ochtendoverleg met collega's - Zoeken van werknemers voor het vacaturebestand en andersom - Intake gesprekken met kandidaten - Klantenbeheer - Voeren van functioneringsgesprekken - Acquisitie Het leukste van de baan is het contact met mensen en de juiste match vinden. Het minst leuk is de koude Acquisitie.
Werk-priv├ębalans
Hele prettige werkkring, fijne collega's met wie goed overlegd en uitgewisseld kan worden, geleerd om altijd mogelijkheden te zien, moeilijkste is de onvoorspelbaarheid van sommige diensten die dan uitlopen en zwaar zijn. Leukste is het contact en de waardering van de cli├źnten en de collega's onderling.
Pluspunten
fijne contacten
Minpunten
soms teveel uitloop uren naast geplande tijd
Werk-priv├ębalans
N.V.T Werken voor Startpeople is goed. Helaas heb ik geen perspectieven gehad in de zin van een contract. Ik zat in eindfase B en moest een contract krijgen of van de opdrachtgever of van Startpeople. Daar deden ze er niet aan. Ik moest eerst 6 maanden ertussen uit om opnieuw via hen aan de slag te kunnen maar dan wel in fase A.
Werk-priv├ębalans
niet mijn ding, slechte sfeer. Maar dan heb ik het over de plaats van tewerkstelling en niet over de mensen van start people.
Pluspunten
weinig
Minpunten
geen collegialiteit
Werk-priv├ębalans
Geen dag hetzelfde, je leert veel mensen kennen. Jong en leuk bedrijf. Leuke collega's!
Werk-priv├ębalans
Ik werkte in een gezellig team. Het was hardwerken maar met een goede sfeer op kantoor was dat elke dag een feest.
Pluspunten
goed betaald
Werk-priv├ębalans
Goede arbeidsvoorwaarden en doorgroeimogelijkheden binnen een groot bedrijf.
Pluspunten
Gunstige werktijden
Minpunten
nvt
Werk-priv├ębalans
Ik heb met plezier gewerkt voor startpeople bij Inventum te Houten. Tot het moment de bandleider werd vervangen door iemand die eigenlijk er niet voor geschikt is.
Pluspunten
Goede verloning
Werk-priv├ębalans
Na een dik jaar voor ze gewerkt te hebben, blijkt dat ik een jaar lang te veel toeslagen heb gekregen. Deze "onregelmatigheidstoeslag" stond op mijn loonstrook als zijnde kostenvergoeding. Daarnaast kreeg ik dus de daadwerkelijke % voor weekendwerk en avondwerk. Na een jaar kwamen ze ermee dat ik alleen recht had gehad op die "kostenvergoeding". Nu willen ze dat ik, (maar ook alle andere medewerkers van onze groep) dit gaan terugbetalen. Belachelijk veel fouten bij Start-People. En als je toch besluit om ervoor te gaan werken, koop maar een heel goed rekenapparaatje. Loonadministratie klopt niks van.
Pluspunten
uhmmmm. ??
Minpunten
Loonadministratie is een puinhoop.
Werk-priv├ębalans
Is een bedrijf waar je als nummer (robot) wordt behandeld. Ik zou er nooit willen werken, voor jou tien anderen mentaliteit.
Pluspunten
Minpunten
slecht betaald
Werk-priv├ębalans
Je leert op een bepaalde manier om te gaan met de klant. Daarnaast kon ik mijn ervaring in verkoop hierbij gebruiken zoals Customer Service.
Werk-priv├ębalans
er werden gegeven doorgegeven aan derden voor een pensioen opbouw zonder overleg. Na dit gemaild te hebben, zo'n 3 weken geleden, nog steeds niets van ze gehoord.
Werk-priv├ębalans
Niet veel contact gehad, ze maakten altijd tijdig de vergoeding over en hadden de administratie op orde.
Werk-priv├ębalans
Wordt geholpen door vriendelijk personeel en wordt voorgelicht over de (soort) werk dat je gaat doen. Het wordt (tot nu toe) goed betaald, mede ik niet onder het CAO van Startpeople val, maar van het bedrijf waar ik werk.
Pluspunten
goede vacatures en vriendelijk en behulpzaam personeel
Minpunten
reiskosten werden eerst niet goed uitbetaald
Werk-priv├ębalans
ik kon ze goed bereiken .ze hadden altijd begrip voor de omstandigheden die ik op me werk had.
Pluspunten
goede samenwerking
Minpunten
helaas soms minder postief
Werk-priv├ębalans
De samen werking van collega's is belangerijk, het op elkaar afstemmen.
Pluspunten
georganiseerd
Minpunten
geen waardering
Werk-priv├ębalans
goed bedrijf , goeie collegas, je werk zeer prettig staat open voor verandering
Werk-priv├ębalans
Je werkt hier in koude omstandig heden! Voor een honger loontje!! Je werkte soms 55uur per week en gues 12 tot 13 uur perdag. Niet normaal er word weinig rekening gehouden met je prive leven. De helft van het personeel is Pools spreken geen Nederlands of gebrekkig Engels. Als ze de pik op je hebben word je er uit gegooid en zeg je 1x nee ik kan niet worden ze boos ook nog! Ontslag krijgen via de telefoon terwijl je aan het werk bent! Niet even een persoonlijk gesprek geen goed woord hier over!
Pluspunten
Minpunten
Betalen voor je koffie
Werk-priv├ębalans
ik werkte bij sodexho daarbij werkte ik in ploegen diensten en moest ik vergaderzalen klaarzetten en in de winkel staan. daarbij waren de collega┬┤s werk heel erg leuk te doen