Start People
Ik heb anderhalf jaar via start bij bmn in nijverdal gewerkt. Ik raad alle mensen af om daar te gaan werken ze doen beloften die ze niet waar maken ze beloven naar een tijd dat ze je over nemen maar houden je al die tijd aan het lijntje en na het derde contract via start ben je bedankt en dan zijn ze alle belofden vergeten en steken ze een mes in je rug en kun je oprotten. En gaan ze van alles verzinnen dat jij je werk niet goed deed ze liegen dan alles bij elkaar. Dus mensen trap niet in die mooie praatjes bij bmn mocht je daar kunnen gaan werken na 3 contracten van 6 maanden mag je oprotten bij bmn en zeggen wij nemen je na een periode over. Niks te nadelen over start want ik heb daar met veel plezier gewerkt het gaat mij echt over het bedrijf. Trap niet in wat ze zeggen bij bmn. Er heerst vooral vriendjes politiek en de teamleider heeft totaal geen verstand van zaken en weet niet waar hij over praat. Een waardeloos bedrijf om voor te werken.
Minpunten
Lange werkdagen tonen totaal geen respect en de leiding totaal geen ervaring in het leiding geven
als stagiair in dienst getreden. Diverse zaken geleerd maar het is tijd voor een nieuwe uitdaging met meer toekomst perspectief.
Aardige werkgever geen probleem als iets geregeld moet worden
Pluspunten
Snelle acties
Minpunten
of je ff zomaar uit een band... die heel snel loopt automatisch 4 crackers kunt pakken.... en weer 4 en weer 4... als je knippert met je ogen zijn er al 400 voorbij vandaar dat ze steeds nieuw personneel zoeken... en oh ja ... je mag een middagje GRATIS meedraaien... mooi bedrijf !!!
Pluspunten
Minpunten
zelfs geen koffie of een bedankje gehad.. na een middag mee draaienook niet een zakje pepernoten
altijd met plezier gewerkt bij randstad groningen.
Offici√ęle reactie van Start People
30 januari 2018
Bedankt voor je review, we hopen alleen wel dat je Start People in plaats van Randstad bedoeld ;-)
ze maken hoogopgeleide mensen kapot ze zijn slecht ze zijn inmens slecht ze betalen niet ze zijn onbeschoft ze bellen niet terug
Pluspunten
niks
Minpunten
alles
Start denkt alleen aan zichzelf, de werknemer komt zeker pas ergens achteraan op de prioriteitenlijst. De kerstbonus wordt zonder te vragen aan een 'goed doel' gegeven, we worden niet verteld hoeveel en welk goed doel. We krijgen een contract dat bij ziekte wordt ontbonden dus als advies krijg je mee, meld je maar niet ziek want dat kan dan nadelig uitpakken voor je omdat de organisatie waar je voor werkt je dan geen los contract meer kan geven (flexwet) dus dan snijd je jezelf in de vingers. Vervolgens maakt Start zelf een fout en krijg je 2 contracten waarvan er 1 voor slechts 5 dagen is! Hierover ook geen informatie of communicatie en zeker geen enkele mogelijkheid tot een oplossing. De fouten die ten nadele van de werknemer komen, tsja, daar heeft Start geen boodschap aan. Zolang wij maar geld in het Start laatje brengen.
I come to work drink coffe with college from work and we start complete orders for private clients. Chevy the orders and sort them in good locations.
Pluspunten
gratis lunch in overhours
Minpunten
i cannot give
lage salarissen voor hard werk. elke keer wanneer je je ziek meld krijg je een nieuw contract. betekend dat je je in anderhalf jaar slecht beperkt kan ziek melden. wil je een vaste baan en zekerheid? dan is start people niet de werkgever die je zoekt. zelfs de mensen die je daar binnenhalen hebben een flex contract.
Pluspunten
personeel waarschuwt soms op de oneerlijke arbeids voorwaarden.
Minpunten
typisch voorbeeld van een flexdealer en een flexverslaafde
Ik ben in de gelegenheid gesteld middels een werkervaringsplek ervaring op te doen bij Start People Medi Interim..Van hier uit hoop ik een leuke baan te vinden.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
deze kan ik op het moment niet benoemen
Afwisselende en uitdagende baan, geen dag is hetzelfde.
Offici√ęle reactie van Start People
11 september 2017
Leuk om te horen. Fijn dat het werk je beviel. Wie weet tot ziens.
Ik werkte voor mijn oude werkgever Hoticoop. Werk heeft niet zo lang geduurd. Nadat het probleem was opgelost heb ik na goedkeuring niet meer gewerkt voor Horticoop.
Tijdelijk werk via uitzendbureau uiteindelijk 1,5 jaar werkzaam geweest via Startpeople bij Suez.
Pluspunten
loon wordt op tijd betaald en mogelijkheid tot het volgen van opleidingen
Minpunten
onverwacht een dienst moeten draaien
Er is geen typische dag op het werk. Ik kan elke dag ergens anders worden ingezet. Dat houdt het zeker interessant. Er word geprobeerd om werk voor je te zoeken hiervoor overleggen ze veel onderling.
Lachen en hard werken. Resultaat gericht werken op een fijne manier !
En heel leuk bedrijf om voor te werken, er word heel veel van je verwacht en je krijgt genoeg ruimte om jezelf te ontwikkelen. .
Eerst kreeg ik een telefonische screening, worden er hele mooie dingen beloofd. mooie toeslagen, hoog loon en niet te vergeten hele leuke fijne collega's. Word ik uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek zit je met nog 4 anderen in een hokje alles door te nemen. heel onpersoonlijk en erg wanhopig. eenmaal mn contract getekend bleek mn loon in het contract even gehalveerd te zijn en vielen de toeslagen er ook uit. Al mijn collega's bleken buitenlanders (totaal geen problemen mee btw) die amper een woord nederlands kunnen. Word je niks uitgelegd en je wordt gelijk voor de leeuwen gegooid tot ergenis van de vaste medewerkers van het bedrijf. Ook werd er slecht gepland en totaal geen rekening gehouden met eventuele nachtrust laat staan dat je nog een leven hebt naast je werk. Probeer jij je een keer ziek te melden kan er geen beterschap van af en laat staan dat ze een keer de werkvloer opkomen om te kijken hoe het met je gaat, terwijl ze er met hun neus bovenop zitten en zich wel overal mee willen bemoeien. Ik werkte vaak 8/10 uur waarin ik 30 minuten pauze had, waarin je ook nog 5 min heen en weer moet lopen elke keer. Ze maken mooie beloftes van dat regel ik wel voor je, komt wel goed zorg ik voor, je krijgt van mij nog een bevestiging. Nooit meer iets van terug gehoord. Als je toch besluit om voor SP te werken ga er dan niet van uit dat ze iets voor je regelen of dat je een keer een dienst kunt verzetten ruilen of wat dan ook, daar krijg je een grote mond voor terug. Kom je dan eindelijk een keer voor jezelf op wordt je er uitgegooid en kun je eind van de week - meer...
Pluspunten
Minpunten
alles hier boven genoemd.
ongeval gehad toen ik via hun bij sita werkte. Netjes contact gehouden hoe het met mij ging. Zelfs een bloemetje gekregen van ze
In de afgelopen 2 jaar heb ik met veel zin gewerkt bij Start People. Ik heb mezelf hier flink kunnen ontwikkelen en heb veel ervaring op kunnen doen in de uitzendbranche.
Ik heb een jaar lang stage gelopen bij Start People waar ik verschillende mensen heb ontmoet. Dagelijks had ik gesprekken met werkzoekenden. Ik was dagelijks vooral bezig met werven, selecteren en bemiddelen.
Als flexwerker moet je je beschikbaarheid elke week doorgeven.Dit werkt helemaal niet goed. Zo krijg je zomaar teveel of te weinig diensten, in een bedrijf waar je als nummer wordt behandeld. Geen goede communicatie tussen bedrijf startpeople en personeel. Geen rekening houden met je prive leven.
Pluspunten
Minpunten
bv eigen koffie pauze regelen anders moet je 5 of 6 uren door werken zonder pauze