Start People
Ik heb anderhalf jaar via start bij bmn in nijverdal gewerkt. Ik raad alle mensen af om daar te gaan werken ze doen beloften die ze niet waar maken ze beloven naar een tijd dat ze je over nemen maar houden je al die tijd aan het lijntje en na het derde contract via start ben je bedankt en dan zijn ze alle belofden vergeten en steken ze een mes in je rug en kun je oprotten. En gaan ze van alles verzinnen dat jij je werk niet goed deed ze liegen dan alles bij elkaar. Dus mensen trap niet in die mooie praatjes bij bmn mocht je daar kunnen gaan werken na 3 contracten van 6 maanden mag je oprotten bij bmn en zeggen wij nemen je na een periode over. Niks te nadelen over start want ik heb daar met veel plezier gewerkt het gaat mij echt over het bedrijf. Trap niet in wat ze zeggen bij bmn. Er heerst vooral vriendjes politiek en de teamleider heeft totaal geen verstand van zaken en weet niet waar hij over praat. Een waardeloos bedrijf om voor te werken.
Minpunten
Lange werkdagen tonen totaal geen respect en de leiding totaal geen ervaring in het leiding geven
Slechtste uitzendbureau waar ik voor heb gewerkt . Te laat uitbetaald Niet uitbetalen En papieren tekenen waarin staat dat ik boetes van werkgever moet betalen NIET DOEN
Pluspunten
Minpunten
Alles
Ik heb hier op commercieel gebied veel cursussen en trainingen gehad wat goed voor mijn ontwikkeling was en zeer toepasbaar in de praktijk
Pluspunten
Werktijden
Minpunten
Vaak alleen aanwezig
Gewerkt voor Start als productiemedewerker. Nog nooit gedaan en in de vacature stond dat dat geen probleem was, perfect dus en leuk als tussenbaan voor mn studie. Op allerlei afdelingen meegedraaid omdat ik graag meer ervaring op wilde doen en evt. wildee doorgroeien. Ik heb echt mijn best gedaan en me rot gerend om alle werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren en enkele afdelingen bevielen naar mijn inziens goed. Helaas geen enkele communicatie waarom ik daar ineens niet meer geplaatst werd, collega's deden ook ineens erg vreemd en liepen met een boog om me heen terwijl ze de vorige dag nog super aardig waren! Alleen te horen krijgen van Start 'er is te weinig werk' terwijl dat duidelijk niet de reden was op dat moment. Dingen worden achtergehouden door Start, die dachten blijkbaar dat ik een IQ van 0 had ofzo. De meeste collega's zijn wel oke maar niet zoals in de vacature 'een gezellig en gevarieerd team' en samenwerken al helemaal niet: de meesten zeiden geen woord en keken niet op of om. Het jammere is dat ik werd gepest en voor de teamleider vor schut werd gezet op de werkvloer en de teamleider zei er niets van. Ook was ik toen nog jong en na√Įef en geen idee vab een min-/max contract, was me beloofd dat ik min. 3 dgn p/w zou worden ingepland, wordt je ineens de hele week niet ingepland en maar 2 dagen in avonddienst. Zit je ineens met 10 uur p/w dat je je rekeningen niet kan betalen. Super joh. I.c.m. het gebrek aan teamspirit, empathie of enige collegialiteit was dat de reden dat ik ontslag heb genomen, samen met het feit dat de medewerkers van Start zich in allerlei¬†-¬†meer...
Pluspunten
Mooi gebouw en kantine, koffie/thee, groot bedrijf, interessante systemen
Minpunten
Alles verder
Hongerloon. Minimaal fwg35 voor nachten. Zelf lekker veel overhouden als uitzendbureau. Klauwen heet dat. Of uitbuiten. Of lekker makkelijk verdienen. Ff bellu, mailtje lezen en klauwen maar weer. Lachwekkend
Pluspunten
Nee
Minpunten
Ja
Ik heb vanuit mijn stage bij Start People fulltime in diensverband gewerkt en een top tijd gehad. Goede leeromgeving, leuke collega's en top arbeidsvoorwaarden.
Leuke ervaring, fijne werkomgeving en afwisseling in het werk.
Erg prettig bedrijf waar je leert contacten te leggen en deze te onderhouden.
Het bedrijf StartPeople laat goed zien waar zij voor staan, zij vinden het ontwikkelen met mensen en het doorgroeien belangrijk. Zij zorgen ook dat je hier op de juiste plek zit.
Werkelijk werken voor een honger loontje. Ze halen je binnen onder valse voorwaarden 4 weken later schrik je van je loon ( zeer weinig voor alles wat je moet doen) En heb ik het nog niet eens over de arrogantie gehad van start people zelf als je zegt dat je op open staat voor een andere baan. Verder leuke collega's en teamleider.
Pluspunten
Nvt
Minpunten
Start people
niets op aan te merken, altijd goed gewerkt. goede voorwaarden
Binnen de organisatie waar ik mij tot op heden bevind ben ik nu ruim 7 jaar werkzaam en door de jaren heen hebben er zich dusdanig veel veranderingen voorgedaan, dat er nu voornamelijk uit commercieel oogpunt wordt gehandeld en dat moet je passen.
Als je solliciteert zoals ik heb gedaan denk je nou,ik krijg wel antwoord.Echt niet!!!! Heb bij alle vestigingen van start people gesolliciteerd voor een baan bij het Coa. Wat werken daar voor mensen???? Waarschijnlijk worden deze intercedenten,eerst zelf geselecteerd op ( Asociaal gedrag)!!!
Pluspunten
Pffff
Minpunten
Pfff
Geplaatst bij een bedrijf en wat werden er leuke dingen beloofd,helaas na een half jaar werden de toeslagen er plots vanaf gehaald,salaris was 9 van de 10 keer te laat en klopte niet.De medewerkers van het kantoor nemen het niet zo precies met reageren via app of terugbellen.Ik heb voor verschillende uitzendbureaus gewerkt maar dit nog nooit meegemaakt. Kort gezegd een schandalig bedrijf
Minpunten
Werken bij een binnen temperatuur van ongeveer 35 graden
Ik heb mijn volledige opleiding volbracht als allround telecom monteur na mijn opleiding werd er niet voldaan aan de werkuren moest constant achter mijn werk aan het leek wel of ik het uitzendburo was heb na 2,5 weken de stekker er zelf uitgetrokken.
Minpunten
de werkzaamheden bij hyster/yale productie afdeling in het magazijn zijn goed te doen. alleen je krijgt GEEN KANS op een vaste baan bij dit bedrijf zoals ze wel beloven. ze gebruiken je bijna 2 jaar en als je contract bijna verloopt kicken ze je eruit. plus daarbij werken ze met WEEK CONTRACTEN en de kans is groot dat je vrijdags middag geen werk meer hebt. leren hoe alles gaat moet jezelf ondergaan,want ze leren je niks je word in het diepe gegooit. vaste personeel die er al (tientallen) jaren werken zijn respectloos en leren je niks. ze lokken je met goede werktijden en goed salaris maar meer ook niet. verspil je tijd niet om hier aan de slag te gaan,zoek verder voor een vaste baan elders. ik heb het zelf ondervonden,plus veel mensen die ik ken.
Pluspunten
het werk is leuk in het magazijn
Minpunten
leugens die ze beloven
Zowel op mijn reguliere vestiging als op andere waar ik wel eens geweest ben een nare en negatieve sfeer. In verhouding met anderen op dit niveau en van mijn leeftijd onderbetaald werk en met individue kwaliteiten en privésituaties werd weinig tot geen rekening gehouden. De manier waarop er over de flexkrachten gedaan wordt is soms ronduit respectloos. Wil niet zeggen dat dit op alle vestigingen zo is maar mijn ervaring is in elk geval niet positief.
Pluspunten
Grote landelijke organisatie, afwisselend werk
Minpunten
Negatieve sfeer, onderbetaald, stroeve organisatie
Leuke baan voor een start na je studie. Helaas veel zaken zijn vastgelegd en vaak maar weinig ruimte voor creativiteit.
Goed personeel met uitstekende selectie skills. Een goede bedrijfsleider. Prettig tussentijdse contacten.
Werk nu via start bij lekkerland. Mooi bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
Betaling van salaris altijd optijd. Mocht er iest zijn kan je altijd bellen lossen het snel op.
Minpunten
Dat je zelf je code 95 moet betalen, Tewijl als je nu kijkt naar de vacatures die er openstaan wordt code 95 wel betaalt, Vakantie (zomer)plannig hoor je laat
Bij Start People heb ik veel geleerd. De sfeer was goed en er werd hard gewerkt door iedereen. Het jammere is dat intercedenten erg weinig betaald krijgen voor het werk wat ze doen.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
te laag salaris